Argh... Er ikke det utrolig åpenlyst?
Eg har søkt om Penger på Frifond Sant!!
cirka 2 månder sideffffn...
Når eg skal inn og skjekke statusen min så står det bare:
saa
Søknaden vil bli behandlet på neste tildelingsmøte. Møtene skjer løpende.
Hva er det som kjer??
403 e
jaafx
VR-V1E HDV
HDVlight
Røde NTG2 (Boom og Dead cat)
Argh... Er ikke det utrolig åpenlyst?
De har ikke hatt møtet enda.......................................
Sommerferie.
no offence, men det går jo ann og bruke hodet litt også da...Opprinnelig postet av datselguf2
uansett, det tar langre enn to måneder, ettersom hva jeg husker, muligens 3. Husker bare at en dag lenge etter at jeg hadde søkt, så fikk jeg melding om at jeg skulle få pengestøtte på mange tusen kroner, pengene kom aldri. Så to års arbeidsprojectet ble lagt på is...
en trist historie av Remi Andre Ødegård. Burde filmatisere den.
url=http://www.odegaardstudio.com]Jeg liker kjeks-ungen, hva gjør han idag?[/url]
"Like eight bitches on a bitch-boat."
-Garry Newman.
sorry, Remi, men tror det er du som må bruke hodet... hvis du fikk melding om att du skulle få pengestøtte på mange 1000, og ikke fikk dem, og ikke gjør noe med det, da har du ett problem! "no offence, men det går jo ann og bruke hodet litt også da..." siterte like godt deg selv jeg!Opprinnelig postet av Remi
ou are the embodiment of pure freedom
But through my eyes you are made of stone
Jeg søkte i begynnelsen av mars og fikk ikke pengene før nå i mai...Så du må nok bare vere tålmodig.. :wink:
ja jeg fikk melding om at pengene var på vei!Opprinnelig postet av trollet
url=http://www.odegaardstudio.com]Jeg liker kjeks-ungen, hva gjør han idag?[/url]
"Like eight bitches on a bitch-boat."
-Garry Newman.
Han mente nok at du skulle spørre Frifond hvor penger ble avOpprinnelig postet av Remi
kanskje de har sendt til feil konto? eller venter på svar fra deg? bare send mail til dem og undersøk - det hjelper ikke å vente
![]()
Fikk godkjent jeg... 6000 spenn til filmproduksjon
-Danny
er du helt stokk dum? du må jo undersøke hvor pengene er blitt av? du fikk altså aldri pengene, men har aldri tenkt på å kontakte de angående det? det burde jo egentlig si seg selv att man burde gjør det...Opprinnelig postet av Remi
ou are the embodiment of pure freedom
But through my eyes you are made of stone
Bokmerker