PDA

Vis full versjon : Produksjons forum

darkhead
3rd December 2005, 20:15
Hei,

Dette er vel ment til moderatorene, men alle andre må ogso si sin mening om dette.

Jeg har nylig startet et produksjonsselskap og så nylig en anen stille noen spørsmål om dette.

Som nyetablert har man selvsagt spørsmål om økonomi, markedsanalyser, praktisk driftsproblematik ol.

Derfor har jeg et ønske og et forslag om et eget forum hvor man netop diskuterer dette.

Det må jo være mange som har spørsmål og svar angående dette temaet ettersom nesten alle driver et eget produksjonsselskap her.

bj0rn
12th December 2005, 08:31
Vel, sant nok at mange her er en del av et "produksjonsselskap", men tror at det for de fleste bare er et salgs "lekeselskap", jeg for min del har i alle fall ikke registrert det som et firma og den slags dersom det er det du tenker på.

For disse momentene du nevner er vel helst slik som man må ta stilling til om man driver proft, og det er jo en amatørfilmside. For all del, skal ikke være vanskelig jeg, og det er ikke jeg som tar den endelige beslutningen uansett, men jeg har vel inntrykket av at dette ikke så enormt stort behov for en slik forumavdeling. Skrik ut om noen mener det motsatte, så skal det vel alltids gå ann å finne en løsning.