Dere burde lage tittel til serien, ikke serie til tittel![]()
Jeg og noen venner skal lage en serie og trenger hjelp til å finne navn til både serien og personene. sjangeren er sånn blanding av jente action, thriller, komedie og drama.
Det hele handler kort sakt om tre jenter og to gutter som våkner i en åker da de ligger i et mønster eller et tegn. De husker ingenting av livet deres og vet ikke hvem de er eller hvor de er.
Alle har en tatovering av et forhistorisk tegn på hånden og etter en stund finner de ut at de har "heksekrefter".
De skal prøve å finne ut hvem de er og hvorfor akkurat de ble brakt sammen til den åkeren.
De må bryte alle regler og kjempe mot demoner og tidsklemmer for å finne ut sannheten om livet deres.
Handlingen skjer i nåtiden og vi skal filme her hvor jeg bor. Det er en liten by langt i nord.
Det jeg trenger hjelp til er å finne et navn til serien, det spiller ingen rolle om navnet er engelsk eller norsk. Jeg trenger også hjelp med navn til personene men det må være norske navn..
Så da håper jeg noen har forslag, jeg setter pris på alt.. :wink:
Dere burde lage tittel til serien, ikke serie til tittel![]()
Føler meg dum nå, men hva mener du med det?Opprinnelig postet av BexN
At dere må lage tittelen etter konseptet, ikke basere konspetet på tittelen![]()
he modern miracle of dynamic rounding, as its known...Ever since i just made up that term
Ja jeg vet jo det, har jo hele serien ferdig og vi har begynt på manuset men synes det blir vanskelig å komme på et passende navn..
Kan du ikke bare legge ut hele manuset her på forumet, så skal jeg m/fler se på det, så kan vi eventuelt komme med forslag til en tittel (?)
Personlig syntes jeg du burde prøve å finne på en tittel selv - prøve å gjøre serien så personlig som mulig!
he modern miracle of dynamic rounding, as its known...Ever since i just made up that term
hva med " Identity search"?
Åh, den likte jeg :!:Opprinnelig postet av Spike
Og folka:
Sindre, Petter, Maria, Janne og IngridWhy not
![]()
hakka Production!
Ah jeg liker Sindre og Maria![]()
Bokmerker