For ein bra intro!!!!!!!!!!
Mye å pirke på, men skal la ver:P hehe
Bra bidrag. God klipp :wink:
Nå er endelig mitt bidrag til filmkonkuransen ferdig![]()
Filmen handler kort sagt om noe skummelt som gjentar seg i et gammelt hus på jæren. Og det er "lappen" som er skummel 8)
Haunted: (27,3mb) http://www.ai-produksjoner.com/HAUNTED.wmv
Haunted (Youtube): [ame]http://www.youtube.com/watch?v=d7PmqMJI960[/ame]
Fasit Media
www.ai-produksjoner.com/ingenmannsland
For ein bra intro!!!!!!!!!!
Mye å pirke på, men skal la ver:P hehe
Bra bidrag. God klipp :wink:
Takk for komentarOpprinnelig postet av christer_aa
![]()
Men hadde bare vert glad for å få høre "pirket"![]()
Fasit Media
Okey, litt pirk.
Musikken din bygget opp en spenning som ALDRI kom.
Litt for lett avsluttet, og amatør plot:P
Litt dårlig kamarea føring.
Eks: Når han springer mot lovedøren følger kamera han på en måte som du skulle tro at han andre var rett bak han. Virket som et point of view(men det var jo ikke det.)
Men som sagt, det er sjeldent en intro får deg til å ville se hele filmen. Det gjorde denne. Introen fanget meg. Godt jobba der.
Stå på!
Syntes denne filmen var ganske bra laget, men jeg vet ikke om det bare er meg, men jeg forstår ikke en drit av hva som blir sagt. Også forsto jeg ikke poenget i filmen..
Ellers en bra film.
Opprinnelig postet av Hakvaag
poenget er: Alfred Wiig ble funnet hengt i 1907. og nå i 2007 hengte Espen som òg. og før dei to hengte seg, fant de en lapp. Og på den lappen stod det altså noe som fekk de til å henge seg. Men om du ser nøye etter på bilde, ser du det står: Alfred Wiig, 1893-1907.
Og før espen gjekk ut får å henge seg, la han lappen på plass oppi den mystise skoffa. altså, ting gjentar seg. kanskje blir en ny hengt i år 2107? 8)
Fasit Media
Oioioi!Opprinnelig postet av janiwiig
Hvis dette faktisk var greia så har dere brukt en utrolig dårlig fortellerteknikk. Jeg skjønte ikke dritten før du skrev det nå.
Det blir som å stoppe folk i døra når de er på vei ut fra kinosalen etter å ha sett filmen din. For å fortelle dem hva den faktisk handler om.
Jeg likte dessverre ikke filmen. Dog den hadde noe kult i seg.
Laks
Bokmerker