Unngå å IKKE PLANLEGGE!!!
Har påtatt meg jobben med å filme et band jeg kjenner og deres første video. De er ganske rådløse, og ettersom dette er min første musikkvideo er jeg litt usikker på hvordan jeg skal gjøre dette
I likhet med kortfilmer, hvor budsjettet er minimalt, har jeg fortalt at vi må gjøre tingene enkelt. Da har vi kanskje en mulighet til å ende opp med et bra produkt. Har sett endel av videoene på urørt svisj, og vil ikke at videoen skal ende opp som de dårligste der.
Har kommet frem til en tre delt video som jeg tror at dette kan funke bra.
- "konsert" fra lokale uten publikum
- live materiell
- still fotos
Har fått tak i bra utstyr og lokale, så det er ikke det det står og faller på. Og viljen er der, samt at de vet at det er jeg som styrer showet.
MEN sitter noen av dere inne med noen tips om hva vi absolutt burte styre unna..kanskje en av dere har erfaring å dele.
-Lasse
nid: Wow, look at me. I'm not even listening to a word you're saying.
Unngå å IKKE PLANLEGGE!!!
url=http://www.signaturdesign.org]AMD Athlon 64 X2 4200+ 2.2GHz 2GB RAM GeForce 7900GT 256MB[/url]
Er akkurat inne i en prosjekt periode der jeg skal lage min aller første musikkvideo selv.
En ting du kan starte med å gjøre er jo å spørre om hva teksten/sangen handler om. Er det mulig å filmatisere historien? Går det an å plukke ut elementer fra historien?
Er litt teit hvis man står på ett mørkt loft i goth stil hvis man synger en sang om hvor herlig det var forrige sommer.
Bare litt av mine tanker hvertfall.
our mama, is so ugly, that she couldn`t even turn on the radio!!!!
Crew &; boss @
- Ødegård productions
- Viol entertainment. (Viol Ent.)
Hmmmmmmmmm, vet ikke om jeg er forseint ute, MEN!
- "konsert" fra lokale uten publikum
- live materiell
- still fotos
Det er nettopp de tingene jeg ville unngått skulle jeg lagd musikkvideo. Sikkert smak og behag, men det er ihvertfall min mening! Ellers har jeg god erfaring med misbruk av stativ. Kast gjerne stativet før du begynner innspilling av musikkvideo! It will ruin your shots!
Bokmerker