Heldigen deg da![]()
![]()
I dag fekk jeg brev fra min hjemkommune, og de gir meg 40.000 kr i bedriftsutviklingstilskudd! Wuhu...feire...
VH
Hans-Erik Jordhøy
Hais Production
Heldigen deg da![]()
![]()
VR-V1E HDV
HDVlight
Røde NTG2 (Boom og Dead cat)
Gratulerer 8)
Grattis da, Hais! :wink:
En kompis av meg har søkt om samme sum penger til komunen for å få fullført et filmporsjekt, men han har ikke fått svar enda![]()
Jeg fikk ikke for noen filmprosjekter da, men nå kan jeg kjøpe nytt utstyr. Så da blir det nytt kamera for den summer. Funderer på XL2 kamera, men Ola mente det ga blasse bilder, og slikt liker jeg ikke å høre... Noen som vet hvor mye PD-150/170 koster?
VH
Hans-Erik Jordhøy
Hais Production
Tror det ligge mellom 30 g 40 000 om jeg ikke tar helt feil. Kanskje du finner det litt billigere. Prøv BHphotovideo![]()
(Berre for å irritera Henrik Solberg :wink: )Opprinnelig postet av Hais
Vurdert Panasonic AG-DVX100? Friskare fargar enn XL2, og progressive scan, som PD-kameraa ikkje har.
Du kan få tak i:
DVX100E - Om lag 16-20 tusen brukt.
DVX100AE - Om lag 20-25 tusen brukt, kanskje.
DVX100BE - Om lag 32 tusen nytt, frå bl.a videoutstyr.no
size=9]Panasonic AG-DVX100E - RØDE NTG-1
Sony Vegas 6.0 - DVD-Architect 3.0
Indiesnap Matte Box
Pass dykk for ord delings feil![/size]
Ja altså det e jo klinkane uenig. canon er kjennt får det mot satte!!! Naturlig farge metning. fluorite linsen spalter dess uten images knalltøft i motsetnig til andre 3ccd, så den påstanen/oppservasjonen er jeg ikke helt for ståelig med. tvert i mot: syns sony-greiene gir maksi-mye-mere blasse og kalde bilde.Funderer på XL2 kamera, men Ola mente det ga blasse bilder, og slikt liker jeg ikke å høre...
menn om e komme med en ann befalning:!:!
http://www.red.com/products/cameras/redone/index.html
eg har de kamera å er sjempeh for nøyd å anbefale de fremfor canon xm2 på de varmeste (sjelv om xm2 e et konge kamera i klasen) . no gjennstår de kunn og lere seg redigein. de er nyt for mei i de formate (man redigeir i compressed previev forms sequences og Adobe aftr effects er po vei i postkassen har kjøpt det full pro lisensnyt for me i å sjenerelt er oxo nyt for mei. alt er nyt. oxo dete knall kamera: koster 17.500 men de e de vært..!! vær krone
READY ON THE SET AND ÆCCTION!![]()
Skjønner du selv hva du skriver?Opprinnelig postet av Ekksplotsjon Bang Studios
For det gjør nemlig ikke jeg.
i]Endemi[/url]
24-7 Produksjoner[/url]
Bokmerker