PDA

Vis full versjon : tilbakemeldinger på denne introen

Remi
27th September 2005, 18:53
Jeg ønsker tilbakemeldinger på denne introen. Vær vennlig og ikke si ting som "ååå kan du itj lago noko originalt ellah?+". Konstruktiv kritikk. Hva kunne vært gjort bedre?

Den tok sammenlagt 14 timer å lage. :wink:

-Remi (http://odegaardstudio.com/filmer/20odegaard_test.wmv)

incanus
27th September 2005, 19:00
Det einaste eg har å utsetje er vel at lysstrålane frå lyskastarane er altfor smale (dei er mykje smalare enn sjølve lyskastarane...). Ellers var det veldig bra!

Laga i Cinema 4D?

HenrikSolberg
27th September 2005, 19:00
Når du først skal etterligne så kan du jo gjøre det 100%. Derfor bør du skifte ut musikkklippet... Det kan umulig være det originale musikklippet? Det er alt for mye klang på det, og det høres lissom litt for grumsete ut...

I tillegg synes jeg det er litt rart at "OS" stikker utenfor kanten...

Må jo også snike inn at jeg synes det er en dårlig ide å lage en slik etterligning...Hvorfor ikke bare lage noe eget?

Remi
27th September 2005, 19:04
fordi jeg hadde lyst.

Musikken er rar fordi klippet har lav kvalitet.

at OS stikker utenfor er en bug og var ikke ment til å være der :wink:

datselguf2
27th September 2005, 19:16
Bra dette....

Hvordan laget du dette Med hvilket programm....

Remi
27th September 2005, 19:17
Blender 3D

datselguf2
27th September 2005, 19:17
Hvor mye koster det da??

incanus
27th September 2005, 19:18
Gratis: http://www.blender3d.org/

Edit: Vil du lære deg det, må du truleg rekne med å bruke ein del tid. Men denne sida (http://en.wikibooks.org/wiki/Blender_3D/Noob_to_Pro) kan vere ein start.

datselguf2
27th September 2005, 20:29
Har du ikkje noe Video Tutorials??

joakim192
27th September 2005, 21:19
Bra intro remi. Har prøvd Blender selv. Fikk ikke dreisen på det :wink:

Video-tutorials
http://www.blender3d.org/cms/Video_Tutorials.396.0.html

Freddern
27th September 2005, 22:01
Dette er min mening..
syns det er teit og herme:S

Hva er vitsen, man må jo lage noe som er sitt verk..
ikke etter andre..
Blir litt teit vis georg lucas skulle plutslig komme med den introen med bare Lucasart istedenfor:P

men jaja..
den var jævlig bra syns jeg.. bra laget..

agep
27th September 2005, 22:37
Dette er min mening..
syns det er teit og herme:S Jeg gjør det ofte for å teste meg selv, se hva jeg er i stand til.
Uansett, var utrolig bra laget Remi :D Ferdigelementer eller laget alt selv? Hvis det siste må jeg bøye meg i støvet :D

Freddern
27th September 2005, 22:47
Det er jo lov å herme for å teste seg, men hadde ikke brukt det i filmer som jeg skal lage:P

hoTsam
7th October 2005, 21:35
Jeg syns den introen der var vannvittig bra! Greit, det er ikke orginalt, men det driter jeg, og tydligvis du, i og det syns jeg er fett jeg! Jeg er hvertfall mektig imponert...

kreature
8th October 2005, 02:00
For å være ekstra pirkete: Et amatørfilmselskap, ikke ett.

Men introen er jo grei den da, dette er vel god trening vil jeg tro, og du har fått et godt resultat.
Det er nå du bør ta det neste steget og forsøke på noe originalt ;)

Remi
8th October 2005, 14:45
Har kjempemange introer da, men ville prøve med noe i 3D ;)

www.odegaardstudio.com under filmer, og småsnacks og effektklipp. Der finner du noen introer, men på langt nær alle :) liker å lage introer.

Actima
8th October 2005, 19:28
Bra animasjonsarbeid, men tror du burde bruke litt mer tid på modeleringen...da serlig logoen. Den er ikke serlig gjennomført. Synes iallefall ikke det passet med at ikke alle elementene var like brede...var det meningen at teksten skal stikke utenfor platen i midten f.eks? + at jeg synes OS var noe dratt vertikalt.

Ellers er det alltid artid å jobbe med etterligninger...men ville ikke brukt dem på seriøse produksjoner. Vet ikke hvilke planer du har, og hva slags produksjoner du har sånn ellers.

Bra jobba!

Daniel
8th October 2005, 22:45
Jeg synes den var fin jeg. Men ville fjernet "Et amatørfilmselskap" i bunn. Den er forstyrende. Annet en det virker den ganske så bra.

Herr. Hvermansen
9th October 2005, 00:27
Remi, du får lite bruk for introen hvis du ikke har noen film å sette den foran på. Du må være litt produktiv på filmfronten, ikke sant?