Side 1 av 2 12 SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 12
    Cadet 4
    Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Drammensområdet
    Svar
    16

Standard Handlingsforslag til mafiafilmtrailer?

Heisann! Er det noen som har noen bra forslag til en handling til en mafiafilmtrailer? Vi har alt vi trenger, men kunne godt hatt noen tips til handlingen o.l. Btw, noen som veit om noen bra våpen til denne filmen???

Commodore Kenny Wang sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Moelv
    Svar
    2,210

Ehm, hva er greia? Dere skal bare lage en trailer? Og den skal dere ha handling i?

Lieutenant
    Medlem siden
    Jul 2006
    Svar
    102

Fyr selger narko - narko blir stjelt/fyr som selger narko er en politimann osv. - mafiatyper blir sure - fyr med narko blir skutt/mafiatyper blir skutt

Eller, for en litt mer italienskinspirert utgave

mafiatyper snakker om et stort møte - mafiatyper møter opp på møtet - noen andre/mafiatypene skyter stedet og alle andre i fillebiter, mafiatypene overlever - mafiatyper tar hevn

Osv. etc. blablabla.

Cadet 4
    Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Drammensområdet
    Svar
    16

Standard Svar

Ja, eller dvs. handling og handling mor blom. Må jo ha en viss sammenheng da... er i grunn det jeg lurer på forslag til...

Lieutenant
    Medlem siden
    Jul 2006
    Svar
    102

Eller:

En type som sier "Helvete..."
    Flash av noen som skyter mot noen
    Samme stemmen sier "Jeg tror ikke det gikk så bra"
    Flash av en eller annen gubbe som skriker noe man ikke klarer å høre, skytelyder i bakgrunn og håndholdt shakycam
    Stemmer sier et eller annet som følger opp det han sa tidligere/ konsekvensen av det som gikk ræva
    Lengre klipp av skytinga
    voice over som avslutter sakene

Hm, det ble mer en teaser enn trailer da.

EDIT: Altså, når det gjelder mafia er det veldig lett å finne på handling hvis man har sett nok av dem. Og når man har litt forakt for dem, som f. eks. jeg har, så blir det mye lettere å finne på en handling, som da det er vanskelig å unngå at blir en parodi.

Commander
    Medlem siden
    Aug 2003
    Svar
    433

Handlingen i en trailer skal vel reflektere handlingen i filmen den er trailer for. Her høres det ut som man har tenkt å lage en trailer til en ikke-eksisterende film og derfor ikke aner hva den skal handle om. Og det høres mildt sagt dumt ut. Lag heller en mafiakortfilm på noen få minutter.

Cadet 4
    Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Drammensområdet
    Svar
    16

Standard svar til rocambole eller no sånt

Ja, jeg vet meget godt hva en trailer er... Men som sagt jeg og resten av "crewet" trenger hjelp og forslag... Kan dere ikke heller komme med forslag og sånne ting da enn og klage og stille sprsm??? Dessuten trenger vi våpenforslag...

Commodore
    Medlem siden
    Sep 2004
    Sted
    Tharsis, Mars
    Svar
    2,656

Standard Re: svar til rocambole eller no sånt

Sitat Opprinnelig postet av Don Mørk
    Kan dere ikke heller komme med forslag og sånne ting da enn og klage og stille sprsm???
    Grunnen til at de spør er at du ikke gir klar bilde over hva formålet ditt er. For all del, syns jeg at det er rart å lage en trailer til en ikke-eksisterende film.

Men gir du et klar bilde av hva er formålet med filmen, slik at det blir lettere for brukere å komme med forslag. Dvs man må gi litt før man får

Cadet 4
    Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Drammensområdet
    Svar
    16

OK, skjønner ikke helt hva du mener gi meg noen tips :wink:

Lieutenant
    Medlem siden
    Jul 2006
    Svar
    102

Altså, en trailer er en smakebit av en hel film, derfor er det veldig vanskelig å få en hel handling inn på 1-2 min., bare bruddstykker som antyr ting. Derfor er det vanskelig å se formålet med en trailer som bare er laget for å være en trailer, men jeg har ikke problemer med det. Trailere er, for tiden, noe av det eneste av kvalitet som kommer ut av Hollywood, også er det veldig moro å lage dem, så hvis noen bestemmer seg bare for å lage en trailer er vel det greit. Bare se på Grayson eller World's Finest (finnes på youtube).

Side 1 av 2 12 SisteSiste

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •