Vis full versjon : lost
Remi
3rd March 2005, 10:24
noen som vet om om det har kommet ut noen cd med musikken fra lost eller? er den noe bra? hvor kan man kjøpe den eventuelt? eller laste ned den?
HenrikSolberg
3rd March 2005, 10:27
Etter hva jeg vet er det ikke gitt ut noe soundtrack enda! Det kommer nok! Dessuten er det allerede et topic angående Lost hvor du kunne spurt om dette!
Remi
3rd March 2005, 11:12
hmmmmmmmmmmmmmmmmmmm maby, but i think at det gjorde vel ingenting da? noen som føler seg fornermet? krenket ? ble redd når ejg lagde dette topicet? noen som synes at det er spam og lage ett topic, som ikke har noen ting med diskusjonen av lost, men som har noe med musikken til lost og gjøre, men ehh, la oss ikke lage en stor diskusjon av alt dette her da, gjort er gjort................ :D
comrad
3rd March 2005, 13:01
Du inviterer jo selv til å lage en stor diskusjon om det når du svarer på den måten! Idiotisk!
Og kan du forklare meg hvordan musikken til Lost ikke har noe me Lost å gjøre ?!?
HenrikSolberg
3rd March 2005, 13:10
Enig... Gidder ikke å diskutere det engang! "Gjort er gjort" sier du... Vel, det var det forrige gang også... :roll:
Freddern
3rd March 2005, 15:01
skjønner ikke hvorfor å lage ny topic! Musikken til LOST har noe med LOST å gjøre da! idiotisk å lage ny topic ass!!!!
Melwasul
3rd March 2005, 15:15
Nå skjønner jeg ikke at dere gidder å gjenta det flere ganger - han har nok fått hintet ;)
Remi
3rd March 2005, 18:19
vel, jeg synes det er idiotisk at dere faktisk gidder og spamme for dette her, conrad sa sitt også kommer dere med "enig" og slikt etterpå, det er så uvødvendig spam
Freddern
3rd March 2005, 18:37
jeg bare kommenterte jeg, men vis du ville slippe dette så kunne du ha droppa topicen
Remi
3rd March 2005, 18:46
ja vel unskyld da for at jeg lagde ett topic i ett forum, hehe, hvordan kunne jeg egentlig finne på det :?: 8O
erdnis
3rd March 2005, 21:32
remi wrote:
vel, jeg synes det er idiotisk at dere faktisk gidder og spamme for dette her, conrad sa sitt også kommer dere med "enig" og slikt etterpå, det er så uvødvendig spam
åssen var det du fikk så høy grad igjen? :?
jeg tror ikke du skal snakke om spamming! :?
to tredje deler av postene dine er bare "hehe" og "enig med deg ass"!! :x
Remi
3rd March 2005, 21:44
nei vel skal det være slik at jeg skal stikke fra forumet fordi jeg har for høy grad eller :x
erdnis
3rd March 2005, 21:47
det er opp til deg! jeg bare sa at du ikke skulle prate så høyt om spamming!
Martin B.
3rd March 2005, 21:47
Du skjønte vel hva han mente?
Kan du ikke roe deg ned litt? I de siste innleggene dine har du basre vert hissig! Smil :D
Remi
3rd March 2005, 21:54
hmmm men hvorfår? jeg føler meg liksom litt forskjeldpågjort her, jeg kan godt ramse opp en fin liten liste over ting her som sansyneligvis ikke har skjedd med noen andre her......
to topics bare for å klage på avataren min som tilogmed det er norskfilmforum.com som har lagt ut,
ett helt topic for og si at jeg er stygg,....,
pm'er for klage på signatur enda den har / hadde normal og lovlig banner størrelse......
men dette er ting jeg har oversett hele tiden, men men, jeg klarer vel og overse litt til men lurer på hva som blir det neste :P
det blir spennende da :P
HenrikSolberg
4th March 2005, 07:52
here we go again...
Remi
4th March 2005, 11:48
here we go again...
jepp 8) MUHAHAHAHAHA :twisted:
Melwasul
4th March 2005, 13:27
Hey, ikke sløse plass på NAF - for hver post tar 1 kb kanskje, og serveren bil bruke bandwitdh på postene hvor folk spammer, og det blir sløseri. Kanskje det er lite her akkurat nå, men kanskje bare en begynnelse?
Se hva dere har gjort! Dere fikk meg til å spamme enda en post :cry:
Remi
4th March 2005, 17:30
det er fristende og svare, men jeg skal la være!!!! :twisted:
uhhhm, ja, ehhh, jeg svarte vist jeg :lol: :lol: :lol: :oops: LØLL :D :wink: :arrow: :idea: :!: :idea: :arrow: :?: :!:
Ustabil-Kim
4th March 2005, 17:46
skjønner bare ikke poenget i å lage sånn her jeg
:oops: :P :P :twisted: :twisted: :evil: :evil: :!: :?: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :twisted: :twisted: :arrow: :wink: :cry: :cry: :oops: :oops: 8) 8) 8) 8) :? :? :? :) :) :D :D :D :D :oops: :P :P :twisted: :twisted: :evil: :evil: :!: :?: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :twisted: :twisted: :arrow: :wink: :cry: :cry: :oops: :oops: 8) 8) 8) 8) :? :? :? :) :) :D :D :D :D :oops: :P :P :twisted: :twisted: :evil: :evil: :!: :?: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :twisted: :twisted: :arrow: :wink: :cry: :cry: :oops: :oops: 8) 8) 8) 8) :? :? :? :) :) :D :D :D :D :oops: :P :P :twisted: :twisted: :evil: :evil: :!: :?: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :twisted: :twisted: :arrow: :wink: :cry: :cry: :oops: :oops: 8) 8) 8) 8) :? :? :? :) :) :D :D :D :D :oops: :P :P :twisted: :twisted: :evil: :evil: :!: :?: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :twisted: :twisted: :arrow: :wink: :cry: :cry: :oops: :oops: 8) 8) 8) 8) :? :? :? :) :) :D :D :D :D
EDIT: haha, faktisk første gang jeg har brukt en av smilyene her.
Sparrow
7th January 2006, 11:17
For å holde meg til tema: http://losthatch.com/soundtrack.aspx er en fin kild til å finne "Lost-sounds".
Du kan også søke på Michael Giacchino (mannen bak musikken) i LimeWire ol.
Jeg tviler på at man egentlig har lov til å bruke den musikken i filmer så hysj.
makketota
7th January 2006, 12:25
Her har du en veldig fin oversikt over absolutt alle sangene: http://www.lost-norge.net/go/57
vBulletin® v4.1.10, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.