Dette er jo en reklamefilm for Freia :wink:
jeg satt på bussen fra trysil til oslo i går så kom det å satt seg en gammel dame ved meg og jeg hadde en sjokoladerull på sete bodet mitt å da ble jeg innspirert til å lage en film om det.
her er "manuset"
Start.
en gutt sitter inntil vindu plassen i ett buss sete og holder på å sovne.
Han lener seg inntil vinduet for å ta en lur mens han legger melkesjokoladen
på det lille bordet som er på setet foran seg.
Samtidig setter en gammel dame seg ved siden av han og ser melkesjokoladen.
Hun ser på gutten som holder på å sovne og stirrer jevn på han og melkesjokoladen.
Damen bestemmer seg å ta en liten bit og da forsvinner rynkene hennes og hun begynner
å mimre tilbake i tid til den gangen hun først smakte på melkesjokoladen
Hun tenkte tilbake i tid da hun bodde på en gård med gjeiter og kuer samt med sjokoladen
og helt fram til buss episoden igjen.
Da våkner gutten og damen er borte og det er bare igjen en ussel liten bit av melke sjokoladen.
Gutten bare gliser og ser ut av vinduet, alt blir helt blankt så kommer det fram
"freia melkesjokolade i 100 år"
Slutt.
-www.effortfilm.com -=
Dette er jo en reklamefilm for Freia :wink:
Er dette manuset ment for en Freia reklamekonkurranse eller noe?
hy pay a dollar for a bookmark? Why not use the dollar for a bookmark? - Steven Spielberg
Skal forøvrig nevnes at Freja ble kjøpt opp (eller kjøpte de?) et svensk opplegg. Så oppskriften er endret og pakningen i sverige er klin lik den vi har i Norge; "Et lite stykke Sverige"... Neih.. Ta for deg Nidar Stratos 8)
Ellers syns jeg det virket litt tomt. Hva skal du fylle hele den tiden hun mimrer tilbake med? Det eneste konkrete du har til nå er at hun har bodd på en gård med kyr og geiter.
hehe det er vel mer en somså men det var det jeg kompå da jeg skrev det nei det er ikke en reklamefilmkonkuranse :P bare en ide til en reklame
-www.effortfilm.com -=
Jeg synes det er et godt manus til reklame for "Freia 100 år", men skal du filme den? Det er vel også mulig å selge/gi idéen til Freia.
e're all living in America
Bokmerker