PDA

Vis full versjon : Måter å lage miner på

karlpeder
22nd February 2005, 21:42
Måter å lage miner på:

1. Gjøre som Spielberg som 14-åring: Legge en kraftig stein under en planke, kast litt sand oppå den ene enden av planken, la skuespilleren trampe hardt på den enden av planken som stikker opp. Det funker ganske bra.

Men er det fler måter? Ikke for at jeg har noen filmplaner i nærmeste fremtid, men jeg interesserer meg i spesialeffekter. :)

ustedalen
22nd February 2005, 21:48
Digitalt. Legge til en røyk eller ild-eksplosjon

The Norwegian Pikie
18th April 2005, 18:41
Den Spielberg metoden funker i massevis..
Det er bra å ha litt aske, eller mel på planken det synest bedre. Og vist den er utenfor kamera, kan du ha en "liten" skål med brennende veske på planken og så. Så fyker det litt flammer det også. Men du kan ødelegge boksa eller livet ditt. Så kansje du bare driter i det med ilden.. :)

Remi
18th April 2005, 19:55
livet som i livet eller livet som i livet? 8O

erdnis
18th April 2005, 19:59
livet som i livet eller livet som i livet? 8O

Hva er det du prater om a?

Remi
18th April 2005, 20:05
om han mente livet som vi LEVER i eller livet som kroppsdel. uansett, hørtes veldig kastrerende ut 8O

Melwasul
18th April 2005, 20:46
Han mente nok ikke kroppsdel "livet". Så iallfall må det være en masse krutt når det ødelegger livet (kroppsdel) fra der du tråkker med beina.

Livet blir jo ødelagt om du er brannskadet eller mister en bein - kanskje ødelagt er ikke rette ord, men det påvirker til forandring av livet ditt iallfall ;)

The Norwegian Pikie
18th April 2005, 21:08
kva kan eg si... :?
Melwasul my man..

Meinte nokk livet som i det vi lever ja..
Bruk lite ild så går det nokk.. :)