Jeg pleier i hvert fall å slenge på rikelig med kontrast, det fungerer til en viss grad.
Noen som har noen gode instillinger som får en tilnærmet film look ?
tenker på når en justerer på color i redigerings prog...
Jeg pleier i hvert fall å slenge på rikelig med kontrast, det fungerer til en viss grad.
"Final Cut Pro is the sort of girl you would take on a date, and Avid is the sort of girl you wanna marry"
- Frank Capria
Øk kontrast og brightness. Er bildet veldig mørkt må du være forsiktig med kontrasten, men det pleier å gi et litt klarere bilde med større markeringer mellom det som er mørkt og lyst.
Panasonic AG-DVX102BE - Røde NTG-2
Manfrotto 503 videohode og Manfrotto 755B stativ - Avid Liquid 7.1
Dette var en ganske lur tråd syns jeg.
Jeg har lurt en del på dette selv, hvordan få det beste filmlooket?
Jeg pleier bare å eksperimentere en del jeg. Så hadde vært flott om dere hadde delt med oss hva dere gjør for å filmen deres til å se så bra ut som mulig.
i]Endemi[/url]
24-7 Produksjoner[/url]
kyrre lagde vel en tutorial en gang for lenge siden, men jeg tror ikke bildene er online lenger...
Kim Lopez[/url] på Dahlske Bank[/url]www.LuckyShot.no
Jeg forstår det er litt vanskelig og svare på akuratt dette, men jeg tror også at det er mange som ønsker og få en litt mer film look på video..
jeg ønsker iallefall å få en mer sånn blå aktig sjær over filmen, men det er ikke så lett alltid.. jeg har sett igjennom forumet og prøvd og google det litt men har ikke funnet noe enda..
Hva slags klippeprogram bruker du? Skal ikke være så vanskelig å få et blåaktig skjær over filmen.
"Final Cut Pro is the sort of girl you would take on a date, and Avid is the sort of girl you wanna marry"
- Frank Capria
http://www.dahlskebank.com/_filarkiv...nt_blod_v2.wmv
Dette er en film jeg lagde for litt over et år siden, du kan se på den og sjekke om det er et slikt blåskjær du leter etter. Så kan jeg prøve å forklare deg hva jeg gjorde..
Kim Lopez[/url] på Dahlske Bank[/url]www.LuckyShot.no
Hei, fortiden bruker jeg Magix movie pro 10. Ja jeg vet ikke det mest avangserte redigerings programmet der ute.. men det funker fett..
Driver og laster ned filmen din nå ustabile kim hehe... og ut i fra bilde der så ser det ut som det kan være noe sånt jeg leter etter ja.. så faktisk ganske bra ut det blå sjæret der... men da rekker jeg ikke skrive mer her må se filmen din...
I`ll report back..
Nøyaktig hvordan du teknisk gjør det i programmet ditt kan jeg ikke svare på, da jeg ikke kjenner til det - men det du sannsynligvis ender opp med å gjøre er å bruke et fargekorrigeringsverktøy til å legge blå-skjæret.. Er langt fra vanskelig. Bare øke saturation e.l. i den blå kanalen.
Bokmerker