PDA

Vis full versjon : Request - tutorial forum - ADMIN: SE HER!

Remi
4th August 2005, 23:46
Ja, jeg synes vi kunne trenge det! Ett forum som hvilket somhelst medlem kan lage en tutorial uten å spørre! Hva har vi å tape på det? :P

Si deres mening her!

-Remi

agutrot
4th August 2005, 23:54
Topp ide.. kjempe kjekt!!

jasonX
4th August 2005, 23:55
jeg stemte "Ja" men egentlig det samme for meg :wink:

incanus
5th August 2005, 00:08
Det er no alltids "Hvordan"-avdelinga under AV-artikler (den einaste avdelinga under AV-artikler...). Men der er det for augeblikket berre ein artikkel, og det går det vel ikkje an å leggje til artikler (?).

Ikkje den dummaste idéen, og me har vel kanskje ingenting å tape på det.

Remi
5th August 2005, 00:34
Vel, det er jo greit å kunne legge ut en tutorial UTEN å måtte sende den inn til adminene da, pluss folk kan gi tilbakemeldinger, spørre om ting som kanskje ikke ble forklart godt nok etc!

incanus
5th August 2005, 02:20
Vel, det er jo greit å kunne legge ut en tutorial UTEN å måtte sende den inn til adminene da, pluss folk kan gi tilbakemeldinger, spørre om ting som kanskje ikke ble forklart godt nok etc!

Sjølvsagt! Eit forum har sine openbare fordelar, som inkluderer dei du nemner, i tillegg til at terskelen for å lage og poste tutorials kanskje vil verte lågare, og ein vil få fleire tutorials.

erik
6th August 2005, 15:15
det burde vi ha ja! har sett det på flere andre forum

Remi
6th August 2005, 18:03
Jeg vet vertfall at jeg selv kommer til å legge ut noen tutorialer på after effects, kanskje skrive en norsk lyssabeltutorial, pluss kloningstutorial, pluss litt forklaringer på forskjellige ting og hvordan du bruker de! :P

ToTax
6th August 2005, 18:27
Jeg vet vertfall at jeg selv kommer til å legge ut noen tutorialer på after effects, kanskje skrive en norsk lyssabeltutorial, pluss kloningstutorial, pluss litt forklaringer på forskjellige ting og hvordan du bruker de! :P
Det høstes spendene ut 8O :D

Melwasul
6th August 2005, 18:45
Jeg foreslo det i en annen tråd (http://www.norskfilmforum.com/modules.php?name=Forums&;file=viewtopic&;t=809&;sid=23e6a7ca4e57b88eaa87a659e59f9dee) for noen måneder siden. Ser ikke ut som det ble noe av det. Får håpe at de endrer mening ;)

Remi
10th August 2005, 20:12
ja...

incanus
17th August 2005, 22:35
Eg lurer framleis: Blir dette noko av?