Det mange tråder som dette her fra før av. Søk rundt på forumet så får du garantert svar på det du lurer på.
Vi holder på med et filmprosjekt nå, og vi hadde tenkt å bygge vår egen kameradolly. Vi bruker lengre plastrør som tracks, og hadde tenkt å bruke skateboardhjul i 90grader, slik som de fleste som ligger på www.homebuiltstabilizers.com
Men skateboardhjul er jo svindyre! Og jeg må jo lage egne fester til hjulene! Noen som har en veldig enkel måte å lage dette på? Jeg vil ikke bruke sykkel eller bil, eller noe sånt, trenger et veldig "glatt" bilde! Vi skal lage dollyen, men hvordan?
ight, camera, action!
Det mange tråder som dette her fra før av. Søk rundt på forumet så får du garantert svar på det du lurer på.
i]Endemi[/url]
24-7 Produksjoner[/url]
Joda, jeg har skjekket gamle tråder, og spesielt en av evilash, men denne posten her er mer konkret hva jeg lurer på... de andre postene inneholder få verdifulle opplysninger.
Noen som kan hjelpe?
ight, camera, action!
Ingen her som har noen gode ideer?
ight, camera, action!
Du kan jo bare kjøpe eit sånt billig skit-skateboard på rema 1000 eller noko.
Pettersen
Fotobloggen min[/url]
Pettersen Produksjonar[/url]
Ein kompis av meg driver å bygge dolly no og han fekk kjøpt skateboardhjul for 50kr stykk og kulelager for 25kr stykk, så det er ikkje så dyrtKjøpte det på ein vanlig sportsbutikk.
Ich bin... was? ....... Ich habe keine anung
hadde ikke tenkt på rema 1000! :wink:
takk!
ight, camera, action!
Det er drit billig og bestille skateboar hjull på e-bay...du får en 16 pack for 30$ eller noe sånt(+frakt da) Det er ikke noe lureri, har gjort det selv....du trenger jo 4 hjull pr hjørne så det er akurat nok med 16 stk......
Det som er dyrt, er faktisk selve plata...det koster jo faan meg nesten 2000kr for en skikelig god finerplate....og har ikke funet noe anet som duger skikelig.....
et kan bli lit rotete iblant, men nå skal det sies at noen av tidenes genier hadde dysleksi!!
Eh, sponplater?Opprinnelig postet av darkhead
Dessuten er kryssfiner mildt sagt eit helvete å arbeide med. Tro meg. Det er så forbaska hardt at du er NØDT tli å bore høl til kvar einaste skrue, ellers kommer du til å irritere deg grønn av ødelagte skruehoder. Gå for sponplater. Om du legger en bjelke eller liknende over der du eventuelt skal sitte er det mer enn sterkt nok.
Pettersen
Fotobloggen min[/url]
Pettersen Produksjonar[/url]
Ehh, sponplater til å skate med???? :?Opprinnelig postet av PettersenMoviesInc.
Bokmerker