Interjuv folk om forskjellige religioner, og få dem til å vise spessielle ting som er viktige i sin reliegion og sånt...
Hei, har et KRL prosjekt på skolen som starter i morgen, hvorsåvidt jeg har planlagt å lage en listen kortfilm på 4-5 minutter, men er tom(!) for ideer.
Derfor lurer jeg på om noen har noen ideer som kan få meg satt igang?
Jeg trenger en ide om intro, om hvor jeg kan finne en del nedlastbare kulturfilmer (evnt filmer av land osv ikke nødvendigvis noe som handler om religion) og tips til noe som høres ut some kristen musikk, (noe muslimaktig roping).
Hvis du kan hjelpe, vennligst do so
- Alex
Interjuv folk om forskjellige religioner, og få dem til å vise spessielle ting som er viktige i sin reliegion og sånt...
ww.blender3d.no
Illustrasjoner, fancy effekterTegninger og animasjoner (bare i det enkle slag) får det til å føles mye mer interesant og morsomt. Du kan f.eks. sikte deg etter Typisk Norsk eller Adam og Eva (som er i samme sjangeren). Dette er rett og slett et faktaprogram med en humoristisk tvist. Trenger ikke å gjøre det så morsomt, men slike ting gjør det i alle fall mer interesant og se på.
Panasonic AG-DVX102BE - Røde NTG-2
Manfrotto 503 videohode og Manfrotto 755B stativ - Avid Liquid 7.1
lag heller en film der du raser ut mot andre religioner og kaller NESTEN alle muslimer for ville apedyr. det vil skape enorm blest i media, du får støtte fra noen, andre vil hate deg med hele sitt hjerte, men sist men ikke minst: du får enorm pr, så selv om du får stryk pga filmen, så har du allerede skapt deg din egen fremtid!
Niklas, jeg tror ikke det er noen god ide, spesiellt ikke fra deg som vel muligens har en del muslimske slektninger og venner...
ww.blender3d.no
hadd ikke begynt å lage noe innen visuelle effekter som logo, banner etc hvis jeg ikke hadde hatt litt peiling....da ser det bare dårlig ut...men hvis du har litt peil, ville jeg kjørt på....lærer liker som oftest visuelle opplevelser som folk flest
he passion of making film.
nei, men det er jo ikke jeg som skal lage film om detta! jeg vil ikke blande politikk i dette fredelige forumet, men jeg må nok si at det er mange fra europa som har fått suksess på denne måten, og at han/hun må få dette poenget fram på indirekte vis. så finner han/hun en ex-muslim eller en "liberal" muslim som sier at han/hun deler dette synet (bestikkelse er mulig), og vips, så har du et godt forsvar mot alle "kommunister" som skulle mene noe annetOpprinnelig postet av Polarbear
"ytringsfrihet" ftw
btw..har ingen muslimske venner 8O
Jeg tror ikke det å rase ut mot noen religioner er en god løsning....Går ann å vise respekt.
dette handler ikke om å synes synd på andre. skal man få oppmerksomhet må man gjøre drastiske ting. dessuten er det en grunn til at kristendommen er statsreligionen i norge og ikke islam. dessuten vil 1/3 av befolkningen være enig med deg. og hvis noen på ærlig demokratisk vis prøver å spørre deg hvorfor du gjør det, så kan be den personen om å slutte å gå til personlig angrep bare fordi du er folkelig. Men hvis en person kommer og spør deg på en frekk måte hvorfor du gjør det, så slår du ham ned, sånn som martin "schkanke?" gjorde. da er du garantert en plass blandt i hjertet til "folk flest". så kan du lage en dokumentar om hvor forferdelig det er å bo hos "pakkiser" i oslo.Opprinnelig postet av dole
Du sier mye tull..
Bokmerker