Vis full versjon : Hva er forskjellen på en mygg mik. og en mygg nyre??
oddi
21st April 2005, 07:56
Hva er forskjellen på en mygg mik. og en mygg nyre??
KOM IGJEN SVAR DA!!!
TakkTakk! 8) :D
moonlightP
21st April 2005, 12:23
Hvorfor spør du om dette??
Dette er den mest useriøse posten jeg noen gang har sett på dette forumet...dette er et amatørfilmforum...ikke et vitseforum!!! :evil:
Melwasul
21st April 2005, 12:48
Forskjellen er de er større enn humoren din, oddi
moonlightP
21st April 2005, 14:53
Hvis du vil komme med en vits eller noe liknende, så si det i en av humorpostene her på forumet.
Ikke noe vits i å lage noe nytt topic bare for å si noe morsomt!!
Freddern
21st April 2005, 14:54
Morsomt ja? syns det var en ganske TEIT vits jeg!!
erdnis
21st April 2005, 15:19
Du er akkurat som Oddi i paralellklassen min du, en skikkelig morroklump! :?
Remi
21st April 2005, 15:30
vel vel, siden denne tråden er så fylt opp med humor kan en vel fortsette på den, ok her er en bra vits:
det var en gang en nisse.... som måtte tisse!!! hahahahahaha!! tisse?! jeg er genial!!
viss dere skjønte ironien i denne posten da.... :D
Rocambole
21st April 2005, 18:31
Det er mulig dere vet noe som ikke jeg vet, for jeg skjønte ikke at Oddi prøvde å være morsom. Jeg trodde det var et seriøst spørsmål angående myggmikrofoners karakteristikk, som gjerne er kule- eller nyreformet.
moonlightP
21st April 2005, 21:24
Når jeg tenker meg om så kan det ha vert et seriøst spørsmål...
Var det det oddi??
I så fall, så kan jeg ikke helt skjønne hvorfor du postet det på et amatørfilmforum 8O
Rocambole
21st April 2005, 22:33
Hvorfor skulle han ikke skrive om myggmikrofoner i et amatørfilmforum? De brukes da ofte i filmsammenheng? Iallfall har jeg gjort det opptil flere ganger. (Mygger med nyrekarakteristikk, for det er bedre enn kulekarakteristikk. Mulig jeg med dette også svarte på Oddis opprinnelige spørsmål.)
oddi
22nd April 2005, 07:44
http://www.lydrommet.no/artikkel/produkt/gruppe_produkter.html?gr1=&;gr2=40&;gr3=20&;gr4=22
Se der da...
Den øverste er mygg mik. og den andre er mygg nyre!
:roll: 8O
moonlightP
22nd April 2005, 08:17
Sorry :oops: :oops:
Jeg viste ikke at han mente det.
trodde bare det var en vits.
Razz_
22nd April 2005, 13:48
Ha... så flaut.... LOL
Remi
22nd April 2005, 14:27
det er en vits da
hvorfår poste det på gumorforumet da?? :?
Kyrre
22nd April 2005, 14:38
Første gang jeg så var tråden ikke på humorforumet. Den er nok flyttet.
moonlightP
22nd April 2005, 15:31
Hvordan kan du vite om det er en vits eller ikke remi...
Det kan like gjerne tenkes at han mente det..
comrad
22nd April 2005, 17:44
hehe... ser nesten ut som det var seriøst ment ja! ;) noen som var litt krasse i tonen i starten her! Turte ikke å si noe jeg, for jeg vet seriøst ikke noe om det...
Og remi, for gudsskyld!! det heter hvorfOr ! med O !
Remi
22nd April 2005, 18:41
nmnår topicet ligger på humor kan ike jeg vite bedere en og tro at det var en vits da... :?
HVORFOR det er flyttet vet jeg ikke.... 8)
oddi
22nd April 2005, 22:34
ja sko eg få svar på spørsmålet eller!?!? og me det samma ka e best mygg eller håndholdt....?
Eg la det ikkje inn på Humor greiene....
Melwasul
22nd April 2005, 22:47
Okei, hvis du var seriøst, så beklager jeg.
Hva er best? Det kan diskuteres for det kommer an på hvordan du har tenkt å filme - men noen her har anbefalt å bruke minidisc i de tidligere trådene om du sjekker dem.
Av erfaring, vet jeg at med tråd fungerer alltid bedre enn trådløs. Pga alle støy vi har nå til dagen (mobil, tv, radio osv...). Ikke rart at det er alltid forbudt med mobil hos de fleste konsert ;)
Remi
22nd April 2005, 23:03
jeg tror tråløs passer bedere på TV programmer, hvor de sitter inne i ett studio, noe som du ikke har (sansyneligvis) derfor anbefaler jeg deg og kjøpe med en fin liten ledning på... :D
Rocambole
22nd April 2005, 23:31
Hvorfor noen overhodet kunne innbille seg at Oddis spørsmål var en vits, er fortsatt et mysterium, men det er iallfall bra at de som slengte mest med leppa, nå har tatt selvkritikk og beklaget dumhetene sine (bortsett fra Remi, selvsagt). For at en setning skal være en vits, kreves det at den er iallfall litt morsom. Oddis setning var ikke morsom, den var snarere uforståelig, iallfall for folk som ikke har peiling på mikrofoner.
Her er en smule lærerikt stoff om mikrofoner og deres karakteristikker:
http://www.notam02.no/notam02/kurs-mikrofon1.html
Forresten spurte ikke Oddi om hva som er best av mikrofoner med tråd eller trådløse, men hva som er best av mygger og håndholdte. Jeg har prøvd begge deler og synes vel at håndholdte mikrofoner er bedre enn mygger. Mygger egner seg best i intervjuer og slikt hvor det ikke gjør noe om folk ser mikrofonen.
erik
23rd April 2005, 00:03
Når vi snakker om skrivefeil...:
tråløs = trådløs
bedere = bedre
sansyneligvis = sannsynligvis
ike = ikke
og kjøpe = Å kjøpe (grammatisk feil)
og tro = Å tro (samme feil)
sorry, Remi. Det er bare så utrolig fristende å rette på folk! :D
Rocambole
23rd April 2005, 00:18
sorry, Remi. Det er bare så utrolig fristende å rette på folk! :D
Ja, men det er enda mer fristende å rette på folk som retter på andre, men selv skriver feil.
Det heter ikke gramatisk, men grammatisk, Erik. Men i den sammenhengen du bruker ordet, burde det stått grammatikalsk feil istedenfor gramatisk feil - hvis man skal være riktig pirkete.
erik
23rd April 2005, 00:25
øhh.. ehh.. det var med vilje. *uskyldig plystring* :oops:
:P
Goggo
24th April 2005, 01:48
Ja, har berre ein ting å sei: Gi meg styrke!
oddi
24th April 2005, 14:09
Takk Rocambole ;)
Remi
24th April 2005, 15:26
jaha da begynte vi og diskutere MEG igjen da, takket være rocambole's idioti... hva faen i helvete vil du jeg skal si da? FAEN!!! jeg tåler faen meg ikke at folk skal hele tiden kritisere meg for FAEN!! hvordan kunne vel jeg hvite at dette enmet ikke ble postet på humor kategorien helt i starten??!!! viss det er noen som skal ha kritikk her så er det moderatoren som flyttet dette emnet!!!! :x :x :x
og Erik:
NÅ DRITER DU I MEG OG TENKER PÅ DEG SELV :x !!!!!!
Kenny Wang
24th April 2005, 15:46
Jeg tror faktisk Remi har tatt det første steget inn i puberteten. Her er det mye innstengt aggresjon som mer enn sannsynlig kommer fra hormoner i sving. Er foreldrene dine ekstra irriterende om dagen, Remi?
Remi
24th April 2005, 15:50
Jeg tror faktisk Remi har tatt det første steget inn i puberteten. Her er det mye innstengt aggresjon som mer enn sannsynlig kommer fra hormoner i sving. Er foreldrene dine ekstra irriterende om dagen, Remi?
Du driter en lang fitte i foreldra mine takk
Rocambole
24th April 2005, 17:05
jaha da begynte vi og diskutere MEG igjen da, takket være rocambole's idioti...
Jeg får kanskje påpeke at det var to eller tre som kritiserte deg før jeg overhodet nevnte deg, så jeg føler meg ganske uskyldig her. Og betegne det jeg skrev som idioti er kanskje en smule drøyt når jeg er den eneste som hadde såpass vett at jeg skjønte at Oddis spørsmål var seriøst ment og ikke fortjente drittslenginga dere andre kom med. Jeg har forsvart deg opptil flere ganger før, men tror snart ikke jeg gidder mer. Hvis du oppfører deg som en liten dritt, blir du behandlet som en liten dritt. Så enkelt er det.
Remi
24th April 2005, 20:48
jeg må kanskje gi deg ett lite flashback da:
noe lignende "heldigvis har ALLE de smarte og snille og blablabla sagt unskyld (untatt REMI da selvfølgelig!!)"
fikk det frisket opp minnetditt eller må vi kalle inn CSI?
Rocambole
24th April 2005, 20:51
Vel, uansett var jo det jeg skrev sant, så hva er det du bråker for?
Freddern
24th April 2005, 21:01
!!!!!!FREDDERN HAR SENSURERT!!!!!!
EDIT:
HUSK REMI og dere ANDRE, DET ER IRONI, VELDIG SLEMT ja, men se på det som humor! jeg hadde begynt å le av det jeg!! vis dere ikke liker det så slett det da
Melwasul
24th April 2005, 21:15
Hva er det med dere i det siste? Personangrep med ekstremt off-topic som har foregått siden januar. Hva slags inntrykk tror dere at de nye brukere får av dere?
Jeg prøver å være nøytral, men jeg er ganske lei av at dere hisser opp Remi. Jeg husker at han pleide å være hyggelig og ivirig hele tiden, men i det siste hakker dere ham hele tiden. Og skylde på pubert er helt tåpelig, skyld heller på dere selv.
Freddern
24th April 2005, 21:24
Melwasul da?
Remi klikker på grunn av ingenting.
han overdriver så det synger.
Han tar liksom alt personlig, han skjønner jo ikke av at noe av det er IRONI også klikker han fullstendig!
Det blir for teit å klikke så fullstendig mye av ingenting, jeg hadde egentlig ikke brydd meg så mye, og det med purberteten også er da bare IRONI, det er jo bare for å være frekk på den morsome måten, og vis han skal KLIKKE så veldig pga ingenting så burde han ikke skrive noen ting i det heletatt!!
Melwasul
24th April 2005, 21:35
Jeg snakker om generelt - og det med pubert, kan det kanskje vanskelig å tolke som "ironi" når folk hakker han hele tiden. Ikke sånn at "han-er-for-dum-til-å-forstå-ironi".
Og forståelse av "spøk" avhenger ofte av miljø og vane - kanskje dere er vant til å spøke på denne måte. Men dere gjør ikke det bedre av å "spøke" mer på Remi heller.
Uansett om noen tåler eller ikke, bør man respektere at han vil ikke ha mer av det. Ikke gjøre det verre. Enkelt nok?
mott
24th April 2005, 22:09
Jeg skjønner ikke hvorfor folk må gå til personlige angrep hele tiden?
Dette er et AMATØRFILM forum, og man skal diskutere film.
Det er så utrolig mange topicer i det siste som har blitt så usaklige 8O .
LES REGLENE, OG FØLG DI, så blir forumet så mye bedre......(dette gjelder alle!)
http://www.norskfilmforum.com/modules.php?name=Forums&;file=viewtopic&;t=1384&;sid=cc3b451251dc49fad82c5d4892c61d7b
Vær et godt eksempel for andre :wink:
erik
24th April 2005, 23:07
og Erik:
NÅ DRITER DU I MEG OG TENKER PÅ DEG SELV :x !!!!!!
lol! :D
Kyrre
24th April 2005, 23:27
Denne tråden skulle vært stengt, slettet, drept om jeg hadde vært moderator for generelt-forumet. Drittslenging, usakligheter og off-topic i sterkeste grad.
- Det var et hint, ja.
Melwasul
24th April 2005, 23:45
Helt enig - tråden her har gått videre til flere regel brudd (ved å skumlese forumregler, har jeg funnet minst 4 regelbrudd som gjelder her).
Gi moderatorene større makt (bare nok til å låse en tråd i hvilken som helst avdeling). Eller noen bør søke om å bli moderator i de andre ledige avdelinger?
Ustabil-Kim
24th April 2005, 23:56
remi er et lett offer, og dere må gi dere.
alle gode ting har sin topp, og denne siden hadde sin topp for lenge siden. nå ligger den flere hundre meter under jorda.
en god opprensing av folk her hadde ikke gjort noe. (mener ikke deg remi).
Kyrre
25th April 2005, 15:32
Tråden bør stenges, ja.
Freddern
25th April 2005, 15:45
Men da sier jeg en ting jeg, vis Remi tar seg nær av det folk skriver så hvorfor skriver han tilbake da?
Hvorfor ikke bare driti å svare på det, ellers blir det værre!
Remi, kan da vel sende en privat melding til den personen som skrev det og ta det der istedenfor å KLIKKE på den personen i en tråd.
Og da mener jeg det SAMME omvendt
comrad
25th April 2005, 16:41
hehe... litt amper stemning her inne eller ? Ler meg skakk! Skjønte plutselig hvorfor posten va plassert på humorforumet :P
Remi
25th April 2005, 16:55
25th April 2005, 17:05
Remi
25th April 2005, 18:11
teknisk sett har jeg ikke sagt noe galt, i så fall er Kjetilr (adminen) en stor forbryter siden han sier skål i nesten vær eneste post, (på engelsk da, jeg vet ikke hvordan det staves så jeg skal ikke drite meg ut ved og prøve og stave det :oops:)
så skål... :P
Freddern
25th April 2005, 18:37
den skjønte jeg ikke remi! eller skjønner ingenting her nå
dahlskebank
25th April 2005, 20:04
Kan dere se til helvete å bruke PRIVATE FUCKING MESSAGE!!!!
Det bare driver seg videre med alt pisset dere skriver. Det er så usaklig og unødvendig at det svir i pungen. Jeg skjønner hvorfor denne tråden ikke er stengt. Moderatorene har gitt opp og forlatt dette forumet fordi det bare er en gjeng drittunger her som forpester hver eneste tråd til å bli stengt. Hva er det med dere? Er det virkelig slik dere vil ha forumet? Hvis dere ikke poster et snev av saklighet så gi faen. Er det rart forumet har nesten 800 brukere, men bare 50 av dem er aktive? De andre hater jo forumet. De kommer innom og ser hvor utrolig mye piss og faen det er.
Fucking idiots...
Remi, comrad sikter til din gamle signatur.
(vil bare nevne at jeg ikke har noen som helst anelse om hvor mange aktive brukere vi egentlig er her på forumet, tallet 50 er brukt for å sette det hele i perspektiv)
Kyrre
25th April 2005, 20:06
Du har noe viktige poeng der dahlskebank.
-Steng tråden!
vBulletin® v4.1.10, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.