Hehe.. Leste ikke alt, men synes det lignet litt på Villmark egentlig.
Sikker på at det ikke er et premanu`s? :P
.......
anasonic DVX100BE
Sennheiser ME66
Hehe.. Leste ikke alt, men synes det lignet litt på Villmark egentlig.
Sikker på at det ikke er et premanu`s? :P
ww.gratistur.com
eg har ikkje sett villmark, så hvis den ligner så er det ihvertfall ikkje med viljeMen filmen er kanskje litt tradisjonell film ,med drap i skogen å sånn, men handlingen skal blie en litt annen i oppfølgerne tenkte eg.
anasonic DVX100BE
Sennheiser ME66
Harry, veldig harry og veldig standard for min smak. Den sier meg ingenting.
Tips: Kort det ned. Det var litt lange dialoger.
P.S. Når skal det filmes? Har du troen på deg selv? Hvor bra vil du det skal være?
e're all living in America
Skal filmes til våren. Vi e ganske fersk i gamet så vi har ikkje så mye erfaring me film. Kanksje denne filmen ikkje blir den beste, men vi har troen på at vi skal gjøre en bra film av dette. Men eg vet at dette ikke er et altfor bra manus, derfor eg sender det inn her så dere kan gi meg noen tips, eventuelt endre på manuset.
anasonic DVX100BE
Sennheiser ME66
Ser bra ut!
Kanskje noen av replikken liksom ikke passet...
Og det var litt rart at de ikke dro hjem og varslet politiet! Og på replikkene hørtes det ikke helt... normalt ut... jeg mener, vennen deres var død og de brydde seg nesten ikke! De var bare opptatt av å finne morderen, og "leke" detektiver og helter! Ikke frekt altså!!! Det må du ikke tro!
Ellers var det kjempe fint!
Lykke til videre! :wink:
he Lord is My Strength
"When you can't cloth in the skin of the lion, put on that of the fox" Guy Williams, Zorro.
"It's not who I am underneath, it's what I do that defines me..."
"All for one, and one for all!"
jo, er enig med det med politiet, men da hadde jo filmen blitt litt ødelagt. litt av spenningen skal jo være det at de fortsetter å være der med redsel. Men går selvfølgelig at en e på vei te politiet, men blir drept på turen eller noe sånt. Men det ødelegger liksom litt av historien.. Filmen i sin helhet er litt urealistisk, men det er det som er så bra, og det skal bli verre i oppfølgerne..
anasonic DVX100BE
Sennheiser ME66
For å være ærlig så synes jeg det hele var en dårlig idé fra starten av.
Du sier selv at du er ny på området, mener du skrekkfilm eller film generelt? Hvis du er ny på film så foreslår jeg at du begynner med komedie, det er alltid det letteste. Og hvis du absolutt må lage noe skummelt kan du jo alltid lage en parodi på en skrekkfilm eller en imitasjon, og heller øve deg litt før du lager en mer eller mindre seriøs film.
Tips: Se mange gode skrekkfilmer og thrillers. Få inspirasjon fra de beste.
e're all living in America
He he, du gjør selvfølgelig som du selv vil :wink:Opprinnelig postet av ArnaMoviesInc.
Men jeg syntes den ideen din om at en var på vei mot politiet, men ble drept var kjempe bra!Bruk den!
he Lord is My Strength
"When you can't cloth in the skin of the lion, put on that of the fox" Guy Williams, Zorro.
"It's not who I am underneath, it's what I do that defines me..."
"All for one, and one for all!"
[b]Opprinnelig postet av ArnaMoviesInc.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hei ArnaMovie
Jeg vil ikke kritisere eller utale meg om manuset ,jeg kom halveis og ble litt forviret og mast tråden på grunn av måten det var skrevet på,kan være fordi jeg er vant til og lese manus slik de skal skrives.Derfor vil jeg bare gi dere et lite tips når det gjeler manus skriving siden det ser ut til at dere har gode ideer og forhåpentligvis vil lære litt.
Last ned Final Draft 7 Demo dette er et manus program som er lett og bruke, og bruk en dag på og lære hvordan det skal se ut ,da får du et mye mer oversikteligt manus på alle områder.Og det du og skal huske der er at en side manus er ca 1 minutt film,så da vet du og hvor lang filmen blir.
Visst det er noe du lurer på er det bare og sende meg en mail,jeg bor ikke langt fra Arna
see dead people
"THE 6TH SENSE"
Bokmerker