Viser resultater 1 til 5 av 5
    Lieutenant Junior Grade
    Medlem siden
    Mar 2006
    Svar
    73

Standard Film: "Er min bestemor en junkie?"

Jeg tenkte på å lage en film der en bekymret tenåringsgutt mistenker bestemoren sin for å være en junkie.

Alle vet jo at en av foreldre og besteforeldres verte mareritt er at barnet/ barnebarnet vanker i feil miljø og driver med dop osv

jeg tenkte å snu det sånn at ungdommen er bekymret for hva bestemoren driver med istedet for at bestemoren er bekymret for ungdommen

Han er bekymret fordi hun kommer hjem sent, går i sægge bukser og tar mistenkelig telefoner som ofte inneholder ordene "gram" og "stasj" osv.

Jeg tror dette kan bli en underholdende og morsom film, kom gjerne med tips og forslag

Vice Admiral (moderator)
    Medlem siden
    Feb 2006
    Svar
    235

Dette høres ut som en sykt kul idè!!!
    Syns jeg ser for meg et "Closeup intervju" av en ungdom som er skikkelig bekymra og sitter å forteller om bestemora si

Håper du klarer å finne ei eldre bestemor som er villig til å være med da!!!

Og siden hu skal røyke og sånt, så må du jo bare ha med at hu lager seg en grændis eller big one sånn for å understreke at alt er helt omvendt.

Så må du finne en gjeng med gamlinger som du filmer på ringestikk osv.
    Solum Media - Vi virkeliggjør din fantasi

Commodore dahlskebank sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Sted
    Thailand
    Svar
    1,786

Du burde seriøst dropppe hele saggebukse ideen. Bare fordi man tar dop behøver man ikke gå med saggebukse. Du vil ruinere hele filmen hvis hun går med slik bukse. Konseptet er jo litt sprøtt, og det er mulighet for mye morsomt. Samtidig er det ikke langt fra virkeligheten. Man vet aldri hva bestemødre holder på med og de er ikke alltid med på dagens utvikling. Kan jo være de doper seg uten at de vet det, sånn som i Requiem for a Dream.

Grandis er ikke så veldig omvendt. Mi bestemor fikk seg en type på samme alder som min far, og hun har nå begynt å spise pizza.

Hvordan har du tenkt at barnebarnet skal være? Jeg ser ikke for meg at gjennomsnitts-tenåringen bryr seg om hva bestemora snakker om på telefonen.

Lieutenant Junior Grade
    Medlem siden
    Mar 2006
    Svar
    73

Jeg tenker at barnebarnet skal være mer av den tilbaketrukkene typen eller at han bare er en nysgjerrig normal tenåring.

Men jeg har også tenkt på å kanskje gjøre bestemoren over til en dealer istedet for en junkie.

Snill og god mot familien og hard mot de andre. Som en slags splittet personelighet

Commodore
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Rogaland
    Svar
    968

Hehe, nesten litt "Serial Mom" :lol: kult!

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •