Hva skal vi ha ideèr til?
Tittelen? :?
Legg ut manus, filmklipp, bilder eller noe. Så får du sikkert tilbakemeldinger :wink:
Jeg har i lang tid hatt et filmprosjekt i gang. Snart i 6 år, men har først kommet i gang med filmingen sommeren 2005.
Lurte på om det er noen som har ideèr, og entusiasme.
ww.JGNfilm.piczo.com
Hva skal vi ha ideèr til?
Tittelen? :?
Legg ut manus, filmklipp, bilder eller noe. Så får du sikkert tilbakemeldinger :wink:
Filmmusikk f, eks, og hvis du har kjennskap til Brødrene Dal, vil jeg gjerne ha noen ideèr jeg kan ha med i det nesten ferdige manuskriptet.![]()
ww.JGNfilm.piczo.com
Så du har holdt på med prosjektet i 6 år, begynte å filme for snart 1 år siden, men har fortsatt ikke manuset ferdig? :wink:
"Final Cut Pro is the sort of girl you would take on a date, and Avid is the sort of girl you wanna marry"
- Frank Capria
Du kan vel si at jeg ikke har jobbet dag og natt med det, men egentlig står jeg bare fast på hvordan filmen skal ende. Det kommer til å bli en ganske lang film forstår du, fordelt inn i episoder. Skikkelig Brødrene Dal stiil.
![]()
ww.JGNfilm.piczo.com
Hva med å legge ut noe av det du allerede har klart for deg? Det blir litt vanskelig å komme med ideer til en slutt hvis vi ikke vet resten av handlinga.
Enig med Eivind her, vrient å finne på en slutt til noe man ikke vet hvordan har begynt :wink:
Selv fan av Brødrene dal og den humoren så er spent på hva du får til![]()
Vil også anbefale deg å se Noe helt annet.
Først og fremst er jeg glad jeg ikke er alene om at Brødrene Dal er bra humor. Har laget ferdig en trailer, så vi får se. Skal se om jeg ikke kan få lagt den opp her snart.
![]()
ww.JGNfilm.piczo.com
Må nok henge meg med Henriken og Jarli her, Brødrene Dal er bra humor!![]()
Jeg er litt nyskjerrig på hvordan du har tenkt å gjøre dette. I og med at det er Brødrene Dal jr. du skriver, så går jeg ut ifra at det er barn det er snakk om? Tenker du på noe sånt som Olsenbanden jr.?
Vi ser frem til treileren! :wink:
12 - 13 år, barn, ungdom. Kall det va du vil.
Tittelen, Brødrene Dal jr., kan du vel si at jeg har hentet fra Olsenbanden jr. men ellers er det heller lite hentet fra de filmene.
Håper ikke det skremmer noen at filmingen foregår for det meste på skolen. Siden den har et litt gammeldags look var det liksom greit å bruke den som hotell.
Akkurat nå har vi en pause i inspillingen, siden kameraet er i ustand.
Takker alle som gir svar og viser samme entusiasme som jeg har for Brødrene Dal.
![]()
ww.JGNfilm.piczo.com
Bokmerker