Vis full versjon : nyeste intro
http://odegaardstudio.com/filmer/nyesteintro.wmv
feedback/tilbakemeldinger ønskes!! :D :D
ble ganske stålt over den :D
likte denne bedre enn den gamle.....
Shine er en fin plugin :D
jasonX
7th June 2005, 23:23
likte den jeg...
skikklig bra.
du kunne ikke tenke deg å lage en intro til meg også a?
hvis det ikke tar så altfor lang tid da :roll:
ErikTheV
8th June 2005, 00:08
Fin Intro. :D
Har ingen ting å komentere på den.
Freddern
8th June 2005, 07:39
Bre remi likte den!
bruke du AE til flashen eller kjøpte du den pluginen, eller kan jeg si "kjøpte"...
hehe
bra jobba, likte den.. fine effekter
pordey2
8th June 2005, 08:02
gut, gut...
moonlightP
8th June 2005, 10:23
Stilig den :D
Melwasul
8th June 2005, 10:39
Flott flott - Ingen overdrivelse her. Shine ser ut som en bra plugin.
edit: ser ut som den her er 15 fps? trodde først at skolepc var litt treg, men det viser at her hjemme går akkurat som skolepc.
forresten hvilken lyd ble brukt her? laget selv eller.. eh...? ;)
Stilig denne Remi ingen tvil om det :D
Har sett den en del ganger nå og det eneste jeg kunne tenkt meg endret er det at jeg synes den gå litt for brått over til selve logoen. Hvis du har mulighet til å endre på det og kanskje se om det blir bedre? jeg vil tro det blir litt bedre flyt i den da.
trollet
8th June 2005, 11:41
flott intro! ikke så mye mer å si enn det som allerede er sagt...
likte den jeg...
skikklig bra.
ok kan jo prøve :lol:
Stilig denne Remi ingen tvil om det
Har sett den en del ganger nå og det eneste jeg kunne tenkt meg endret er det at jeg synes den gå litt for brått over til selve logoen. Hvis du har mulighet til å endre på det og kanskje se om det blir bedre? jeg vil tro det blir litt bedre flyt i den da.
Du mener, viss jeg ikke tar feil, da strålen peker oppover og blir til selve teksten? kan se på det!
edit: ser ut som den her er 15 fps? trodde først at skolepc var litt treg, men det viser at her hjemme går akkurat som skolepc.
sant det, vet ikke helt hva jeg skal bruke, hva som blir forskjellen, jeg synes alltid at klippene mine i after effects blir litt hakkete! hva skal jeg bruke?
forresten hvilken lyd ble brukt her? laget selv eller.. eh...? :wink:
lyden kommer fra flashkit.com etter en halvtimes leting :P
kan prøve å finne deg en link senere! :D
og takk til alle dere andre som kom med posetive tilbakemeldinger!
Gir meg litt motivasjon!
-Remi
Melwasul
8th June 2005, 13:51
sant det, vet ikke helt hva jeg skal bruke, hva som blir forskjellen, jeg synes alltid at klippene mine i after effects blir litt hakkete! hva skal jeg bruke?
Om man eksporterer gjennom mange program kan resultatet bli slik at det går hakkete. Det er derfor jeg pleier å eksportere rett fra AE i quicktime-format.
Dersom du vil bruke Windows Movie Encoder eller hva nå du brukte for å få til wmv-format. Eksportere alltid AVI Uncompressed i høykvalitet fra AE.
AHA du er ett geni!
men hva med framerate? 25? 24? 30? 15? :)
HenrikSolberg
8th June 2005, 14:04
25!
25!
aha
er det synlig forskjell på 24 og 25?
Melwasul
8th June 2005, 15:20
25!
aha
Ja - spesielt når du bruker 24 i et 25fps spor - da mangler videoen et bilde hvert sekund (og bruker derfor et av bildene to ganger på rad istedet). Derfor hakker det - kødd aldri med fps ;)
25!
aha
Ja - spesielt når du bruker 24 i et 25fps spor - da mangler videoen et bilde hvert sekund (og bruker derfor et av bildene to ganger på rad istedet). Derfor hakker det - kødd aldri med fps ;)
s.n.a.l.l.e.! 8O
pordey2
8th June 2005, 19:52
PAL (Europa) er 25 frps
NTSC (USA) er 29,97 frps
bruk 25 så går det best overrens med resten av filmene dine som mest sannsynlig er i det formatet
EDIT:
så ikke at det var to sider på denne posten før jeg postet, Melwasul ga vel klar beskjed :)
MiniMan
8th June 2005, 22:24
Om du har en videofil i 24fps, og eksporterer til 25fps, så vil du få en hakking i videoen, er jeg ganske sikker på.
erdnis
9th June 2005, 00:12
den var tøff!
jasonX
9th June 2005, 14:33
[quote="jasonX"]likte den jeg...
skikklig bra.
hvis du hadde vært så snill og laget en enkel
men stilig intro til meg så hadde jeg blitt kjempe glad :D
bare med teksten: Psyko Productions
men ikke gjør det hvis det tar for lang tid da.
jeg vil ikke sløse bort tida di :wink:
[quote="jasonX"]likte den jeg...
skikklig bra.
hvis du hadde vært så snill og laget en enkel
men stilig intro til meg så hadde jeg blitt kjempe glad :D
bare med teksten: Psyko Productions
men ikke gjør det hvis det tar for lang tid da.
jeg vil ikke sløse bort tida di :wink:
kan se hva jeg får til....
foresten, noen programmer godtar ikke og legge feks 25 fps, i ett 24 fps project!
dahlskebank
9th June 2005, 16:58
Er det mulig å la lyset forsvinne fra teksten, også heller la teksten bli belyst innenifra? Istenenfor at den "faller" ned i teksten?
Må forresten få på en digg lyd når hele bildet blir belyst. Tror forresten det ville vært kulere hvis du fadet ut det hvite og www. teksten stod igjen i hvitt.
Melwasul
9th June 2005, 17:04
foresten, noen programmer godtar ikke og legge feks 25 fps, i ett 24 fps project!
Hvorfor skal du absolutt ha 24? det er bare kino som har 24 fps. Og det blir rotete for dem hvis du har 25 fps og 24 fps i et videoklipp. Lag alltid i 25 først, og lage om til 24 fps hvis du vil etterpå. Ikke under redigering. Aldri.
dahlskebank
9th June 2005, 17:10
det er bare kino som har 24 fps
Har ikke Kyrre sitt kamera 24fps?
Kyrre
10th June 2005, 10:28
Det har 25P, altså 25 hele bilder (25i, ikke 50i, som er standard).
Den amerikanske versjonen av kameraet har 24P.
HenrikSolberg
10th June 2005, 12:40
Det har 25P, altså 25 hele bilder (25i, ikke 50i, som er standard).
Den amerikanske versjonen av kameraet har 24P.
Vil bare rette opp en liten feil her... Det som står inni parantesen din er vel feil... Skal vel være: "25p, ikke 50i, som er standard."
Regner med at det bare var en liten skriveleif...
Kyrre
11th June 2005, 13:45
Regner med at det bare var en liten skriveleif...
Stemmer det, Henrik. :wink:
Remi
11th June 2005, 19:34
heng meg, men går vi ikke litt offtopic nå? jeg vet at det var jeg som startet med "hvilken fps er riktig osv?" diskusjonen, men synes at den er over for en stund siden nå? :wink: :lol:
HenrikSolberg
11th June 2005, 20:12
Det har du nok rett i Remi...
Remi
11th June 2005, 22:53
Det har du nok rett i Remi...
ååå takk trodde dere skulle bli sure å si "gå å heng deg du :x"
EDIT: ja du har rett Kyrre 8O
Kyrre
11th June 2005, 22:54
Unødvendig posting, remi.
Tilbake til topic:
Jeg likte identen relativt godt, med mangel på mer konstruktiv kritikk.
Dog synes jeg at det blir tåpelig å fokusere mer på identer enn filmene de skal dukke opp på, slik mange her på forumet gjør.
EDIT: Leif
Stiksrud
11th June 2005, 23:57
Synes introen var fet jeg! men likte ikke fonten!
Melwasul
12th June 2005, 00:49
Dog synes jeg at det blir tåpelig å fokusere mer på identer enn filmene de skal dukke opp på, slik mange her på forumet gjør.
Hehe, helt enig - men intro-arbeidene er fint å gjøre når man kjeder seg og lærer seg programmene.
Man kan selvsagt jobbe med feks manus når man kjeder seg. Intro er egentlig noe man skal tenke sist på ;)
Kyrre
12th June 2005, 01:13
Sannhetens ord Melwasul, etter min mening :wink:
Remi
12th June 2005, 02:37
men fordi jeg lager en intro så betyr ikke det at jeg ikke lager filmer heller vel? :roll: :lol:
Kyrre
12th June 2005, 12:50
Du har lagt ut en film, og en teaser til en film her, mens du har lagt ut 4-5 identer, remi.
dahlskebank
12th June 2005, 13:15
Du har lagt ut en film, og en teaser til en film her, mens du har lagt ut 4-5 identer, remi.
Usaklig kommentar Kyrre. For min del tar filmen lang tid i klippen fordi jeg ikke har noe tidspress. En ident kan man (ikke jeg) mekke på en halv dag. Hadde jeg visst hvordan identen min skulle vært ville jeg lagd flere av dem de gangene jeg er hatfullt lei av å klippe i mine kompisers dårlige skuespill.
Menneh, Remi, jeg nevnte noen forslag lengre oppe. Lurte på om du hadde tenkt noe på dem eller?
jasonX
12th June 2005, 13:21
hvis man kjeder seg og ikke har noe å gjøre kan man
jo sette seg ned å lage en slik intro. å prøve seg frem
for å få til noe fett. kanskje det er det han gjør. :roll:
Remi
12th June 2005, 14:36
Usaklig kommentar Kyrre. For min del tar filmen lang tid i klippen fordi jeg ikke har noe tidspress. En ident kan man (ikke jeg) mekke på en halv dag. Hadde jeg visst hvordan identen min skulle vært ville jeg lagd flere av dem de gangene jeg er hatfullt lei av å klippe i mine kompisers dårlige skuespill.
Menneh, Remi, jeg nevnte noen forslag lengre oppe. Lurte på om du hadde tenkt noe på dem eller?
jada har sett på det, men har vert litt opptatt med introen til jasonX nå, ble ferdig med den igår, så skal se på det senere :D
vBulletin® v4.1.10, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.