PDA

Vis full versjon : Michael Jackson;)

danielskjelstad
16th June 2005, 13:36
HIHIHIHIHIHIH

http://www.sol.no/sgo/c2_morsomst/http://www.liquidgeneration.com/home.asp

Melwasul
16th June 2005, 14:27
Direkte link her:
http://www.liquidgeneration.com/poptoons/michaeljackson_smoothcriminal.asp

Den var artig, hehe - men litt slemt mot de to

Freddern
16th June 2005, 14:50
DEN VAR DRIT BRAAAAA!!

The Norwegian Pikie
16th June 2005, 18:55
Ja den likte vi..! :D
Stygge mannen. :twisted:

MiniMan
16th June 2005, 20:13
:D

- Men seriøst, hadde ikke det der vært Jackson, så hadde han blitt sperra inne i en god stund...

*raseri mot både USA og Jackson...*

Amatør XXL
16th June 2005, 23:49
Jackson er en raring (kanskje litt sinnsyk), men han er USKYLDIG!
Hun morra som saksøker er tidligere trygdesnylter og kjeltring... Våkn opp!

Mor: Har Michael tatt på deg?
Sønn: Nei!
Mor: Vil du bli rik...?
Sønn: Ja.
Mor: Har Michael tatt på deg?
Sønn: Eh...Jaaah!

Det er jo en grunn til at han ble frikjent på alle de 10 tiltalene!

Lenge leve MJ!!! 8)

Anette
17th June 2005, 12:30
Historien er tragisk!
Folk tar han som en vits... mannen er jo ødelagt for livet nå stakkar.
Det hjelper ikke en dritt at han ikke ble funnet skyldig. Han kommer alltid til å ha dette stempelet over seg uansett hvor uskylding jurien fant han. Michael kommer til å fortsette å bli pint til døde, og når han er død vil alle komme til å grine over hvor dårlig han ble behandla, akkurat som de gjorde over Diana. :roll:

Folk klarer ikke lenger å se alt bra han gjort. Han er en av de få store legendene vi har igjen :cry:

Kyrre
17th June 2005, 13:28
Jeg var tidligere en anti-Jackson kar, som lo og skratt over filmmagasinets herlige vitser om at Michael var fjorårets barnevakt.

Men. Så kom en dokumentar på TV, som jeg tilfeldig fikk med meg, som åpnet øynene mine. Plutselig husket jeg hvor genial musikken hans er, og hvor "one of a kind" han er på scenen, og at denne mannen ikke har hatt et normalt liv - Musikk fra ende til annet.

Den første "merkevaren" av alle popartister, og (for koble dette litt opp mot film) så hadde musikkvideoene aldri hatt en slik standard som i dag, hadde det ikke vært for Michael Jackson. Alle måtte kjempe for å møte samme standard som han leverte, presset ble større, og standarden steg.

Han leide inn skikkelige filmskapere til jobbene, og leide inn en "horror" regissør til Thriller - som nå senere har blitt kåret til tidenes musikkvideo.

Jeg støtter Jackson, og er glad for at han ble frikjent.

MiniMan
17th June 2005, 14:04
Altså, ingen andre enn han selv vet vel hva som er sant og usant, jeg synes det blir VELDIG feil om vi skal si at han er uskyldig, bare på grunn av alt det flotte han har gjort. Hadde dette vært en helt alminnelig svart stakkar i USA som ble dømt for overgrep på barn, ville det ikke vært tvil om at han hadde blitt buret inne en god stund.

Selv er jeg ikke veldig begeistret for Jackson og alt det han har gjort, og jeg støtter han heller ikke.

Ustabil-Andreas
17th June 2005, 14:23
det går fint an og bestikke folk, både den ene og den andre veien, bare nevner det..

Gerdu
17th June 2005, 15:23
Jeg liker ikke Jackson. Jeg hah Hørt om folk som tar plastisk kirurgi for å sen pene ut, men når jeg ser på han tenker jeg at han har tatt det for og skremme folk. Han får Frankenstein til og se ut som Mr. Universe! Desuten har han sprøytet inn masse kjemikalier i kroppen for og se ut som en vanlig eropeer. :? Det synes iallefall jeg klasiferer ham til en dust!

Melwasul
17th June 2005, 16:07
Anbefaler dere å se dokumentarfilmen om Michael Jackson. For derfra kan dere se hvor mye media prøver å vri om sakene og lage store saker. Stol aldri på usas media - de gir faen i sannheten.

Et eksempel her fra dokumentarfilmen:
Folk og presse utenfor hotellet hvor Michael Jackson bodde ropte hele tiden om å få se ungen. Til slutt viste Michael Jackson ungen foran vinduet.

Dagen etter skrev de at Michael Jackson prøvde å kaste ungen ut av vinduet eller noe...

moonlightP
17th June 2005, 16:07
Jeg vet ikke om han er skyldig eller uskyldig...men det har jo vert flere tilfeller ved saken...men det er helt sikkert tull at han er skyldig...

danielskjelstad
19th June 2005, 19:32
Ingen fler meninger??

wtf?

Kyrre
19th June 2005, 19:43
Ingen fler meninger??

wtf?

Norsk amatørfilm forum.

Melwasul
19th June 2005, 21:53
Det er jo en video på en måte. Man kan kommentere videoen ja - men det vil jo ikke akkurat gi tilbakemelding til fyren som lagde den (med mindre om det var deg?).

Og flere mening om michael jackson er skyldig eller ikke, er uinteressant her. Det er et amatørfilmforum ;)

Stiksrud
19th June 2005, 23:58
Michael Jackson er genial (men også gal) ikke rart med den barndommen der han har blitt presset til å bli stjerne! Men han har utrolig bra musikk og eier på scenen! glad han ble frikjent

Hvis vi bare skal få topicen til å bli litt i nærheten av hva dette forumet skal handle om kan vi diskutere musikkvideoene hans;) "thriller" sier jeg bare

Oleway
20th June 2005, 17:34
Hvis juryen har frikjent ham, er han mest sannsynlig uskyldig. Denne avstemningen er bare dum, for ingen av oss vet bedre enn en annen om han er skyldig.

Jackson var/er en genial musiker, men jeg tviler på at han kommer til å slå igjennom igjen.

dynamic
20th June 2005, 18:33
En av sangene synger han om at det er det samme om du er svart eller hvit. Hva har Micheal Jackson gjort med seg selv? :?

MiniMan
20th June 2005, 19:11
Er helt enig med Dynamic, egentlig synes jeg det virkelig er rasistisk gjort av han å "farge" seg hvit, altså, med det sier han jo bare at alle "pene" folk er nødt til å være hvite, og at han ikke akkurat er stolt av å ha "mørke" røtter.

EDIT: Er denne tråden unødvendig eller er den bare unødvendig?

Kyrre
20th June 2005, 19:36
Førstnevnte tror jeg, Miniman. :wink:

*Er så ivrig når jeg skriver inn at jeg faller av stolen og lander på "steng tråden" knappen.*

Dette ble for musikkforumbasert.