Vis full versjon : Løsskjegg og bilder i vann?
rovlah92
16th January 2006, 02:23
Hei!!!
Som noen av dere muligens har fått med seg, arbeider jeg med et fantasy film prosjekt som heter "Røykridderne" innspirert av Paul Magnus Lundø!
Jeg lurte på åssen jeg kunne laget et skjegg (som ser ekte ut) til film(en)? Skjegget burde bli noe lignende det skjegget Palo har på Avatar bildet mitt!
Og så lurte jeg på om det gikk ann å plassere et levende bilde av fr.eks. en person som går, oppi en skål med vann eller inni en spådomskule? Trollmannen Merlock skal nemmelig se Eltharion komme!
Jeg takker en million ganger for alle svar! :D
Melwasul
16th January 2006, 09:14
Jeg lurte på åssen jeg kunne laget et skjegg (som ser ekte ut) til film(en)? Skjegget burde bli noe lignende det skjegget Palo har på Avatar bildet mitt!
Han hadde da et ekte skjegg - han er gammel nok. En ung skuespiller med falsk skjegg skaper ingen troverdig i filmen.
Og så lurte jeg på om det gikk ann å plassere et levende bilde av fr.eks. en person som går, oppi en skål med vann eller inni en spådomskule? Trollmannen Merlock skal nemmelig se Eltharion komme!
Det avhenger av hvilket redigeringsprogram du har - som er ganske lurt å nevne hvis andre skal hjelpe deg. Og eneste program jeg kjenner til som kan det, er Adobe After Effects.
rovlah92
16th January 2006, 10:51
Han hadde da et ekte skjegg - han er gammel nok. En ung skuespiller med falsk skjegg skaper ingen troverdig i filmen.
Det avhenger av hvilket redigeringsprogram du har - som er ganske lurt å nevne hvis andre skal hjelpe deg. Og eneste program jeg kjenner til som kan det, er Adobe After Effects.
Jeg vet at det skjegget var ekte, jeg mente at løsskjegget skulle ligne det ekte skjegget!
Jeg redigerer i Adobe!
Plecto
16th January 2006, 11:08
Luerer på akkurat det samme når det gjelder skjegg. Når vi spør "Hvordan får vi løsskjegg mest mulig troverdig?" Så vil vi ikke ha svaret "det blir ikke troverdig". Sånn som når jeg ba om kritikk til en film manus fikk jeg nærmest beskjed om å legge det på hylla og lage noe mer troverdig til alder og midler... Ikke det jeg spurte etter!.
Men over til skjegget. Hvor får man kjøpt "profft"-skjegg hvis det er noe som heter det? Karnevall-skjegg fra leketøysbutikken passer dårlig :(
Melwasul
16th January 2006, 11:34
Skal dere absolutt ha løsskjegg - så sjekk dokumentarfilmene til Ringenes Herre. Der brukte de hår og lim - trolig vondt når man skal ta av ;)
vBulletin® v4.1.10, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.