Etter kvart som folk vert eldre, vert dei og reddare for å drita seg sjølv ut, i frykt for sitt eige sjølvbilete blant andre. Du må berre overbevisa dei om at det ikkje er so farleg...
Hei
Jeg og noen venner skal lage forskjellige humoristiske sketsjer på en dvd. Vi har allerede begynnt med to sketsjer. MEN... Problemet er at skuespillerene ikke tør å gjøre sitt beste, de liker ikke kameraet og tør ikke å være avslappet og forandre dialekt osv. Og for ganske lenge siden laget jeg sketsjer med de samme folkene, og da var de kjempe flinke og morsome.
Hva har skjedd? Hvorfor er de ikke like gode fremfor kameraet? Har du noe tips om hva jeg kan gjøre?
Etter kvart som folk vert eldre, vert dei og reddare for å drita seg sjølv ut, i frykt for sitt eige sjølvbilete blant andre. Du må berre overbevisa dei om at det ikkje er so farleg...
size=9]Panasonic AG-DVX100E - RØDE NTG-1
Sony Vegas 6.0 - DVD-Architect 3.0
Indiesnap Matte Box
Pass dykk for ord delings feil![/size]
du kan jo si att, hvis de ikke syns det skal være med på filmen, så kan du, bare slette/redigere det bort. Og att de får se filmen før du brenner den. Mitt største problemet er att vennene mine ikke tar filmene mine på alvor, og ikke gidder angstrenge seg :x![]()
Slå av tally-lampa (også kalt rec-lamp, redlight etc), og si du bare tester kameravinkel, og tester kamerabevegelse etc.. Selv om du tar opp.![]()
Per Christensen
I didn't have a drink until I was 20, but when I had swallowed the first drop, a new and fantastic world opened up to me. From being shy, I became happy and free. Some of my best roles I played when I was drunk.
url=http://www.signaturdesign.org]AMD Athlon 64 X2 4200+ 2.2GHz 2GB RAM GeForce 7900GT 256MB[/url]
f|_iNc|-|: Hehe, jeg har faktisk tenkt å la bekjente av meg drikke litt før vi spiller inn. For da slapper de mer av. Alkohol er effektiv mot dårlig selvbilde![]()
he he! pass på at de ikke blir alkoholikere da!Opprinnelig postet av Melwasul
lett for å bli det i hollywood! eks: Lindsay Lohan! he he![]()
![]()
lol
lt;div>Recon Pictures</div><br>
You and me both, lad!Opprinnelig postet av Eivind O
Det vi blant annet gjorde før når vi spilte inn sketsjer var at vi spisste litt godteri, slik at vi ble hypre, men det heller hjelper ikke :P
Overtretthet har samme effekt som fyllaOg er gratis og lovligt
![]()
url=http://www.signaturdesign.org]AMD Athlon 64 X2 4200+ 2.2GHz 2GB RAM GeForce 7900GT 256MB[/url]
Bokmerker