Minner meg om Osmosis Jones....
Hehe. ja, nå har det seg sånn at vi driver å leser om kroppen og dens forbaska immunforsvar/bakterier/virus/anser/celler og annet piss.
Men mens jeg leste tenkte jeg:
Io! Hva om man faktisk laga en animasjonsfilm om alt detta her!
Jeg veit det var barne-tv om kroppen. Men dette var en tegnefilm. Selv om den var genial, var den ikke HELT perfekt.
Nå snakker jeg heller om et pixar-arbeid med mye penger i dunken.
Hadde vært fett da!
Tenk: Filmen vil ha alle faktorer som skal til! Sett at hovedpersonen er en helt vanlig blodcelle. Så plutselig kommer det et virus å angriper kroppen...
Da har vi spenning, humor, evt. kjærlighet, store slag (virus/bakterier vs. hvite blodceller og immunforsvaret) osv osv.
Hehe. Veit det blir teit å sitte her å skrive, men bare måtte.
Synes tanken var litt morsom.![]()
ww.gratistur.com
Minner meg om Osmosis Jones....
But if I knew she was going to lay a runt on me I'd have never spurted inside her. But that's how it goes. I let the jissom flow. And today my daughter exists"
eller reisen til nyre steinen
VR-V1E HDV
HDVlight
Røde NTG2 (Boom og Dead cat)
"Reisen til nyre steinen"?
Er det en sammenslåing av "reisen til julestjernen" og "jakten på nyresteinen" ? :lol: 8)
Animasjonfilm-idèen hørtes ut som en morsom idè!
key, forstår dere ikke hva jeg mener, vennligst si ifra!
Dette er VELDIG oppbrukt :?
Dette er kanskje en ide som i og for seg er brukt før, men jeg iallfall har aldri hørt om noen dataanimert versjon, eller at det i det hele tatt er laget en vellykket versjon av dette. Tror nok at hvis historien er bra nok og utførelsen bra nok så kan denne ideen være ganske ok.Opprinnelig postet av makketota
![]()
hy pay a dollar for a bookmark? Why not use the dollar for a bookmark? - Steven Spielberg
Hehe. Jo. Det er kanskje litt brukt før, men tror ikke så mange har sett dette, så på verdensbasis er det sikkert ikke oppbrukt.
Nyresteinfilmen er jo bare teit da.Ikke helt det jeg tenkte på, men tanken der var jo god i begynnelsen da.
Tror på en litt lysere og ikke så dyster film med mye humor og parodering av hvordan kroppen fungerer.![]()
ww.gratistur.com
OPPBRUKT!?
Ingen ideer er oppbrukt, finnes det noe som er oppbrukt er det Matrix! :roll:
Jeg syntes det er en kjempe ide med den evt. handlinga du skrev på Topicen mrbull!![]()
Jeg syntes du skal (i hvertfall) gi det et forsøk!
Lykke til!![]()
he Lord is My Strength
"When you can't cloth in the skin of the lion, put on that of the fox" Guy Williams, Zorro.
"It's not who I am underneath, it's what I do that defines me..."
"All for one, and one for all!"
Bokmerker