Viser resultater 1 til 4 av 4
    Commodore
    Medlem siden
    Jun 2004
    Sted
    Akershus
    Svar
    1,221

Standard Dokumentar om trippeldrap....

Heisann.
    Jeg har nylig funnet ut at jeg har veldig lyst til å lage en dokumentar om et lokalt trippeldrap som hendte i år 2000.

Men hvis jeg i det hele tatt skal lage noen dokumentar om dette vil jeg nok fokusere mest på etterforskningen. Og da vil det jo bli ekstremt viktig at jeg har nok informasjon om nettopp etterforskningen.

Så det jeg da lurer på er om dere vet noe om hva politiet har lov til å si om etterforskningen. Har de lov til å si noe i det hele tatt? Har de taushetsplikt angående denne informasjonen?

Jeg kan jo alltids gå innom å høre på det lokale lennsmannskontoret men jeg tenkte jeg skulle høre med dere først.

Vel, på forhånd takk!
    i]Endemi[/url]
    24-7 Produksjoner[/url]

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Nov 2005
    Sted
    San Francisco, California
    Svar
    164

har vi ikke hørt nok om orderud for øyeblikket? hehe... nejda..

Du kan spørre veldig pent om du kan intevjue politisjef eller etterforsker i saken, så er det bare å spørre spørsmål, de velger selv hva de vil svare på. Hvis drapet ikke er oppklart finnes det gode muligheter for å få folk til å snakke(siden alle er interesert i å få oppmerksomhet rundt saken), men hvis saken er oppklart så er det værre.. Men hvem vil vel lage sak om et oppklart drap? hvis det ikke finnes noen tvil da?...

lykke til!
    quot; Let´s get down to brass tacks... How much for the ape? "
    -Hunter S. Thompson

Commodore MacGuffin sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Sted
    Lillehammer/Oslo/Grenland
    Svar
    769

Snakker vi Orderud? :P Kan sikkert ta en tur opp til fengselet like her oppe i Skien og ta en prat med Mr. and Mrs. Orderud, hvis det skulle være ønskelig? 8)

Nei, den blir sikkert bra. Dog veldig vanskelig :? Men lykke til!
    "Final Cut Pro is the sort of girl you would take on a date, and Avid is the sort of girl you wanna marry"
    - Frank Capria

Commodore
    Medlem siden
    Jun 2004
    Sted
    Akershus
    Svar
    1,221

Sitat Opprinnelig postet av Thomas North
    Men hvem vil vel lage sak om et oppklart drap? hvis det ikke finnes noen tvil da?
    Jeg har hørt noe om at politiet faktisk ikke har noe konkret bevis på at de tiltalte er skyldige.

Jeg vet rett og slett ikke så mye ennå. Det er jo bare i tenke fasen og ikke noe point med masse "research" hvis jeg vet at det ikke blir noe film.
    i]Endemi[/url]
    24-7 Produksjoner[/url]

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •