Vis meningsmålingsresultat: Er dvoted en god nyhet for unge filmskapere?

Velgere
10. Du kan ikke stemme i denne meningsmålingen
  • Ja

10 100.00%
  • Nei

0 0%
Viser resultater 1 til 9 av 9
    Lieutenant
    Medlem siden
    Oct 2005
    Sted
    Oslo
    Svar
    146

Standard dvoted - ny portal for filmskapere

Dette er ikke ment som noe reklame eller noe, men denne siden ble lansert i går og kan være et godt supplement til vårt forum her tror jeg.

http://www.dvoted.net/

En kort notis om siden finner du her

Dette ser ut til å være en nordisk portal med tilknytning til folk som er mer eller mindre etablerte innen miljøet, hvor man kanskje kan få litt profesjonell veiledning?

Forhåpentligvis kan NAFF fortsatt være et godt innslag i den mer lokale sfæren. [/url]
    Certainty of death. Small chance of success. What are we waiting for?" -Gimli, son of Gloin

Commodore
    Medlem siden
    Sep 2004
    Sted
    Tharsis, Mars
    Svar
    2,656

Standard Re: dvoted - ny portal for filmskapere

Det kan være et greit sted å trene med engelsk, også er det ikke dumt at det blir flere brukere tilstedet. Men foreløpig er nettstedet ikke så stort (mangler en del sub-forum - noe som jeg regner med at det vil utvikle seg hvis de får inn flere brukere).

Men det kan bli bra.

Commander
    Medlem siden
    May 2006
    Sted
    Mandal
    Svar
    429

Kan nok bli bra, men personlig så likte jeg ikke at det var engelsk, jeg greier ikke å forklare faglige ting på engelsk ordentlig, jeg går jo bare i 9. klasse
    a ja, nei nei, verden er merkelig!

Commander
    Medlem siden
    Aug 2003
    Svar
    433

Jeg syntes heller ikke det var spesielt lurt med engelsk i et forum for nordiske filmskapere. Muligens av hensyn til eventuelle finner eller islendinger som ikke behersker de øvrige nordiske språk?

Rear Admiral (Ambassador)
    Medlem siden
    Apr 2004
    Sted
    Fredrikstad
    Svar
    2,425

Møtte folkene bak denne nye tjenesten på en konferanse i Trollhättan for et par uker siden... Jeg også synes det er litt dumt at siden ikke finnes på hvert enkelt nordisk språk... Men hvis det var slik så ville det jo derimot vært vanskeligere å få tilbakemelding fra andre brukere (i f.eks. finland) så vel som en del av de fagfolkene som en her gis mulighet til å få kontakt med...
    color=red]REC[/color] MEDIA
    http://www.recmedia.no/

[/url]

Commodore
    Medlem siden
    Sep 2004
    Sted
    Tharsis, Mars
    Svar
    2,656

Jeg ser ikke noe problem. Vi har norskfilmforum dersom vi vil ha det på norsk. Dessuten kunne vi bli bedre i engelsk og bli kjent med engelske faguttrykkene. Feks lære at shutter speed betyr lukkertid. Da blir det lettere å samarbeide med andre fra andre land hvis det trengs.

Vice Admiral (moderator)
    Medlem siden
    Feb 2005
    Sted
    Klepp, Rogaland
    Svar
    1,298

Tja, me har jo dette forumet for dei som vil ha det på norsk, og DVInfo og DVXUser for dei som vil ha det på engelsk. Alle godt etablerte, kva skal me med fleire?
    size=9]Panasonic AG-DVX100E - RØDE NTG-1
    Sony Vegas 6.0 - DVD-Architect 3.0
    Indiesnap Matte Box
    Pass dykk for ord delings feil! [/size]

Commander
    Medlem siden
    Mar 2006
    Svar
    437

Sitat Opprinnelig postet av HenrikSolberg
    Møtte folkene bak denne nye tjenesten på en konferanse i Trollhättan for et par uker siden...
    Hvem er de som står bak denne tjenesten?

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Mar 2005
    Sted
    Buskerud/Hole/Røyse
    Svar
    280

Jeg er positiv til denne siden, finner du ikke svar på noe du lurer på her har du en ekstra side.
    Jeg er enig i at det er litt dumt at den er på engelsk, men vi lærer jo oss mer engelsk (som flere har sagt) og jeg er ikke SÅ darlig i engelsk selv så det er ikke så farlig for min del.
    he Lord is My Strength

"When you can't cloth in the skin of the lion, put on that of the fox" Guy Williams, Zorro.

"It's not who I am underneath, it's what I do that defines me..."

"All for one, and one for all!"

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •