PDA

Vis full versjon : Navn til filmteam!

Firefox
14th April 2006, 17:14
Heisann folks!
Jeg og noen kamerater skal opprette en liten filmside sammen. Men vi vet ikke hva vi skal hete ennå. Noen "suggestions"? :P

Remi
14th April 2006, 18:34
Det er jo deres filmteam, så dere burde vel finne på noe selv, noe som passer for akkurat dere og den typen filmer dere lager.

Dette skulle foresten vært i genereltforumet.

OlaHaldor
14th April 2006, 18:46
Mer informasjon om hva siden skal inneholde hjelper meget.

vokteren
14th April 2006, 19:44
Unknown Films
Unknown Productions

df
14th April 2006, 22:01
hva med "filmteam"

Herr. Hvermansen
15th April 2006, 11:28
Kan dere virkelig ikke finne på et eget navn? Hvordan tror dere at noen andre skal finne på et godt ett til dere da? Er ikke det litt av meningen i å lage et eget filmselskap å være (i hvert fall til en grad) originale?
Hvis dere ikke har funnet på et navn har dere rett og slett ikke tenkt nøye nok igjennom. At noen som ikke kjenner dere lager navnet til deres "filmteam" blir litt for dumt.

P.S. Følg forslaget til Remi.

rovlah92
15th April 2006, 11:46
Hva med "Firefox Studio" eller "Firefox Production"?

Eller kanskje:
- "Production Studio"
- "Fire-Work (Studio)"
- "Flaming-Fire Production"

OlaHaldor
15th April 2006, 15:01
wtf har en internettbrowser at all med dette å gjøre!?!

MacGuffin
15th April 2006, 15:16
wtf har en internettbrowser at all med dette å gjøre!?!

Han som startet posten kaller seg Firefox, hehe :P

Jeg synes også det er ganske iditotisk å spørre oss om å finne på navn til deres filmselskap for å være helt ærlig. Hvis vi da kommer opp med et kjempe bra navn, og om noen år så spør folk dere "Jamen, hvordan var det egentlig dere kom på det geniale navnet?", så er er det ikke like gøy og forklare at det ikke var dere som fant det på.
Det blir mye bedre og personlig hvis man klarer å finne på noe selv. Her (http://www.yaddafilms.com/yaddafilms.html) kan du lese hvordan vi i Yadda Films kom på navnet vårt :wink:

Chaos
15th April 2006, 20:03
Egentlig var det et veldig genialt navn (Yadda Films).
Jeg driver selv et filmselvskap ved navn Chaos Studio, fordi jeg for det meste lager skrekk thrillere og action thrillere og trenger et litt røffere navn enn eks: "storeslem produksjon" eller "Sørvik pictures".