Jeg tror det er sånn at alle orginalverker som du lager i utgangspungtet er kopibeskyttet, men jeg er ikke 100% sikker på det.
Hvordan går man fram for å kopibeskytte et kort-/film-prosjekt? Noen "produsenter" som vet det? Har et prosjekt som jeg vil vise noen bilder av (teaser-postere). Så lurte jeg på om jeg må kopibeskytte bildene først.
ukas ink - ink all day
Canon XM2, Premiere Pro 1.5 &; Combustion 4 should do the trick - Søm, Kristiansand S
Jeg tror det er sånn at alle orginalverker som du lager i utgangspungtet er kopibeskyttet, men jeg er ikke 100% sikker på det.
hvis dette er bilder du selv har tatt, så er det dine egne bilder. om noen bruker de, er de grunnet til å betale deg for bruket av fotografiene som fotograf.
Derimot, om det er navnet av prosjektet du prøver å ta vare på så tror jeg dette er en lang vei å gå, med mindre en verdiløs en... bare sørg for at ditt prosjekt er verdt mer enn de som kopierer den. for da lager personen bare reklame for deg =)
Kim Lopez[/url] på Dahlske Bank[/url]www.LuckyShot.no
Takker
ukas ink - ink all day
Canon XM2, Premiere Pro 1.5 &; Combustion 4 should do the trick - Søm, Kristiansand S
Bokmerker