Kan en administrator slette dette topicet? jeg har fått den hjelpen jeg trenger. :roll:
Eventyrfilm hvor bare fantasien setter en stopper.
det som er det rette å gjøre, vil det bli rettferdig for oss alle?
Vår tid, i en annen historie og verden. planeten er blitt utsatt for en rekke menneskeskapte konflikter. med dette tenker vi på global oppvarming, kriger og industri. planeten tar seg til takke med det som har skjedd, og setter dommedag på huskelista.
Vi blir kjent med helten Erik, en ung viking fortapt i kjærlighetssorg og manglende selvsikkerhet. han har forlatt storbyen Åsgård for å søke lykken ute på landet.
En stor komet er på vei og vil rense vekk all menneskeskapte konflikter.
den mystiske unge trollgutten Loke som plutselig dukker opp fra intet setter igang en masse konflikter i verden, som ikke gjør situasjonen stort lettere for menneskene. derfor er Erik nødt til å ta sverd i hånd, og entre inn i heltelivet nok en gang.. livet som han for lengst har lagt bak seg, og sverget på aldri å møte igjen. for å klare dette, må han begi seg ut på et eventyr, ikke bare på denne kloden, men også inne i hodet hans. han må lære seg å gi slipp på frykten, for at noe han ikke kunne forhindre skulle skje igjen.
Beboerne i Åsgård innser at alt håp er ute, og setter istand en fest for å feire verdens undergang. ingen kan redde verden nå..eller finnes det håp?
hvem er denne unge helten som i all sin makt renser verden for ondskap og problemer,
og hvem er denne mystiske trollgutten som ønsker å forhindre motstand til undergangen?
btw:
Den eldre generasjonen av menneskene gir disse ungdomsgjengene klengenavnet : vikinger, fordi de er mer brutale og voldelige enn ungdommen var på dems tid. klengenavnet har fått ungdommen til å vandre rundt med sverd på ryggen som en populær trend.
Hvorfor Loke gjør som han gjør leder så si helt tilbake til tidenes morgen ifølge norrønsk mytologi, da det bare fantes et levende vesen. et stort troll, som hadde verden for seg selv, inntil gudenes og menneskenes far kom og tok landet vekk fra ham. Loke stammer fra dette beistet, og bærer på en måte sjelen til dette trollet som er lystent på hevn.
Dette er en action, eventyrfilm hvor alt kan skje,det finnes ikke grenser, så lenge det har et godt plott og stålsikkert innblikk i hva hovedpersonene tenker til enhver problematisk tid.
Noen som er interesserte i å hjelpe? vennligst ta kontakt. eller gi respons på ide. jeg har min styrke innenfor 3d animering og spesialeffekter, med bruk av programmer som matchmover HD, lightwave og Vue6.
min svakhet derimot er å skrive et godt manus. så vær så snill. noen spesielle interesserte som har lyst til å være med på skriveprosessen til denne filmen? vi er åpen for et lite forfatter team. :wink:
here is nothing either good or bad, but thinking makes it so..
william shakespare
Kan en administrator slette dette topicet? jeg har fått den hjelpen jeg trenger. :roll:
william shakespare
Vel, for at forumet skal ha en hensikt, burde du poste hjelpen du fikk, slik at andre folk med samme interesser kan benytte seg av informasjonen du ga og informasjonen du fikk. Hvis alt skal være kun til seg selv, kan man like gjerne Google seg frem til hva enn det måtte være.
tja, joda, men du skjønner. jeg fikk ikke hjelpen fra noen på forumet, men fra andre på teamet. kan godt poste det senere hvis det er noen spesiellinteresse for det.
william shakespare
Beklager, jeg leste ikke det du skrev. Trodde du ville ha hjelp til noe spesifikt, og ikke kun manusforfatter. Siden jeg har null interesse av eventyrfilm, trodde jeg ikke at det var noe jeg kunne hjelpe til med, og unlot å lese. Uansett, jeg kan forstatt ikke hjelpe. Skrive vikingmanus lissom...
Bokmerker