Sett den, men var ikke så veldig imponert egentlig.
Men stoler på at det det var gøy å høre hvordan den var lagd likevel![]()
Den hytta var vel spesialaget for filmen?
Noen som har sett den? Utrolig bra til å være norsk! Så den i dag + at regisøren og produsenten var der og svarte på sprøsmål og viste bilder bak kamera. Veldig kult! Fikk vite litt om noen av det forskjellige effectene, hvordan de hadde gjort ting og hvor mye filmet hadde kostet og masse mer...tror mange av dere hadde likt å vært der!
Visste dere det at de bodde på samme sted som det filmet? Den gangen med alle rommene i.. var ikke spesielt digg å legge seg til å sove der når man hadde filmet samme dagen og blodet var spurtet opp på veggen..
Sett den, men var ikke så veldig imponert egentlig.
Men stoler på at det det var gøy å høre hvordan den var lagd likevel![]()
Den hytta var vel spesialaget for filmen?
kan ikke si jeg er veldig fornøyd heller, en grei film, men jeg hadde nok gledet meg litt for mye =)
Etterarbeidet derimot er jeg en stor fan av, digger fargebruken og mye av klippingen, men mye av musikken var "for stor" for mange av scenene, vet ikke om dere er enige der da men...
Naboer leder fortsatt =)
Kim Lopez[/url] på Dahlske Bank[/url]www.LuckyShot.no
Fritt Vilt var råkul! Så den på premieren. Jeg syns den, sammen med Villmark, slår alt av skrekk/spenningsfilmer.
Det er for mye teite dataeffekter og usannsynlige ting i nye skrekkfilmer, så godt å se noe som faktisk "kan skje"...... Noen som er enige?
Misunner deg egentlig, hadde vært tøft å fått høre litt om hvordan de har gjort diverse ting.
Hørte at de hadde vært der i seks uker i strekk eller noe, uten mobildekning og det hele. Kan tenke meg det hele var mindre koselig :P
key, forstår dere ikke hva jeg mener, vennligst si ifra!
Hytte var på en måte spesial lagt. Eller egentlig var den koslig og fin, de veggene i gangene var gule osv, men det hadde malt masse sukkerkuler eller hva det heter oppover veggene for å gjøre det skikkelig skittent osv.
Hehe det var en del data og sånt i frit vilt oxo. F.eks var ikke den issprekken så lang i virkeligheten, og øksa hadde ikke altid spiss, men bare en slags gult lys eller no som de kan på pcen legge på en spiss etterpå..det brukte vel 4 forskjellig økser tror jeg. Og når hun første som blir drept(husker ikke hva hun heter) blir slepet ut i sprekken, har hun akebrett under som de har "tegnet"vekk. Hun som overlevde hadde derimot ikke det, og fikk masse skrubbsår
Ja utrolig at de bodde der..og fatisk lagde mat på det kjøkkenet osv..
Seks uker er nesten, de sa de brukte ca 30 dager på innspillingen.
Jeg var på Cinai konferanse forrige uke hvor blant annet danske Ghost deltok (de som produserte effektene på Fritt Vilt)... De fortalte masse interessante detaljer om produksjon... Skikkelig lærerikt...
Når det gjelder filmen så har jeg skrevet hva jeg synes om den her.
Opprinnelig postet av Andreas045
Hehe, jeg skjønner selvfølgelig at det er en del dataeffekter med i filmen, men det jeg tenker på er at man hadde ikke sånn gjennomsiktige skikkelser eller andre uforklarlige teite fenomener (som man finner i f.eks. the grudge og så ALT for mange andre skrekkfilmer), som gjør filmen grusomt usannsynlig.
Fritt Vilt KAN (selv om det er ganske usannsynlig) skje i virkeligheten, for det er ikke noen overnaturlige elementer med, noe jeg mener gjør en film langt mer skremmende, også i ettertid. Hjelpes, jeg er jo redd enda jeg, når jeg er på hytta, etter at jeg så Villmark. :P
key, forstår dere ikke hva jeg mener, vennligst si ifra!
Det er sant at de sov der de filmet, men det var ikke noen hytte, men et høyfjells hotell.
a ja, nei nei, verden er merkelig!
Jeg er lei av norsk film, Fritt vilt var en forferdelig film. Jeg satt flere ganger og rev meg i håret pga de mongo tingene karrakterene gjorde, og hvor dårlig noen av de var! Jeg har sittet i flere år og ventet på den første norsk STORE action filmen! Det har aldri blitt laget en skikkelig norsk action film, bare elendig drama og skrekk filmer (utenom Villmark som faktisk var bra).
Dette er min mening, så er du uening i noe så er det bare og poste!
Da poster jeg... Du har tydeligvis ikke sett hverken Reprise, Uro eller Sønner?
Og Fritt Vilt var da en bra film!
Bokmerker