PDA

Vis full versjon : Fjerne inaktive brukere?

Proximus
24th September 2005, 11:46
Gikk innom medlemslisten på forumet, og det gledet meg at vi har et medlemsantall på OVER 1000 stykker!! WOW! :D
Men...
Et skår i gleden er at det virker på meg som at 60% av brukerne er ganske inaktive. De har ihvertfall ikke postet noe i sin medlemstid. Hadde det kanskje vært mulig å renset ut alle som ikke er aktive brukere av forumet? Dette ville vel gledet mange nye brukere med at mye brukernavn vil bli ledige igjen, og man kan få litt orden i sysakene...

Bare en liten forespørsel.

Noen flere som er enige?

Ustabil-Kim
24th September 2005, 11:52
vi har nevnt dette for admin hundretalls ganger, men det virker rett og slett som ingen gidder å gjøre noe med det =(

Proximus
24th September 2005, 12:00
Okey. Angripe fra en annen vinkel kanskje? Kanskje man skulle fått laget en poll på dette?

agutrot
24th September 2005, 12:29
Det syns ikke jeg skal skje. Jeg poster omtrent aldri noe, men liker å skikke igjennom forumet innimellom fordet.

Remi
24th September 2005, 12:30
Vel siden jeg har drevet med phpnuke en god stund, så vet jeg at å slette 600 brukere ville tatt dagesvis. Ikke en enkel jobb. Og du vet hva adminene sier; forumet tar tid, og tid er penger.

Proximus
24th September 2005, 12:39
Det syns ikke jeg skal skje. Jeg poster omtrent aldri noe, men liker å skikke igjennom forumet innimellom fordet.
Tanken var ikke å fjerne de som bruker det innimellom, men de "hundreogørten" som aldri har skrevet en eneste post, eller ikke har vært innom på la oss si ett år...

Vel siden jeg har drevet med phpnuke en god stund, så vet jeg at å slette 600 brukere ville tatt dagesvis. Ikke en enkel jobb. Og du vet hva adminene sier; forumet tar tid, og tid er penger.
Var bare et spørsmål. Tenkte det kunne være greit med en oppryddning innimellom. Kan særs lite om PHP, så skal ikke motsi deg der, men du skjønner kanskje poenget?