PDA

Vis full versjon : Gratis musikk til dine produksjoner

clarion
15th September 2005, 19:26
Hei,

Dersom dette inlegget ikke er i tråd med forumets regler så er det bare å slette :)

Et av bandmedlemmene i "Betenkt", har i sammarbeid (Les overtalelse), med meg besluttet å gi bort musikk han har laget.
Det eneste han ønsker i retur, dersom noen sekunder av dette kan benyttes av Dere, er credit på rulleteksten :)

Jeg smellte! forøvrig på gitarsolo i løpet av 35 min (Inkl røykepause) på Angel falls (http://www.ballademakeriet.no/mp3/angel%20falls.mp3) forøvrig, den eneste låta med "Syngemann" også.

Jeg klinte på soloen uten å høre eller møte mannen som sang, og ved mixing var jeg heller ikke til stede, da det er et annet "betenkt medlem" (hehe) som mixet, vil jeg ikke kritisere, men synest kansje eh.. min egen gitarsolo forstyrrer litt, i syngingen til tider, "But who am I to complain" soloen min kommer ihverfall frem :D ... har du dyp og seriøs kritikk av dette verket, send den til regjeringen@stortinget.no

Ellers så er dette stemningsfyllte "balader", men det er også noen med litt trøkk i . Vil kansje henlede oppmerksomheten på "raindrops", selv skal jeg få lov til å legge på Git. Solo på flere av låtene etterhvert, veit ikke om de blir lagt ut men ...

De som kjenner meg veit at jeg er "Utrolig rask til å komme til poenget", så for ikke å skuffe noen, så legges herved siden hans ut HER... (http://www.ballademakeriet.no/nedlasting.htm)

Ha ellers en fortreffelig kveld

df
15th September 2005, 20:07
Hva skal vi putte på rulleteksten hvis vi vil bruke det?
Ps: Bra musikk!!! :D

clarion
15th September 2005, 20:10
"© ballademakeriet.no" f.eks :)

df
15th September 2005, 20:27
ok :D

Ustabil-Kim
16th September 2005, 00:31
flott clarion!
kommer helt sikkert til å trenge noe av dette en gang.

Takker og bukker =)

jc_loves_u
16th September 2005, 23:28
Dette var seriøst bra synes jeg :-)

Har vi lov å tjene penger på filmen da, eller begrenser musikken det?

Kjempe bra låter!

clarion
20th September 2005, 18:16
Hei,

Beklager sent svar men jeg har vært bortreist, gratis er gratis så da må du vel få lov til å tjene penger på verket ditt sålenge du gir cred. til Ballademakeriet :)

MVH
Tor-Bjarne

Darth-sjabi
31st October 2005, 08:50
flott tilbud ja :)
jeg syntes at gitar soloen passet fint jeg :wink: hehe

stelvis
31st October 2005, 11:31
Kjempe bra initiativ, kan jo være en tanke at noen av oss andre også tilbyr tjenester på denne måten.

Det er en vinn-vinn situasjon, hvor bandet får cred (musikk blir alltid sterkere til bilder) og filmskaperne får bra musikk.