Side 1 av 6 123 ... SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 58
    Rear Admiral (Ambassador)
    Medlem siden
    Apr 2004
    Sted
    Fredrikstad
    Svar
    2,425

Standard Din drømmefilm!

Vil bare starte et nytt emne jeg har kopiert fra en annen side jeg var innom i dag!

Nemlig, hva er din drømmefilm? Altså ikke den beste filmen du har sett eller noe slikt, men hvilken/hva slags film ville du laget hvis du kunne laget en film komplett uten begrensninger av noe slag?
    color=red]REC[/color] MEDIA
    http://www.recmedia.no/

[/url]

Commander
    Medlem siden
    Apr 2004
    Sted
    Trondheim
    Svar
    322

Standard Din drømmefilm!

Ahh... Det måtte være en film på nivå med Pixar sine... Elsker bare Pixar sine filmer.. Filmene er så fantastisk animert og med fortreffelig humor.. De har alt!
    Another Generation ®
    Entertainment Project

www.agep.biz

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Nov 2004
    Sted
    Bergen rock city
    Svar
    169

Standard Din drømmefilm!

en fantasy film med 100 000vis av statister, store slag og storslagne effekter som ser 100 % realistisk ut. for å ikke snakke om masse tøffe våpen og kostymer. et knallbra manus er også viktig!
    ou are the embodiment of pure freedom
    But through my eyes you are made of stone

Lieutenant Junior Grade
    Medlem siden
    Oct 2004
    Svar
    68

Standard Din drømmefilm!

Når jeg sitter stille og venter (som f.eks. på bussen) tenker jeg ofte på akkurat dette. Jeg har et filmkonsept som jeg stadig "bygger på" med litt inspirasjon fra mp3-spilleren min (musikk kan bli utrolig bra om man tenker ut en film-handling til det!). Det er da en film det er helt urealistisk og uaktuelt å lage.

Jeg har tenkt ut en sekvens for så å si hver situasjon jeg har vært borti i løpet av livet, men i stor grad illustrerer konseptet vennskap og "den Gylne Regel".

I likhet med i trollet sin drømmefilm er det gigantiske fantasi-slag med hundretusener av statister. Jo større ting er, jo mer rørende blir poenget.
    Ville også blandet litt "sci-fi" inn. Klassisk at utenomjordiske vesner truer menneskeheten, men jeg det trenger likevel ikke være kjedelig.

Har flere ganger vurdert å skrive et manus, men jeg får det ikke til. For øyeblikket kjenner ingen utenfor hodeskallen min til hele historien.
    url=http://www.nettplassen.com/wishionized]Wishionized[/url]

Commodore Kenny Wang sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Moelv
    Svar
    2,210

Standard Din drømmefilm!

Dere tar alle feil. Det som gjør en fet film er at den foregår etter 3. verdenskrig og alt er støv og rust og betong. Alt er skrap, og ser generelt jævlig ut. Glem aliens, glem CGI. Her kjører vi god gammeldags hagle-uzi-beretta-sverd-øks-neve-fot. Fontener av blod - dammer av gørr. Kroppsdeler fra ville helvetet og barske menn i svart skinn som banner.

Rear Admiral (Ambassador)
    Medlem siden
    Apr 2004
    Sted
    Fredrikstad
    Svar
    2,425

Standard Din drømmefilm!

Sitat Opprinnelig postet av Kenny Wang
    Dere tar alle feil. Det som gjør en fet film er at den foregår etter 3. verdenskrig og alt er støv og rust og betong. Alt er skrap, og ser generelt jævlig ut. Glem aliens, glem CGI. Her kjører vi god gammeldags hagle-uzi-beretta-sverd-øks-neve-fot. Fontener av blod - dammer av gørr. Kroppsdeler fra ville helvetet og barske menn i svart skinn som banner.
    :!: :!: :!: :!:

Ja vel!!! Begynner å bli dritt lei slike kommentarer, da dette handler om drømmeprosjektet til folk, og ikke DITT drømmeprosjekt! Folk er forskjellige veit du! Beklager at jeg ble LITT irritert! :twisted:
    color=red]REC[/color] MEDIA
    http://www.recmedia.no/

[/url]

Lieutenant
    Medlem siden
    Oct 2004
    Sted
    Skien
    Svar
    108

Standard Din drømmefilm!

Jeg ville ha laget en film som spiller på de enkle strengene hos mennesker. Dvs. Vennskap, samhold, glede osv. Trenger ikke store budsjettet, men hadde måttet ha solide skuespillere og en god ide, noe jeg ikke har...
    isforstå meg rett...

Lieutenant Junior Grade
    Medlem siden
    Jun 2004
    Sted
    Førde
    Svar
    61

Standard Din drømmefilm!

Min drømmefilm det må være og fått lov til å filmatisere triologien om Tempelridderen Arn. =) har lest bøkene og er sykt bra i følge meg. Vert å lese!
    Ich bin... was? ....... Ich habe keine anung

Commander
    Medlem siden
    Apr 2004
    Sted
    Haugesund
    Svar
    321

Standard Din drømmefilm!

Jeg ville absolutt IKKE laget en film med tusenvis av statister og enorme effekter og slikt. Hater slikt, synes den enorme fokusen på det ødelegger visse filmer totalt.

Drømmefilmen min skulle først og fremst hatt en helt genialt, men enkel story. Alt skulle foregått i nåtid, og alt skulle vært realistisk, ingen scifi tendenser overhodet.
    Filmen skulle vært enklest mulig oppbygd på alle måter, helst foregått på et sted, og hatt svært få skuespillere. Men pga av en helt genial story skulle den likevel klare å få seerne til å sitte klistret til skjermen.

Filmen skulle være veldig gripende, så gripende at store, tøffe menn satt å strigråt i det den var ferdig :wink: Det tror jeg må være drømmefilmen min

Alternativt ville jeg laget en ekstremt morsom, norsk crazy-hysterisk-teenmovie, men den skulle vært såpass "snill" at selv bestemor kunne sitte å le av den

Commodore
    Medlem siden
    Sep 2004
    Sted
    Tharsis, Mars
    Svar
    2,656

Standard Din drømmefilm!

Umulig å si hva er min drømmefilm - for jeg liker nesten alt mulig at jeg vil lage tusenvis av filmer. og vil prøve å lage dem så realist som mulig. Sånn som Steven Spielberg gjorde med Saving private Ryan.

Sitat Opprinnelig postet av Kenny Wang
    Dere tar alle feil.
    Her hører vi på hverandre og hjelper hverandre - du er altfor overfladisk at du tror du vet best. Slike folk vil vi ikke ha her. Og det er vår drømmefilm, IKKE "generelt" som du tror.

Skjerp deg!

Side 1 av 6 123 ... SisteSiste

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •