Vis full versjon : Mangler noe...
THX
16th February 2005, 11:08
Har planer om å lage "The Ring/Villmark" film, laget en liten intro, men eg mangler noe fremdeles.
Noen forslag for åssen det kunne gjort annerledes?
Etter introen skal det zoomest ut fra en bilradio med sangen på radioen istedenfor...
Ikke mobb for mye, detta er det første eg har laget i Premiere EVER! :D
http://www.sveisevin.com/intro.wmv
Sangen er litt vesentlig for filmen "Devil in disguise", men veit du om andre som hadde passa bedre?
HenrikSolberg
16th February 2005, 11:36
ikke dum intro! Ville plassert alle introtekstene på samme sted! Øynene må arbeide så mye når du plasserer de i hvert sitt hjørne!
Men musikken passet jo greit til akkurat det klippet da, men kanskje ikke så bra til det av filmen som kommer etter klippet vi her får se! Derfor er det litt vanskelig å anbefale noe...
Melwasul
16th February 2005, 12:00
ikke dum intro! Ville plassert alle introtekstene på samme sted! Øynene må arbeide så mye når du plasserer de i hvert sitt hjørne!
Enig - plagsomt. Hold helst samme linje - og ikke skift høyde (eller ikke for mye)
Ellers liker jeg identen din :D
HenrikSolberg
16th February 2005, 12:01
Det glemte jeg å nevne! Identen var fin den! Kort og beskrivende!
erdnis
16th February 2005, 12:28
jeg synes det var veldig bra! enig med at teksten skulle ha vært på samme sted da, men jeg synes ikke du skal bytte musikk jeg ser virkelig for meg at det zoomes ut fra en bilradio som du sa og en eller annen kar sitter der å småsynger og litt sånn :lol:
Freddern
16th February 2005, 12:34
Bra den, Men skal filmen starte litt trist eller skummel så skift sang, skal den starte godt med fine og fargerike bilder bruk den sangen...
det med teksten likte jeg ikke helt, var jo bra, men prøv å ha det på en linje, ble litt svimmel i øya av å se fra hjørne til hjørne! hehe, men bra!!
STÅ PÅ,
Tenk på det med sangen!
starter med Mørke og triste bilder = Trist/skummel Sang
Farge rikebilder og glade smil = DEn sangen du har nå!!
THX
16th February 2005, 12:44
Har fixa det nu, tror ikke det er vits å ha med skuespiller navn i introen der det er svart, får heller ta det etter musikken er vekke og bilen blir filmet utenifra eller noe.
Jo, filmen starter glad og fornøyd med noen ungdommer som skal ut og ta opp noen dyrelyder på en hytte til et skoleprosjekt....
Elvis sangen må nesten være der, filmen går vidre utpå at ei fin og søte jenta er ond (ala The Ring)... Devil in disguise.
Litt standard historie akkurat dette her, men men ....
Freddern
16th February 2005, 13:12
Ok, da passer SANGEN perfekt vis starten er LYS!
Det er lyder og musikk som gjør ALLE filmer bra!! Skru av lyden på en film du elsker, du SOVNER og synes filmen SUUGER!!
Lyder og musikk er Hjertet i en film og derfor burde man legge ekstra vekt på musikken og lydene, ikke bare prøve 1 sang men flere for å se hva som passer, skrive liste osv!
HenrikSolberg
16th February 2005, 13:24
Hadde jeg skrudd av lyden på "Stalker" hadde jeg fortsatt elsket den, og IKKE sovnet! Slutt å vær så bastant! Lyd er viktig JA, men ikke ensbetydende med en bra film slik du sier...
Ustabil-Kim
16th February 2005, 14:29
helt klart en av de bedre identene på denne siden.
liker også navnet "Inkognito" som ja, betyr "ukjent/anonym".
Skjønner ikke hvorfor folk klaget på at du skiftet plass når skriften dukker opp. Jeg like det ihvertfall =)
husk at ingen ting er feil så lenge det er gjort med vilje =).
men men, hørte ikke musikken, sitter på skolen så det må jeg sjekke når jeg kommer hjem.
men ihvertfall en bra ident.
hvilken font brukes i logoen og skriften etterpå foresten?
Amatør XXL
16th February 2005, 14:34
Selv om det var litt forstyrrende med teksten som hopper, likte jeg det litt, jeg!
Men - Jeg syntes den knall røde teksten på slutten ødela litt!
Ikke lag den så rød og flat! Det gir den et litt amatørmessig inntrykk!
Remi
16th February 2005, 14:34
Bra den, Men skal filmen starte litt trist eller skummel så skift sang, skal den starte godt med fine og fargerike bilder bruk den sangen...
det med teksten likte jeg ikke helt, var jo bra, men prøv å ha det på en linje, ble litt svimmel i øya av å se fra hjørne til hjørne! hehe, men bra!!
STÅ PÅ,
Tenk på det med sangen!
starter med Mørke og triste bilder = Trist/skummel Sang
Farge rikebilder og glade smil = DEn sangen du har nå!!
er greit om de bytter plass sp lenge de er på samme linje synes jeg, nede til venstre - nede til høyere hjørne viss du skjønte, staselig intro egentlig da, stå på!
Amatør XXL
16th February 2005, 14:35
Enig med Remi, der!
Kenny Wang
16th February 2005, 15:45
Genial! Elsket denne introen. Kontrapunkt med musikk til hva filmen skal handle om en særs kul. Og teksten til Elvis på en ellers munter sang er morsom. Og hvorfor klager folk over teksten som er på forskjellige steder? Jeg synes det bør være slik - det er ikke som om det er noe annet å se på, bakgrunnen er svart, og da er det best at seeren begynner å følge litt med, noe som lett ordnes med tekst på forskjellige steder - pass på at den er innenfor titlesafe så, men det er vel elementært. Også bra med tilpasset musikk til når tittelen kommer, og man med ett forstår hva dette dreier seg om. Fint at tittelen er i midten - den ville ikke passet noe annet sted.
dahlskebank
16th February 2005, 19:00
Konge intro det!! Er slik at jeg har lyst å se resten av filmen, uten å vite hva den handler om. Småjusteringer kunne vært gjort på teksten, feks på "En Inkognito film produksjon" så kunne "Inkognito" stått med store bokstaver. "En" kunne stått over "Inkognito" og ikke ved siden. Samme gjelder "film prokusjon" som kunne stått under, men det er hva jeg liker da.
Savnet derimot musikk/lyd på "Inkognito" logoen. I tillegg syns jeg den gikk for seint rundt.
Du kan jo legge filmklipp i mellom tekstene nuh.
Martin B.
16th February 2005, 19:14
Konge med den sangen! Fin intro.
Gleder meg til vi får se det ferdige resultatet. For du kommer vel til å legge den ut?
Stå på!
THX
17th February 2005, 12:57
hvilken font brukes i logoen og skriften etterpå foresten?
Det er Scream fonten: "Xband_ro.ttf" (sikkert litt uttdatert nå, så hollywood bryr seg sikkert ikke)
Konge med den sangen! Fin intro.
Gleder meg til vi får se det ferdige resultatet. For du kommer vel til å legge den ut?
Stå på!
Mja, håper på en langfilm da (blir vel på en 6-700 mb da i divx), og om vi får lov å vise den på den lokale kinoen vår. Om vi ikke får det kan eg heller prøve å legge den på nett (om det i det hele blir noe bra)
miami ulf
25th February 2005, 15:50
Mørk Skog!?
vBulletin® v4.1.10, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.