Jeg har lest manuset så nå må jeg bare spørre: Hva er meningen med filmen? Budskapet? Hva ønsker du å oppnå, annet enn å lage en veldig sølete film?
Da er jeg i gang med et nytt filmprosjekt, Cruento!![]()
Manus
I morgen skal vi ha audition og finne de rette skuespillerene! Tråden oppdateres etter hvert.
Latin:
cruento
English:
to make bloody, stain with blood.
Jeg har lest manuset så nå må jeg bare spørre: Hva er meningen med filmen? Budskapet? Hva ønsker du å oppnå, annet enn å lage en veldig sølete film?
e're all living in America
Nei si det du! Jeg vil egentlig bare teste egenskapene mine :wink:Opprinnelig postet av Herr. Hvermansen
Det var vanskelig å skjønne manuset deitt, først trodde jeg det var ren herming etter "Memento",men så ble det så rart, og merkelig!
Kanskje jeg skjønner mer når/hvis jeg får se filmen?
he Lord is My Strength
"When you can't cloth in the skin of the lion, put on that of the fox" Guy Williams, Zorro.
"It's not who I am underneath, it's what I do that defines me..."
"All for one, and one for all!"
Gleder meg til å se filmen din jeg ass!
Blir spennede å se hvor sølete og underholdene du klarer å få den!
Har du tenkt mye på hva slags visuelle efekter og liknende du skal bruke?
know everyday is supposed to be a gift, but why does it always have to be a pair of socks?
Du får nok se filmen, men det tar nok en stund :wink:Opprinnelig postet av rovlah92
Vi skal lage en falsk kropp, som vi kan stikke objekter inn i :lol:Opprinnelig postet av Frederic
Og vi skal modelere et brekkjern i latex slik at vi kan slå offeret skikkelig. Såret/sårene skal lages av voks.
Viss du tenker på data-animerte effekter, nei det skal vi ikke bruke.
Jævla kult dere gjør det slik!Opprinnelig postet av vokteren
For å være helt ærlig så syns jeg data-animerte effekter er nitriste!
Hurra :lol:
know everyday is supposed to be a gift, but why does it always have to be a pair of socks?
Skal dere ha noe inni brekkjernet som skjelett for å stive det opp? Trodde latex var ganske så mjukt, og ikke minst i om det er i en tynn, lang form som et brekkjern. :?:Opprinnelig postet av vokteren
Certainty of death. Small chance of success. What are we waiting for?" -Gimli, son of Gloin
Vi skal bruke ståltråd og et materiale som bla. brukes i liggeunderlag.Opprinnelig postet av Fixer
Førøvrig, har nettopp kommet hjem fra audition der vi plukket ut 2 skuespillere. (må bare få si det, han som skal spille offeret er et naturtalent!)
Vi fant også ut at vi skal legge til en del i scene 2. At før han i hvit skjorte kommer inn i verkstaden skal han ha havarert/fått motorstopp og gått ut av bilen sin (har fått tilgang på en bil som skal knuses), som befinner seg på en øde, snøbellagt vei. Han skal så finne veien til dette verkstedet.
Filmen skal kanskje bytte location ôg, til en kjeller i et nedlagt slakteri i nærheten. Skal skytes neste helg.
PS.
Må bare anbefale audition på det varmeste viss dere har litt utvalg av skuespillere. Genial metode!
Da har jeg endelig fått ferdig filmen min!![]()
Her har dere noen screengrabs:
Innspill?
(må desverre skuffe noen av dere, pga. dårlig tid fikk vi ikke laget brekkjernet i latex... så det ble en annen vri)
Bokmerker