Side 1 av 3 123 SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 26
    Cadet 3
    Medlem siden
    Jun 2007
    Svar
    6

Standard Bloody gore 2 - Film fra Stavanger

Hallo, er ny her på forumet forresten. Sjekk ut den nye filmen min "Bloody Gore 2". Drit i å se den første, ikke så viktig. Men husk å les description før du ser filmen: [ame]http://youtube.com/watch?v=g3KabcbU3KE[/ame]

Om det skulle være noen flere folk i Stavanger som er interessert i den type film, rop ut. Og gjerne kommenter den fucked up filmen.

Commander
    Medlem siden
    May 2007
    Sted
    skien
    Svar
    306

GRATULERER du fikk meg kvalm av å seg på den **** kvalme filmen din!
    litt rart at han plutselig ble litt svimmel da han så den feite dama si, mens han gikk helt greit da hat tok på seg klærne.

en annen ting er å ha samme format da du tar revers.

ellers er den jo... ja.. skal ikke si mer jeg.... :lol:
    Youtubeprofil[/url] <---- kan inneholde spor av CGI!

"all those crappy movies arent competition if your fucking movie is like fucking dynamite" - Quentin Tarantino

Lieutenant
    Medlem siden
    Apr 2006
    Svar
    121

Herregud, så det første minuttet og det må være det mest amatøsmessige jeg har sett. Tittelen står aaaaltfor lenge, etterfulgt av vinglete kameraføring, godt backet opp av patetisk dårlig skuespill. Når fyren ikke greier å late som har sover uten å glise, orker jeg ikke se på en film på 22!! minutter med han i hovedrollen. Hvorfor ta på engelsk egentlig? :?

Commodore
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Rogaland
    Svar
    968

Om dere liker driting, onani, dårlig gjennomførte gorescener og dårlig handling på film. Kan den anbefales :roll:
    Men ikke av meg

Cadet 3
    Medlem siden
    Jun 2007
    Svar
    6

pingler 8)

Commodore Kenny Wang sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Moelv
    Svar
    2,210

Det er vel ikke det at vi er pingler som er problemet. Vil påstå utifra Vokterens filmer at han ikke er pingle når det kommer til gore på film, men det dere har laget er ekstremt dårlig gjennomført, og ikke kom her å si at dere ikke prøver å ekle folk med denne filmen, synes dere selv at dere har laget noe som er vakkert å se på? Skremmende i så fall. Angående denne gatehoppingen som kidsa i dag er så fan av, så ville det sett mye mer imponerende ut om ikke halvparten var sendt baklengs og dermed bare ble en parodi.

Lieutenant
    Medlem siden
    Dec 2006
    Sted
    Heime, Valdres, Oppland, Norge
    Svar
    92

Nå ble jeg nesten sur.... Jeg driver litt med parkour selv. Men hvorfor har du parkour som tag på den filmen? :x Jeg så bare 1 ting som har med parkour å gjøre. resten var freerunning. å de baklengs greiene er bare merklig å se på.
    og dere er rare hvis dere syns dette er morsomt :?
    Det var jo bare EKELT!!!

ellers var det greit :P

Captain
    Medlem siden
    Aug 2005
    Svar
    685

Syns den var drit bra jeg :roll:
    Panasonic AG-DVX102BE - Røde NTG-2
    Manfrotto 503 videohode og Manfrotto 755B stativ - Avid Liquid 7.1

Ensign
    Medlem siden
    Jun 2006
    Sted
    Skogn
    Svar
    24

Jeg vet ikke helt hva jeg skal si. Det er ikke en film etter min smak for å si det mildt. Jaja, folk har forskjellig smak. Jeg tipper mor ikke ble så glad da hun fikk se sengetøyet!
    div align="left">
    </div>

Cadet 3
    Medlem siden
    Jun 2007
    Svar
    6

Noen av dere har seriøst sand i ræva altså :P Slapp av, les description for faen. Om du ikke liker John Waters eller Lloyd Kaufman filmer så trenger du ikke å se den.

Side 1 av 3 123 SisteSiste

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •