Vis full versjon : makan til idiot skal du se lenge etter!
jasonX
2nd April 2005, 21:47
bare se på denne filmen her....
makan til dust skal du se lenge etter ass...
http://media.ebaumsworld.com/index.php?e=scissors.wmv
dahlskebank
2nd April 2005, 22:10
Morsom reaksjon på han da.
"I have scissors sticking out of my fucking arm. Now I have to go the hospital"
Kenny Wang
2nd April 2005, 22:30
Jeg hadde klipt den feite dassen opp i strimler med saksa og foret han som sprøstekt bacon til sultne tyske turister om han hadde gjort det samme på meg. Folk asså!
jokke_tryne
2nd April 2005, 22:59
hahahaha,fytti faen
Det er bare pingler som bruker vold
- T Gun (Stygge Wannabe Crips Gangster gjengen i Singsaker)
Freddern
2nd April 2005, 23:27
den var rå! var den seriøs? hehe.. stakkars DUDE
jasonX
2nd April 2005, 23:40
det er nok seriøst ja :roll:
Melwasul
3rd April 2005, 01:32
Så ingen blod? Når saks ligger så dypt som denne videoen, bør det flyte blod etter et par sekunder...
jasonX
3rd April 2005, 01:33
Så ingen blod? Når saks ligger så dypt som denne videoen, bør det flyte blod etter et par sekunder...
det kan hende at blodet ikke kommer før han drar ut saksa da....
at saksa liksom blokkerer for blodet...
men ikke vet jeg...
jeg er ikke lege...
Melwasul
3rd April 2005, 01:42
Mulig du har rett - tenkte ikke på det. Når saksen ble kastet på denne måten og i den vinkelen kan det hende at det stopper blodet også.
Lurer på hva er deres forklaring til sykehuset, hehe
ustedalen
3rd April 2005, 01:45
Hjelp... Jeg hadde seriøst drept den fyren som kastet, hvis det hadde vært meg.
comrad
3rd April 2005, 19:00
Har i grunn vanskelig for å tro at dette er ekte! pga blodet som allerede er nevnt. I tillegg synes jeg han som blir truffet reagerer merkverdig anonymt! Hadde jeg fått en saks trødd langt inn i amren kan jeg nesten forestille meg at jeg hadde skreket som en galning og blitt flyforbanna!
Ustabil-Kim
3rd April 2005, 19:20
såklart dette er ekte.
så på trauma en gang, en gutt som hadde detti ned fra et gjerde, og fårr en kvist inn i armen. han blødde kun på kuttene rundt der en av kvistene sto i armen. Dette er også grunnen til at du ikke skal ta den ut av kroppen, hva det enn er som har blitt stykket inn.
for denne gjennstanden er nå en del av kroppen, og kroppen venner seg til den, tar du den ut, kan du ødelegge nærver og rive istykker ting.
Pluss at du da vil blø betydelig.
nå må dere huske på det et du ser saksen kun et par sekunder, rett etter den har blitt stukket inn, og den sitter ganske trangt inn, så blodet vil bruke litt tid på å tyte ut, siden blod er ganske tykt.
og om han merker noe? nei det trur jeg ikke, han merket nok en stikkende smerte med en gang, men så pompes kroppen full av adrenalin og morfin, og han vil ikke føle noe i det sjokket han er i.
er dette fake, er det en gjeng flinke raske ungdommer ihvertfall =)
jasonX
3rd April 2005, 21:07
jeg må nok si meg enig med kim jeg....
stelvis
4th April 2005, 08:06
er dette fake, er det en gjeng flinke raske ungdommer ihvertfall =) For ikke å glemme gode sminkeferdigheter :P
Razz_
4th April 2005, 10:42
d virka fake!
Remi
4th April 2005, 17:41
ja kim har ett jævli godt poeng der, men seriøst, "jeg fikk en saks tredd inn i armen min, æsj nå må jeg gå HEEEEELT til sykehuset!"
unskyld meg :?
jeg hadde kanskje hoppet ut vinduet eller noe :? :evil: :twisted: hehe poor dude
For å si det slik, om en springer mot døra (som ikke var veldig langt vekke forresten) så skal det vere temmelig vanskelig å få en saks (som vanligvis er stump når den er sammenbretta) i siden av armen sin, og ja blod og det der....
Fake....
Ustabil-Kim
5th April 2005, 09:18
saksen snurret sikkert rundt, og jernet er den tunge delen av saksa.
om den da treffer perfekt, er det ingen grunn til at kraften ikke skal være nom til å tre seg et par cm inn under huden.
nå må dere tenke realistisk her.
hvor mange sakser trur du blir kasta ?
sjansen for at en av dem treffer perfekt er såklart liten.
men det skjer, og det ble tilfeldighvis fanget på tape.
mulig jeg driter meg ut, men jeg har sett værre ting på nettet, og det forbauser meg ikke at dette er ekte.
Kyrre
5th April 2005, 11:24
Synes det så både ekte og smertefullt ut jeg.
Van_Brand
5th April 2005, 11:43
så både ekte og fake ut...
Det er jo en mulighet for at dette er en ekte hendelse og at det var et perfekt kast, men jeg tviler på at det skulle vært en feit nerd som gjorde det. Hadde det vært en som ikke bare har fett som kroppsinnhold, hadde jeg trodd mer på det. Enig i at blodet ikke tyter ut, i og med at saksen dekker hele såret, men har allikevel mine tvil.
Evil_Ash
5th April 2005, 11:44
Jeg er helt med på at det er ekte og jeg har en teori som kan få det til å virke enda mer ekte..
Hvorfor kaster karen saksen? Er de kompiser? Hvem i helvete kaster en saks på en kompis?
Jeg ser for meg at disse guttene som filmer og ler, faktisk mobber han som kaster saksa. Ja, det er ikke ille å sprute vann i ansiktet på noen, men kanskje det har foregått ganske lenge. Det ser ihvertfall slik ut for meg. Så jeg tror det de har fanget på video er "den siste dråpen" i glasset til saks kasteren..
Når mobberen innser at den svake har tatt igjen på han, vet han ikke hvordan han skal reagere. Han blir da usikker, snakker om sykehus, osv.
Van_Brand
5th April 2005, 11:52
det var egentlig en god teori, for jeg kjenner folk som også kunne ha kastet ting etter andre, men er enda i tvil. Vi burde kanskje sende de folka en mail og sjekke for å få oppklart saken en gang for alle... :wink:
MiniMan
5th April 2005, 23:42
Jeg tror ikke noe på dette i det hele tatt, kansje han ikke kjenner smerta da, men nå er heller ikke smerte alltid det som kan få deg redd/forbanna/gal, det er jo og litt av synet da! Å se at du selv har ei saks langt inne i armen vil nok gi deg et såpass skrekkelig syn at du ville skrike momentant og av ren refleks røske saksa ut av armen. dessuten var ikke saksa åpen, og jeg har ikke vert borti sakser som er farlige når de er "lukket", pleier jo ikke å være SÅ skarpe der framme at de kan suse rett inn i en arm...
vBulletin® v4.1.10, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.