hmmm...den var irriterende lik vår hjemmeside :evil:
åsssååå heter du spike!!!han som jeg har som bilde???er du fan av meg??hehe
Jeg og resten av crewet i Lightning Strike Productions har endelig fått hjemmeside.
Her har mye kommet frem og litt er under ombygging.
Vi har mye å vise sånn som trailere, bilder, avsløringer, hva gjør vi, og mye mer.
Besøk oss nå på www.freewebs.com/lightningstrikepro
Gjør det nå 8)
hmmm...den var irriterende lik vår hjemmeside :evil:
åsssååå heter du spike!!!han som jeg har som bilde???er du fan av meg??hehe
url=http://www.freewebs.com/diamondstudios/]Diamond Studios[/url]
Slikt ein må regna me når ein bruke den innebygde sitebuilderen i Freewebs.comOpprinnelig postet av McLloyd
![]()
Why build one when you can have two at twice the price?
BERGEN
jammen jammen...er jo tusen andre designer å velge mellom da!!
url=http://www.freewebs.com/diamondstudios/]Diamond Studios[/url]
Hmm..
Takk for at dere linker oss.. Men linken til Norsk Amatørfilmforum er www.norskfilmforum.com og IKKE .no 8)
Eller : www.amatorfilm.no eller www.amatørfilm.no
Administrator
Norsk Amatørfilmforum
ja, hehe fant det ut nå, skal skifte fra (.no) til (.com) på linken til Norsk Amatørfilm forum :wink:
gadd ikke laga ny topic så spør her. vist jeg har lagt hjemmesiden min i Frontpage hvor kan jeg f eks laste den opp da ? (er ikke så god) hadde den på home.no.net før men det går ikke med Frontpage der lengre.
Jeg har prøvd andre progam en Frontpage men fatter dem ikkeops: 8)
ttp://home.no.net/tordtung/ =)
hmmm. vanskelig å svare på siden jeg bruker "freewebs.com", men hvis jeg har opfattet det riktig såkanskje du kan lage en link på menyen din til frontpage din :?
nei, nei, det han spør om er om vi vet om en FTP server der han kan laste opp siden sin (om jeg har fortått det riktig?)
Det finnes haugevis av dem, bla. start.no og freewebs.com (velg html-mode)
Men jeg vil annbefale deg å bytte program, siden FP lager sider om kun IE greier å lese skikkelig, det finnes mange gode og enkle gratis programmer, feks, nvu, det tar ca en time å sette seg inn i det, men det er det verdt.
du finner det her
a ja, nei nei, verden er merkelig!
Ellers finner du notepad på start-->programmer-->tilbehør-->notisblokk/notepad!![]()
Bokmerker