Vis full versjon : Ved registrering av filmer til nedlasting
kjetilr
8th February 2005, 08:10
Heisann
Ved registrering av filmer så vær litt obs på at linken til filmen dere legger inn er korrekt. Det har skjedd noen ganger i det siste at linker som har blitt lagt inn er døde. :(
Uten linker som fungerer så kan dere risikere at filmene deres ikke blir lagt til i arkivet eller fjernes derfra hvis linker blir liggende døde for lenge.
Dobbeltsjekk derfor at linkene deres fungerer. :)
-Kjetilr
HenrikSolberg
8th February 2005, 08:23
Vel, mine 5 fungerer i alle fall!
kjetilr
8th February 2005, 10:38
Fint, Henrik, da vet vi det :wink:
Var mest ment som en reminder på at dere sjekker linkene før dere sender dem med.
:D
Melwasul
8th February 2005, 11:54
Jeg pleier alltid å sjekke om linken fungerer like etter jeg har lastet opp videoene - det er alltid lurt det.
Når jeg får et eget domene, vil jeg flytte over alle filmene, så hvem skal jeg si ifra ang bytte de gamle linkene i nedlasting arkiv?
kjetilr
8th February 2005, 13:53
Da sier du fra til en av oss i administrasjonen og gir oss linkene så skal vi endre det :)
Bandidos Pelle
8th February 2005, 14:24
Av en eller annen grunn, så funker ikke "Sår fra fortiden (trailer)" linken. Får en HTML-feilmelding.
Edit av Admin (Korrigert til ny link som fungerer) :
http://www.norskfilmforum.com/modules.php?name=Downloads&d_op=viewdownloaddetails&cid=2&lid=142&ttitle=Saar_fra_fortiden_trailer#dldetails
kjetilr
8th February 2005, 14:46
Takket være Chandler fungerer dette igjen nå.
Han avdekket at forum-softwaren ikke taklet parenteser i filmtittelen.
Dette betyr at spesialtegn som ), (, % ,&, *, /, ', ` m.m. må unngås når filmene legges opp på forumet.
vBulletin® v4.1.10, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.