Vis full versjon : Tror det er noe annet en mel disse damene har i brødene sine
Ville ikkje vå i nærheten av disse når uka kom.
ADVASEL: Disse bildene kan føre til lett kvalme :D
http://www.iform.no/forum/viewtopic.php?t=10469#img_9256
"How you gonna breast feed me mom, you ain't got no tits"
Melwasul
6th May 2005, 07:55
Dette må aldri bli en mote hos jenter!
Det er dumt å sløse bort tiden på å ødelegge kroppen sin for å vinne en konkurranse (akkurat som sumo). Det er ikke sport. Det er heller en "reality" konkurranse som tvene pleier å ha...
Må gudene og kraften hjelpe dem, hehe
dahlskebank
6th May 2005, 11:49
Hadde det ikke vært for alle de maskuline trekkene så hadde jo disse jentene vært ganske pene. Dessverre ser de ut som menn med pupper og langt hår. Men det er ikke å sløse bort tiden når men perfekterer kroppen sin. Om det er sport er vel en annen diskusjon. Sport burde vel egentlig inneholde en eller ennen form for fysisk prestasjon. Bodybuilding går bare på størrelse og symmetri. Og mengder steroider man har fått i seg. Strongman er mer sport enn bodybuilding, selv om strongman-utøverne også er pumpet full av steroider. Men i strongman-konkurranser så driver de med fysisk prestasjon, feks trekke tog, så det vil jeg kalle en sport. Akkurat som sumobryting også er en sport. De viser ikke bare frem fedmen sin, de bryter/slåss/hvaennfaendeterfornoe. Hvilket gjør det til en fysisk prestasjon.
Det er dumt å sløse bort tiden på å ødelegge kroppen sin for å vinne en konkurranse
Jeg tror ingen av bodybuilderne syns det er sløsing av tid. Neppe noen som mener et er å ødelegge kroppen heller. Vi er jo alle her på planeten fra vi blir født til vi dør. Ingenting spesielt skjer med mindre man finner på det selv. Akkurat som noen vil mene det er dumt å sløse bort tiden på å lage filmer. Livet er fritt. Det er ingen grunn til å ikke bruke det slik man selv vil.
Men når du er inne på reality-TV, synd det ikke ble noe av Christopher Schau sitt "Hvor stor kan jeg bli på anabole steroider"-program.
jasonX
6th May 2005, 13:08
æsj ass....
det er så uggent med kvinnelige
bodybuildere ass...pjuuuuuk! :oops:
Melwasul
6th May 2005, 13:44
Jeg tror ingen av bodybuilderne syns det er sløsing av tid. Neppe noen som mener et er å ødelegge kroppen heller.
Jeg vet at de ikke tenker slik når de bygger kroppen på denne måten. Hvis de bare gjør det for å vinne konkurransen, må de være stokkdumme.
Det er jo en god del jenter som liker menn med muskler så er det ikke noe galt i at menn bygger kroppen, men jeg kjenner ingen menn som liker jenter med muskler (bortsett fra mage kanskje)...
det der så seriøst ut som menn med BH.. kvalmt, lurer på hvorfor noen jenter begynner med sånt..
pordey2
6th May 2005, 16:47
Synes i grunn det heller ikke er så veldig bra med slike sprengtrente menn heller. Men er vel kanskje likevel litt mer naturlig enn dette her:
fysjom
http://www.flexonline.com/mro/final_women_bb/images/FDBE0206.jpg
min drømmekvinne[/ironi] 8O
ustedalen
6th May 2005, 18:00
Jenter skal ha litt fett på kroppen... De der har sikkert fettprosent på 3% og det er stygt.. :roll:
vBulletin® v4.1.10, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.