PDA

Vis full versjon : 100% MSN messenger hjemmevideo!!! weeeeeeeeee

Remi
15th February 2005, 21:19
www.jeg-elsker-moderatoren-som-sensurere-det-jeg-skriver.com er adressen til denne hundre prosent hjemmevideon på 2 minnuter hehe, den handler ganske enkelt om msn og en liten presengtasjon av meg selv, hehe enjoy

PkFrK
15th February 2005, 21:41
Hva gjør en slik en film på Norskfilmforum.com egentlig? Seriøst, denne hører hjemme på hard disken til en 10 åring, og burde aldri offentliggjøres, hvor gammel er du egentlig?

Please, slett den tråden og den filmen, og ikke drit deg ut mer nå, for dette var flaut.

Sorry, er kanskje litt hard mot deg nå, men ta deg sammen, du kan ikke legge slike ting ut på internett! Du ber jo om å bli gjort til latter! Til ditt eget beste, slett den filmen, voks opp og brenn det webkameraet før du gjør noe mer dumt.

Eneste jeg likte var....: det var egentlig ingenting jeg likte, sorry mac.

KUDi
15th February 2005, 21:51
eeey, PkFrK ! ikkje mobb remi! Han kan vel visa oss det an vil vel :)

Thomas
15th February 2005, 22:10
Nei og nei Remi.... 8O Du gjorde nok et godt forsøk på å drite deg ut... Hadde sletta den før flere så den jeg. :?

Kyrre
15th February 2005, 22:14
Et kaldt knivblad inn i brystet! Ubehagelig gåsehud! Dette var trist! Tragisk! Dramatisk!

Men ey, remi er en ung mann som gjør så godt han kan. Men etter undertegnedes mening var det ikke mye bra her :roll:

ustedalen
15th February 2005, 22:15
Ok, ikke gjør dette til en mobbe tråd her da.
Men noen ting me jeg kritisere på.
Hvorfor i alle dager går du med lue inne? Det er jo ikke kuldegrader inne.
Slutt med weeeee på meldinger. Kan høres for mye fjortis ut.
Men jeg vil ikke akkuratt mobbe deg som alle andre her :roll:

Remi
15th February 2005, 22:15
Hva gjør en slik en film på Norskfilmforum.com egentlig? Seriøst, denne hører hjemme på hard disken til en 10 åring, og burde aldri offentliggjøres, hvor gammel er du egentlig?

Please, slett den tråden og den filmen, og ikke drit deg ut mer nå, for dette var flaut.

Sorry, er kanskje litt hard mot deg nå, men ta deg sammen, du kan ikke legge slike ting ut på internett! Du ber jo om å bli gjort til latter! Til ditt eget beste, slett den filmen, voks opp og brenn det webkameraet før du gjør noe mer dumt.

Eneste jeg likte var....: det var egentlig ingenting jeg likte, sorry mac.

*Sensurert*

Kyrre
15th February 2005, 22:16
Roing ned! Eller vil du bli sensurert? Som venn av Pkfrk tror jeg han ble kraftig såret

*sensurerer*

Men remi, dette er ikke en mobbing, men veldig hard kritikk!

Remi
15th February 2005, 22:18
ja vel da kan jeg vel bare dø selv da plutselig? det har jeg ikke mye lyst til

Freddern
15th February 2005, 22:19
nei å nei! hmm.. skal vel si alt som de alle andre sa... skjønte ikke pointet i dette her!!!!! syns det så teit ut, rett å slett.. ble FLAU!
Greit at du er liten, men men.. lag noe seriøse ting! eller ikke seriøse, bruk ordentlig cam osv!

Kenny Wang
15th February 2005, 22:19
Hva nå da?

Kyrre
15th February 2005, 22:20
Ting blir visst dramatisk her. Tror dog ikke vi trenger flere "dette var flaut meldinger nå".

Remi
15th February 2005, 22:21
:cry: nei eriøst nå klikker jeg her

KUDi
15th February 2005, 22:22
seriøst... folk her inne er veldig flinke å kritisere... om du vil sei noge stygt så la være å sei det!

Remi er Remi gode gamle Remi :-)

Remi
15th February 2005, 22:24
jeggår å legger meg for jeg er jo så liten

ustedalen
15th February 2005, 22:25
:cry: nei eriøst nå klikker jeg her

Remi, jeg rette bare på hvordan du gikk kledd (kanskje værre det :oops: ). Du skjønner, fortis folk har jeg aldri hatt sympati for. (sier ikke at du er det, men vær så snill og ikke gå med lue inne)
Selv vet jeg at du er en grei kar.

Kudi, ja folk her inne er flinke til å kritisere.

Kyrre
15th February 2005, 22:27
seriøst... folk her inne er veldig flinke å kritisere... om du vil sei noge stygt så la være å sei det!

Enig der. Litt hardt dette her. Det beklages remi!

Saklig versjon:
- Filmen manglet tempo
- Kameraføringen var ikke direkte spennende, men det var vel intensjonelt?
- "Cheesey" intercuts, synes jeg. Hold deg unna sample greiene til Studio 8/9!
- Tørr humor, men de fleste har vel ulik humor, ville jeg tro?
- Ikke bruk klipp om igjen, uansett intensjoner.

Remi
15th February 2005, 22:28
kritiser meg i nåholdt jeg på å si ett stygt ord

HenrikSolberg
15th February 2005, 22:32
Det er tydelig at dette forumet sliter med at noen tåler tilbakemeldinger og noen tåler det ikke!

Det er det ingenting i veien med i utgangspunktet, folk må få lov til å være den personen de er/ønsker å være.

Derfor...

Dette forumet må legge seg til et standpunkt!
Dette er alternative jeg kan komme på.

1. Når en blir medlem så godtar man at andre kan poste hard kritikk av ting man legger ut. Jeg gjentar hard kritikk ikke personellangrep.
2. Forumet skal kun være en solskinnshistorie hvor alle må si minst 2-3 gode ting om en annens prosjekt/test/film.
3. Forumet har en nedre aldersgrense + punkt 1.
4. Forumet tar inn videoklipp/filmer/tester til gjennomsyn før de godtar de, slik at klipp som kun vil få hard kritikk ikke vil komme til.

Dette er kun fire forskjellige standpunkt jeg kan komme på. Jeg heller mer mot et av disse enn mot de andre, men min mening er ikke viktig så tidlig i prosessen.

Dette er ikke ment som kritikk til Remi eller noen andre, eller filmen denne posten handler om (har ikke sett den enda). Dette er kun ment som et innlegg i en debatt om hvordan diskusjonene bør fortsette på dette forumet.
Jeg mener en slik debatt/avgjørelse av NAF ledelsen er nødvendig for at dette forumet ikke skal bli ødelagt av drittposting og diskusjon rundt uvesentlige ting innen amatørfilmproduksjon (slik denne posten min her :wink: ) !!!

KUDi
15th February 2005, 22:42
ja... Norsk Amatør Film Forum

folk må tåle hard kritikk, men allikevel ligger vi jo på så mange forskjellige nivåer noen ER bedre enn andre, (noe som ofte har noe med aldersforskjell å gjøre)

så må vi kanskje lære oss å gi konstruktiv kritikk.

:idea: (http://www.albinoblacksheep.com/flash/posting.php)

HenrikSolberg
15th February 2005, 22:45
Jeg utrykker ingen mening jeg! Legger kun fram forslag fordi jeg mener noe må gjøres hvis dette forumet skal ha noen fremtid!

KUDi
15th February 2005, 22:49
Det er iallefall min mening at folk må tåle hard kritikk, men at de som gir kritikken gir den rettferdig og tenker litt før de legger fingrene på tastaturet :wink:

Kyrre
15th February 2005, 22:51
Det hørtes fornuftig ut KUDi.

ustedalen
15th February 2005, 22:52
Enig med KUDi

HenrikSolberg
15th February 2005, 22:55
Jeg er også enig!

Melwasul
15th February 2005, 23:01
Dere angrep han som han var Steven Spielberg som sløste på talentene sine, eh...?

Han lagde videoen til oss som en gave, og dere trampet på gaven foran han. Kan dere ikke si noe pent om gaven, så ikke si noe.

ustedalen
15th February 2005, 23:03
Dere angrep han som han var Steven Spielberg som sløste på talentene sine, eh...?

Han lagde videoen til oss som en gave, og dere trampet på gaven foran han. Kan dere ikke si noe pent om gaven, så ikke si noe.

Hmm, du sier noe :oops:
Håper ikke remi føler seg for mye mobbet.....
Jeg baklager til remy hvis jeg har sagt noe støtende til deg remi.

Kyrre
15th February 2005, 23:04
Tja, en legger filmer ut her for å få tilbakemelding, eller hva? Hadde dette vært en gave (?) skulle remi lagt filmen under "Generelt" - og skrevet at det var en gave? Jeg tolket da filmen mer som en humor greie, med humor som ikke var etter min smak, - med en hilsen eller to til slutt.

Ustabil-Kim
15th February 2005, 23:05
fikk ikke sett den jeg =(

agep
15th February 2005, 23:14
den handler ganske enkelt om msn og en liten presengtasjon av meg selv, hehe enjoy Det jeg legger i det er vel at han bare ville presenter seg selv.. Det virket ikke som om han fisket etter tilbakemeldinger i hvordan kameraføring er, eller bruk av farger osv. så hvorfor ikke bare ta det som det er .. en liten presentasjon :D Synes mange her inne lager stormer i et vannglass.

andy
15th February 2005, 23:18
ok jeg vet ikke hva den film tingen eller hva det nå var, var for noe. linken funka ikke. men dette er da et offentlig forum hvor folk kan poste hva de vil så lenge det er innenfor reglene her. om DU som enkelt person ikke liker det, så er vel det ditt problem? dette er ikke personlig ment til noen, men jeg syns det var fælt til kritisering på alt annet enn konstruktivt nivå her på denne posten. og ikke bare kritiseres det om hva som blir lagt ut, men også hva personen skriver. hvis jeg vil skrive weeee så skriver jeg det, uavhengig om jeg er 90 eller 8.

uansett, og da snakker jeg uten å vite hva som blir kritisert, så synes jeg dette virker FOR usaklig.

btw, definer hard kritik? er det å argumentere for hvorfor du synes noe er dårlig? eller bare å pumpe ut med hvor mye du ikke liker det?

PkFrK
16th February 2005, 01:13
Remi, jeg ser jo at du ikke er særlig stor, og at du lærer å motta kritikk på en litt annen måte i fremtiden er et faktum.

Jeg angrep deg jo ikke, understreket gang etter gang at dette var kritikk, ikke mobbing. Hvis du ikke forstod det, så kan vel ikke jeg gjøre noe med det?

Men du la den under en post som er egnet for tilbakemeldinger, jeg gav deg en tilbakemelding, om du liker den eller ei er opp til deg, men ta all kritikk til deg, og lær av dine feil.

Filmen var jo filmet på webcam, en hel film basert på webcam blir jo fort litt elendig for å si det slik, du hadde vel ikke tankene at du ikke ville motta hard kritikk for denne filmen?

Det virket også som om du ville presentere deg selv, på en slik måte at alle skulle legge til deg på MSN listene sine, og du brukte unødvenig mange fjortis ord i filmen ( d.v.s. overdreven bruk av smileys og z'er ex: koz og klemzzzz =)).

Mente ikke å mobbe deg som person da Remi, det gjorde jeg jo ikke heller, jeg kritiserer en film jeg ikke syns var egnet materiale for denne siden. Jeg ba deg jo til og med slette filmen før det ble noe stort nummer ut av dette! Nå har du jo dummet deg helt ut! Prøvet bare å hjelpe, men det første du gjorde var å angripe meg som persom, en smule teit gjort.

Konklusjon: Jeg forstå ekstremt fint at du ikke kan være mye eldre enn 12 år, siden du mottar kritikk på en høyst banal måte. Filmen har ikke noe her å gjøre. Punktum!

Og forresten:

btw, definer hard kritik? er det å argumentere for hvorfor du synes noe er dårlig? eller bare å pumpe ut med hvor mye du ikke liker det?

Kritikk trenger ikke være negativt, alt som har med saklige tilbakemeldinger på film og annet er kritikk. Hard kritikk sier seg selv, men hvis du trenger det sort på hvit, så betyr det enkelt og greit kritikk så appelerer litt mer aggressivt enn annen kritikk

Freddern
16th February 2005, 10:04
Jeg skjønte ikke pointet med den! den Sier jo ikke åssen du er! den Presenterer deg ikke!! Var bare en liten sak med forskjellige klipp i som jeg syns var drit flau, grunnen for at jeg sier det har ikke noe med alderen! men det som jeg syns er teit nå er at du klager på at du er LITEN, det er faktisk GANSKE teit, jo yngre jo lengre tid har du på deg!!

Men når du først skal legge ut noe som du skal ha tilbakemeldinger på så gjør noe ordentlig! ikke lag webcam filmer osv! jeg syns det var flau rett og slett, var ikke min humor vis det var noe humor idet! :?

mott
16th February 2005, 12:40
Hva har jeg gått glipp av???? :roll:
*Host host, hater å være syk!*

Tom
16th February 2005, 12:45
Jeg har nå lagt ut rettningslinjer som gjelder all trafikk her.

Snarvei til rettningslinjene finner dere her :
Rettningslinjer for "Tilbakemeldinger på filmene dine"-forumet (http://www.norskfilmforum.com/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=1198&sid=def72b38ddba9ef5e11f6e13a7f1e0d1)

Tom
Administrator

Remi
16th February 2005, 13:46
ja... Norsk Amatør Film Forum

folk må tåle hard kritikk, men allikevel ligger vi jo på så mange forskjellige nivåer noen ER bedre enn andre, (noe som ofte har noe med aldersforskjell å gjøre)

så må vi kanskje lære oss å gi konstruktiv kritikk.

:idea: (http://www.albinoblacksheep.com/flash/posting.php)

jajajaja??? "jeg liker ikke hvordan du ser ut", "ikke gå med lue inne"???

koz og klemzzzz =)). ja vel??? hvor da? HÆÆÆÆÆÆÆÆ?`og foresten. WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!

Amatør XXL
16th February 2005, 14:13
Bidrag som oppfattes som hovedsakelig reklamering for sin virksomhet (filmgruppe, hjemmeside osv) er forbudt.

:?: Er det forbudt på hele forumet, eller bare på tilbakemeldinger?

Er det forbudt å legge ut introer og logoer for firmaet?

Er det ikke lov å reklamere for seg selv?!!!

Remi
16th February 2005, 14:36
Hva har jeg gått glipp av???? :roll:
*Host host, hater å være syk!*
min bortjagelse

Freddern
16th February 2005, 14:38
Din bortjagelse? det er ingen som har bedt deg om å dra til Helvete heller da!!!!!

Men du ba jo om det, du la jo den ut på internett og lot folk se den, Skyld deg selv!!! Vi har ikke jaget deg bort, men det er du som oppfører deg teit fordi du er 12 år, det er det som er teit heeer!!

PkFrK
16th February 2005, 14:55
Remi, du minner meg om en eks kompis, bit i deg de orgdene, EKS-kompis. Han sutret hele tiden om at han følte seg utstøtt, selv om vi ikke støtet han ut, han tok heller ikke imot kritikk, men var heldigvis voksnere enn deg i oppførselen.

Men du derimot, du skal ikke angripe personene eller kritikken, skal du si noe tilbake, kritiser det, ikke angrip det uten grunnlag for det.

Hvis du føler deg støtt ut, er det ikke vårt problem, for ingen her har bedd deg om å dra deg bort, du må jo tåle hard kritikk på en så idiotisk video, og om jeg skal være den første til å si det, så har du ikke noe her å gjøre hvis du ikke finner deg i reglene her på siden, og ikke tåler kritikk.

Forstår ærlig talt ikke hvordan du kan ha vært moderator, du oppfører deg ikke helt voksent.

Skjerp deg, Remi, for din skyld.

Remi
16th February 2005, 14:57
kan noen stenge/slette den posten før jeg går å henger meg??
*ikke ta det så bokstvelig nå da :roll: *

PkFrK
16th February 2005, 15:03
Vær snill å forklar hvorfor du ønsker den slettet?

mott
16th February 2005, 15:14
Dette topicet har utviklet seg til en drittkastings-tråd...............Hvis folk bare kan la denne tråden dø, har vi sluppet en lang "USAKLIG" diskusjon som ikke har noe med amatørfilm å gjøre.... :roll:

Greit, kanskje ikke videoen til Remi ikke var noe bra "har ikke sett den".
Men da kunne man heller ha vist respekt og sagt: den var ikke serlig bra......og stoppet der :wink: (Husk at alle på forumet ikke ligger på samme nivå, og har like mye kunnskap innen film)

SÅ HVIS LITT RESPEKT FOR GUDS skyld.. :wink:
Jeg mener at dette topciet burde bli låst.........

PkFrK
16th February 2005, 15:17
Dette topicet har utviklet seg til en drittkastings-tråd...............Hvis folk bare kan la denne tråden dø, har vi sluppet en lang "USAKLIG" diskusjon som ikke har noe med amatørfilm å gjøre.... :roll:

Men da kunne man heller ha vist respekt og sagt: den var ikke serlig bra......og stoppet der :wink: (Husk at alle på forumet ikke ligger på samme nivå, og har like mye kunnskap innen film)

Helt enig, takler bare ikke dritt fra en jeg prøver å hjelpe i starten. Men helt enig, lock dette topic'et, det er bare drittprat.

Ustabil-Kim
16th February 2005, 16:14
skolisse.

ville bare prøve å ha siste ord i en teit tråd. =P

Remi
16th February 2005, 16:28

Helt enig, takler bare ikke dritt fra en jeg prøver å hjelpe i starten. Men helt enig, lock dette topic'et, det er bare drittprat.
synes dette er ett bedre siste ord jeg: unskyld PkFrK, *så levde de lykkelgie i alle sine dager*

Kyrre
16th February 2005, 17:25
Siste ord er sagt. Tråden stenges.