PDA

Vis full versjon : Lagd egne striper? Post her!

Dark Link
8th July 2005, 17:47
Her kan du poste stripene som du har laget.

Her er en av mine:

http://home.no/bender89/Tegning.JPG
(Rask tegning i Paint..)
Hva syst dere?

erdnis
8th July 2005, 18:21
er han fyren som vil ha en klem et spøkelse eller zombie eller noe eller hva?

Dark Link
8th July 2005, 18:23
Et spøkelse :P

mrbull
8th July 2005, 23:26
Jeg jobber i tre avsier som tegneserietegner da.... så har en del striper.. Rundt 70 hittil vel..? Kan sikkert legge ut en link til de seinere. :-)
Btw: De ligger under "filer" linken på gruppen "Vi som liker å tegne tegneserier" på Blink (Hvist noen var interesset lisom :) ).

Mario
8th July 2005, 23:46
Hvilken aviser er detta? Riksaviser?

mye stress å lage dem??

Lykke til videre mrbull

Melwasul
9th July 2005, 02:00
Lillebroren min liker å tegne tegneserier. Han har laget masse (men så geniale er de ikke enda, hehe). Han er bare 11 år.

Dark Link
9th July 2005, 03:43
Skal finne stripene dine, mrbull.

Jeg vil også svært gjerne jobbe med å tegne striper.
Men, det kommer sikkert ikke til å skje..
(Jeg kan tegne bedre enn det jeg har i første post :P. Liker bare ikke å tegne på dataen, og iallefall ikke i Paint :P )

EDIT: \o/ Stripene var jo bare helt geniale!

Kyrre
9th July 2005, 15:11
Det kom mye off-topic med deg Dark Link. 2D Tegneserier og metal hører ikke hjemme på norskfilmforum.

Dark Link
9th July 2005, 15:45
Ok, sorry. Skal skjerpe meg. (Har ikke vendt meg sikkeli til å være på dette forumet enda. Er jo det nyeste medlemmet.)

Men, hva med de 10-talls topicene i humor delen som ikke handler om film da?

Kyrre
9th July 2005, 16:42
... De prøver jeg å stoppe.

EDIT: Men selvfølgelig, litt humor til kontrast gjør jo ingenting, men når hele "nyeste tråder" tavlen blir stappfull av generelt/off-topic, synes jeg vi har et problem.

mrbull
9th July 2005, 20:01
Ser ikke noe problem egentlig. Filmsnakk blir det jo uansett, og hvis noen vil vise eller fortelle noe annet, er jo ikke det noe pes egentlig.
Ser ditt problem, men vil ikke kalle det det, egentlig.

Btw: Takk for at du likte stripene mine :D

df
9th July 2005, 21:06
Tegneserier er jo nesten det samme som en dreiebok

Kyrre
10th July 2005, 19:15
Ser ikke noe problem egentlig. Filmsnakk blir det jo uansett, og hvis noen vil vise eller fortelle noe annet, er jo ikke det noe pes egentlig.
Ser ditt problem, men vil ikke kalle det det, egentlig.

Btw: Takk for at du likte stripene mine :D

Problemet er at når nye brukere ser forsiden, ser de tråder om tegneserier, metalmusikk og falske "page cannot be displayed" hjemmesider, som alle hører til på andre forumer.

Tegneserier er jo nesten det samme som en dreiebok

Og biff m/ tilbehør er nesten det samme som BigMac, men er beregnet for forskjellige målgrupper. Ikke kom her med slikt forsvar!

jasonX
10th July 2005, 23:48
nå ble jeg veldig irritert på deg kyrre.
når dette forumet har et sted hvor man kan poste ting som ikke
har med film og gjøre så kan du vel ikke klage på at vi bruker det.
har du noe imot det så fjern "generelt" og "humor" forumene da vel.

Melwasul
10th July 2005, 23:50
Jasonx: Det har vært mange off-topic tråd i det siste. Nye gjester får inntrykk at vi holder oss ikke til film. Selv om det er under humor burde det ha noe med film å gjøre.

Her er forskjellige forum som man kan passe til "off-topicene" som havner ofte her:
http://www.norskfilmforum.com/modules.php?name=Forums&;file=viewtopic&;t=1864&;sid=f295cba20e14e18d428bab8ade33c43b

Kyrre
10th July 2005, 23:58
JasonX: Kunne jeg skulle jeg. Jeg har ikke allmakt og kan ikke fjerne disse to forumene. Og det Melwasul sa.

Tråden stenges.

Den oppfordrer til spesifik off-topic (tegneserie laging).