Du kjører Dagen Derpå start ser jeg? :wink:
Men det ser bra ut. Som vanlig vil jeg ikke gi noen direkte analyse over et manus før jeg har sett utførelsen. Ses frem til, stå på!
Enda ett nytt manus fra meg, denne gangen er det en idê jeg har hatt i hodet i over en mnd, men først nå den har kommet på papiret.
Manuset handler om en gutt som våkner opp i en skog uten å huske hva som har skjedd. Han beveger seg vekk fra skogen og ser to venner gå bortover for å så å forsvinne. Typiske backflash med en liten vri.
http://www.ustedalen.com/Ett%20tilbakeslag.doc
ww.ustedalen.com
Du kjører Dagen Derpå start ser jeg? :wink:
Men det ser bra ut. Som vanlig vil jeg ikke gi noen direkte analyse over et manus før jeg har sett utførelsen. Ses frem til, stå på!
Tenkte ikke på den når jeg skrev manuset, men nå ser jeg det :wink:Opprinnelig postet av Kyrre
Men den er jo ikke helt lik da :?
ww.ustedalen.com
Ser bra ut - men jeg har bare skumlest for det er litt sein om kvelden nå, hehe - skal lese på nytt imorgen. Sovetid - God natt![]()
Jeg tenkte bare på åpningen, som jo er klassisk :wink:Opprinnelig postet av ustedalen
Hehe, jo, den er vel kanskje det :POpprinnelig postet av Kyrre
ww.ustedalen.com
Ikke noen som har noe kritikk på manuset? :?
ww.ustedalen.com
Minner meg litt om Ustabil-Kim's film der han våkner igjen og igjen. Men ellers den var bra laget. Storyen er ikke noe gjennombrudd, men det funker til filmtrening og liknende. En fin story til å trene med
Manuset er riktig skrevet. Komposisjon er grei. Ingen problem. Dialog her ser det ut som det kreves god skuespill - ikke noe problem hvis dere jobber litt med det, hehe
Bokmerker