PDA

Vis full versjon : Administratorer og Moderatorer.

jasonX
6th March 2006, 14:55
God dag.
Jeg mener å huske at jeg har sett en lignende tråd som denne før. men jeg kunne ikke finne den igjen. Derfor lager jeg en eventuelt ny tråd.

Det jeg lurer på er hvilke administratorer og moderatorer som har ansvar for hva. Jeg la til en teaser i nedlastingen her. Og den har ennå ikke dukket opp i galleriet. Så jeg tenkte jeg skulle sende en pm til den som har ansvaret for dette. Men jeg visste jo ikke hvem dette var. Så jeg tenkte det kanskje kunne være greit å vite hvem som har ansvar for hva.

Mulig dette er teit men jeg mener det er viktig i allefall. :wink:

Mvh. Stian Svendsen aka jasonX

Kyrre
6th March 2006, 15:02
Vi moderatorer har kontroll over selve forumet. Mens administratorene tar seg av sidens funksjoner, server og features, i tillegg til å ha muligheten til å moderere selve forumet.

Altså er det en av administratorene du skal ta kontakt med.

jasonX
6th March 2006, 15:04
Ok. Da regner jeg med at de sier hvem som har ansvar for hva når de ser denne tråden.

Takk for raskt svar :)

KUDi
6th March 2006, 21:27
Og som jeg har sagt før, vil det være mer effektivt å bruke PM systemet når du har denne typen problem.

Remi
6th March 2006, 22:03
Og som jeg har sagt før, vil det være mer effektivt å bruke PM systemet når du har denne typen problem.

Uhm. Er det ikke litt smart å ta det opp, slik at hvis det er flere som lurer på det kan få svar de også?

KUDi
6th March 2006, 22:52
Kommer vel an på hvordan du ser det.. for meg hørtes det ut som en vanlig teknisk feil, og dessuten tror jeg at administratorene vil lettere kunne se problemet om de får en PM enn om det står i en post som sikkert ikke kommer til å bli lest.

jasonX
7th March 2006, 02:28

HAHAHAHA.

Grunnen til at jeg startet denne tråden er fordi jeg ikke vet hvem jeg skal sende pm til. Hahaha :roll:

KUDi
7th March 2006, 08:39
HAHAHAHA.

Morsomt. Rangeringer (http://www.norskfilmforum.com/modules.php?name=Forums&;file=ranks) :roll:

rovlah92
7th March 2006, 10:06
HAHAHAHA.

Morsomt. Rangeringer (http://www.norskfilmforum.com/modules.php?name=Forums&;file=ranks) :roll:

Han vet jo ikke om han skal sende til en av moderatorene eller til en admenistrator!

(Eller til proprietor)

jasonX
7th March 2006, 15:55
Da var problemet mitt løst.