Vis full versjon : Norbygdi Rikskringkasting feedback
Gaute
14th August 2005, 01:48
Hei kjære kolegaer!
Norbygdi Productions har endelig fått ut fingeren og redigert filmen NRK - Norbygdi Rikskringkasting. Men det gjenstår litt. Særlig gjelder dette musikk. Klarer filmen seg uten? Bør vi finne noe musikk? I så fall noen forslag på låter? Vær med å påvirk NRK! Vi takker for alle kommentarer.
Oppdatert: Sniktitten er over. Takk for alle kommentarer.
MacGuffin
14th August 2005, 13:44
Var det en trailer eller hele filmen?
Først og fremst vil jeg rose dere for en utrolig "user friendly" hjemmeside dere har, tok litt tid å finne linken, men mulig jeg bare er litt dum :D
Dere spurte om musikken? Tja.. Hm.. Nja.. Kanskje.. Vet ikke.. Mulig dere.. Ehh.. Musikken var kanskje ikke helt min smak :D hehe..
Melwasul
14th August 2005, 15:08
Da er jeg den dumme her - hvor er filmen?
moonlightP
14th August 2005, 15:12
Er ikke bare du som er dum her Melwasul for jeg finner den ikke jeg heller...
Kan du ikke gi oss en direkte link??
joakim192
14th August 2005, 15:44
Vet ikke hel hvorfor han kalte traileren for lastebil, men, her er den: http://home2.hit.no/~032042/fritid/eggstokkan/eggstokkan_lastebil.wmv
Gaute
14th August 2005, 15:51
heh
Det er øverste sak på www.norbygdi.net : Norbygdi Rikskringkasting (NRK) Sniktitt!
Der står det litt om filmen og det ligger en link der. Grunnen til at det ikke er skrevet med store blinkende bokstaver "last ned her" er at vi ville at folk skulle få med seg at dette ikke var en endelig versjon og vi gjerne vil å inspill på om musikk trengs. ;)
OPPDATERT: Direktelink av sniktitt fjernet
Vet ikke hel hvorfor han kalte traileren for lastebil, men, her er den: http://home2.hit.no/~032042/fritid/eggstokkan/eggstokkan_lastebil.wmv
Hei Joakim! Eggstokkan er en helt annen film som vi lagde for flere år siden. Denne har ligget der lenge og fikk ganske mye oppmerksomhet her på forumet i sin tid. :) Det er NRK det er snakk om nå. Btw, Trailer = Lastebil
Melwasul
14th August 2005, 16:49
Vet ikke helt om det passer å ha musikk her siden det skal være liksom en direktesending.
Kameraføring var... ja... noe for seg selv, hehe - vanskelig å se noe som helst (men jeg vet ikke hvordan kameramann hadde gjort i virkeligheten). Men en fin morsom ide det her, bare dumt at det gjør vanskelig å følge med ;)
edit:
Fant linken på siden - var nesten umulig å se for meg, hehe. Trenger kanskje briller snart
df
14th August 2005, 17:23
Morsom film! :D
Jeg synes ikke dere bør ha musikk, det er jo ikke det på vanelige sendinger, men kanskje litt mere musikk på tv-bui
agep
14th August 2005, 17:55
men kanskje litt mere musikk på tv-bui Ja, hehe. noe sånn skikkelig dårlig tv-shop musikk
Gaute
14th August 2005, 18:32
Takk for alle komentarer. Endelig versjon rendres nu!
Evil_Ash
14th August 2005, 21:21
La meg si det sånn; Jeg gleder meg til å se noe nytt fra Nordbygdi Productions! Jeg er en stor fan av "Eggstøkkan". Kan dere ikke lage en oppfølger? Jeg ber på mine knær om en oppfølger! Jeg fikk dessverre ikke sett NRK lastebil/sniktitt saken. Dere hadde den bare oppe i en begrenset tid?
Gaute
14th August 2005, 22:30
Hei. Takk for det. Vi har planer om en ny storfilm, men vi får se hva det blir til.
Ja sniktitten var bare oppe en liten tid. Den var ganske lik den endelig versjonen med noen feil her og der.
Men altså hvis bare enkelte program på denne datamskinen kan være litt samarbeidsvillige så bør det ikke ta lang tid før den endelige versjonen er klar.
vBulletin® v4.1.10, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.