PDA

Vis full versjon : Bildekritikk forum

ustedalen
31st December 2005, 01:55
Vet at det er en del her på forumet som er amatørfotografer og ivrige photoshop tilhengere. Derfor tror jeg det hadde vært fint med et bildekritikkforum her på NAF. Vet at man har Akam.no og Foto.no til disse formål, men hadde også vært ganske kjekt å ha her på NAF i tillegg :)

Noen som er enig/uenig?

joakim192
31st December 2005, 11:44
Jeg er veldig enig, da jeg nylig har kjøpt meg et Nikon D70s speilrefleks!

StianH
31st December 2005, 12:31
Bra forslag! :D

Kyrre
31st December 2005, 13:22
Dette er jeg ikke for.

Det kan være vi får se intressante bilder fra settene til folk o.l. Men det blir alltid en haug med "vanndråpe" bilder og naturfotografier, som ikke helt hører hjemme her, men som passer som hånd i hanske hos Akam.no, der det er en haug med proffe fotografer.

PettersenMoviesInc.
31st December 2005, 13:25
Interessante bilder fra settene er eg såklart for.

Men sånne kunstfotografier og lignende passar ikkje heilt i eit AmatørFilmforum.

MiniMan
31st December 2005, 14:28
Hadde ikke hatt noe imot at det var et slikt forum her, så lenge de nye trådene der ikke dukka opp på de 10 nyeste. Dermed kan filmdiskusjonen fortsette her, mens de som vil kan gå innom stillbildedelen å diskutere der, uten at det plager oss andre som diskuterer film.

Det er tross alt mange sammenhenger mellom stillbildefotografi og videofotografi.

MacGuffin
31st December 2005, 16:20
Samme for meg hva dere bestemmer dere for, men jeg har ikke noe behov for å se på bilder, men mindre de beveger på seg :wink: Bilder fra innspillinger og sånt er helt greit, ting som har med film og gjøre. Men bilder dere mekker i Photoshop er for meg uinteressant å se på :?

Husk: Norsk Amatørfilmforum 8)