Wow. spesi film. :P
Var det noen kjente skuespillere med som du husker navnet på? Det kan gjøre jakten litt lettere kansje.
ta deg tålmodighet til å lese dette og hjelp en nød :?::
jeg prøver å spore opp en si-fi film som ble laget i rundt 1996-98 eller noe.. Den begynner med at et team med romfarere som just har hvert på en planet og sammlet prøver. Prøven er et sort olje aktig stoff, som infiderte hele teamet uten at de merket det. Når de kom hjem til sine koner og kjærester og hade sex. ville magen på kvinnene vokse større og større og til slutt vill en liten baby eksplodere ut av magen på offeret. Disse ungene så helt vanelige ut, men de hadde samme virus som faren. og etter at mange nokk unger var til. ble de ført inn i en låve hvor tentakler beynnte å vokse ut av kroppen på ungene som strakk seg til taket og heiset opp ungene som etter kort tid var gjort om til en kokong. .. og så husker jeg en sene der en mann innså hva han hadde gjort mot sin kone og skjøt seg i hodet med en haggle, og så bygde det seg opp et nytt hode på dne fortivlede mannen.
denne filmen så jeg for en del år siden.. og husker ikke tittlen.. vill gjerne kjøpe den ..
Wow. spesi film. :P
Var det noen kjente skuespillere med som du husker navnet på? Det kan gjøre jakten litt lettere kansje.
Farlig Rase heter det på norskTror det er nr 2 du så. Det fins iallfall nr 1 og 2.
er ikke sikker på engelsk
Farlig Rase filmene heter Species på engelsk. Etter det lille jeg leste om filmen på filmweb ser det ut til at det stemmer at det er den du leter etter. Den handler om romfarere som lander på Mars og blir smittet av et DNA-molekyl uten at de er klar over det.
Tror nok ikke Species er den riktige filmen etter det jeg husker, og iallfall ikke etter å ha lest litt om den på imdb.com. Ikke det at jeg vet hvilken film det dreier seg om men får iallfall utelukket en.
Ms Chanandeler Bong?
"Anything one man can imagine
other men can make real."
- Jules Verne
Det stemmer at det ikke er Species 1, men Species 2 kan derimot være den rette. Les kort hva som står om filmen på imdb.com.
Det er snakk om Species 2 (Farlig Rase 2) han så, ikke nr 1 (tror det var det du leste)
Det likner veldig på beskrivelsen:
http://www.dvdnett.no/html/review/4069763.html
Hmmm... DVDNett slaktet filmen ganske hardt. Fikk kun 1 av 7 poeng.
Kan jo være bra allikevel. Kritikk er jo bare meningen til en person.
når vi snakker om filmer som man ikke husker navnet på,
hva heter den filmen med den hodeløse rytteren som gikk på tv2 her en dag? ganske ny så det ut som, og med Brad Pitt i hovedrollen....
url=http://www.odegaardstudio.com]Jeg liker kjeks-ungen, hva gjør han idag?[/url]
"Like eight bitches on a bitch-boat."
-Garry Newman.
øh, eg vet en film om en hodeløs rytter, men jeg tror du så feil av en fyr, det var ikke brad pitt, men en annen som liknet og han har ikke hovedrollenOpprinnelig postet av Remi
Sleepy Hollow heter filmen, med Johnny Depp som hovedrollen
Bokmerker