jeg synes det er skikkelig skremmende når en av hovedpersonene blir gal og dreper de andre. Med øks, kniv, motorsag, osv.
Eller spøkelser som spøker på hytter.
Jeg og noen venner holder på med en grøsser!
Det skal bli skikkelig bra! Vi skal komponere musikk, bruke mye blod og skumle effekter. Men vi sitter litt fast. Vi mangler noen skumle ting/scener!
Har noen forslag til noen skumle ting som kan skje i en skog-grøsser. Helst noe som setter en støkk i de fleste!![]()
jeg synes det er skikkelig skremmende når en av hovedpersonene blir gal og dreper de andre. Med øks, kniv, motorsag, osv.
Eller spøkelser som spøker på hytter.
Jeg får størst grøss av tynne, bleke damer som blir psykisk gale.
Blod har jeg sett masse av før. :?
Per Eivind
Hehe. Men manuset er ganske klart. En gjeng reiser på telttur. Det spøker. Ute på øya de er på ble en 8 år gammel gutt en gang forsøkt drept. Men han overlevde. Nå er han 28. Han er helt psykopat.
Har dere noen mer konkrete forslag til hva han kan gjøre med de som er på telttur. Eller noen skumle ting som kan skje, som viser seg å ikke være farlig.
Hva er skikkelig skummelt?
skikkelig skummelt? :roll: ehhhhhh.... Spøkelser?
Shit!
Dere har litt lik handling som vi har i "Det Siste Døgnet" som vi har holdt på med i ca.. 9 måneder nu.. 8O
ed Vennelig Hilsen
Bjørn Erik Hansen
virker som skogsfilm er en populær ting å lage for tiden![]()
vi lager og en, ikke lik historie though![]()
snakk om... Sjekk ut denne: www.skogensvokter.tk hjemmesiden til vårt nyeste filmprosjekt
ww.stg-studios.com :Stg Studios i detaljer...
Vi lager og skog skrekkfilm.Trailer kommer i løpet av 2 dager og kortfilmen kommer 10.juni.
Skal bli ganske spooky!!!
Link til siden:
www.kimandresen.com/film/josefine/
:twisted:
ultimedia Addict - www.kimandresen.com
Voldtekt man on man. Noe i samme dur som "deliverance". Det er nok den siste scenen i filmens historie jeg vil glemme. Skikkelig ekkelt og virkningsfullt.
iami love, miami power, miami ulf
Bokmerker