Side 1 av 3 123 SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 22
    Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Nov 2005
    Sted
    San Francisco, California
    Svar
    164

Standard Hva er planene for 2006?

Noen som har noen konkrete planer? Bortsett fra NAF filmen? Dette gjelder manusutvikling, produksjon, redigering, skole ++++
    Hva vil dere få ut av 2006? Nå er tiden for å sette dere mål! Og mål trenger dere absolutt hvis dere vil komme noen vei i denne bransjen.

Jeg skal oversette et langfilm manus(en krigsfilm) jeg skrev på engelsk under studietiden til norsk. Så skal jeg skrive et kortfilm manus som jeg håper å filme til sommeren. Så har jeg et annet langfilm manus som jeg skal begynne på, samt en tv serie jeg skal utvikle sammen med en kamerat(komedie). Holder også på å starte opp et produksjons selskap med noen venner som vi skal bruke for å jobbe frilance.
    quot; Let´s get down to brass tacks... How much for the ape? "
    -Hunter S. Thompson

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Mar 2005
    Sted
    Buskerud/Hole/Røyse
    Svar
    280

Jeg tror jeg skal øve på noen effekter og den slags! :wink:
    he Lord is My Strength

"When you can't cloth in the skin of the lion, put on that of the fox" Guy Williams, Zorro.

"It's not who I am underneath, it's what I do that defines me..."

"All for one, and one for all!"

Commodore
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Rogaland
    Svar
    968

Vi skal lage en kortfilm ("Cruento") som vi skal sende inn til Amandus, blir antakelig skytt på Sony PD-170.
    Jeg skriver også "Xenophobia", en zombiefilm...

I tillegg skal jeg og en kompis prøve å få folk til å hyre oss til å filme diverse arrangement, så vi kan få inn litt penger :wink:

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Oslo
    Svar
    277

Jeg skal lage en animert kortfilm. I tillegg skal jeg fullføre et langfilmmanus jeg holder på med, pluss et par kortfilmmanus jeg også driver med for tiden. Skal muligens også kjøpe nytt kamera. Har ikke lagt noen spesielle planer utover det... :wink:
    hy pay a dollar for a bookmark? Why not use the dollar for a bookmark? - Steven Spielberg

Commodore MacGuffin sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Sted
    Lillehammer/Oslo/Grenland
    Svar
    769

Først av alt skal vi sitte å nyte vår seneste film på tv :P Deretter er det snakk om å lage en dokumentarfilm, noe vi aldri har prøvd på før. Vi hadde også et manus til et Amandusbidrag, men vi vil heller gjøre det til en større film.

Det er i hvert fall planen i første omgang
    "Final Cut Pro is the sort of girl you would take on a date, and Avid is the sort of girl you wanna marry"
    - Frank Capria

Commodore
    Medlem siden
    Jun 2004
    Sted
    Akershus
    Svar
    1,221

Jeg skal prøve å få sa bra karrakterer som mulig så jeg har større sjangs på de skolene jeg vil inn på

Også skal jeg fullføre en film jeg har planlagt i det siste, det er den filmen som handler om han gutten som er på galehus osv, for dere som har lest om det.

Vel, det er vel mine største planer. :wink:
    i]Endemi[/url]
    24-7 Produksjoner[/url]

Vice Admiral (moderator)
    Medlem siden
    Feb 2005
    Sted
    Klepp, Rogaland
    Svar
    1,298

Sitat Opprinnelig postet av vokteren
    Vi skal lage en kortfilm ("Cruento") som vi skal sende inn til Amandus, blir antakelig skytt på Sony PD-170.

I tillegg skal jeg og en kompis prøve å få folk til å hyre oss til å filme diverse arrangement, så vi kan få inn litt penger :wink:
    Bare ut av ren nysgjerrighet, hvor får dere PD-170?
    size=9]Panasonic AG-DVX100E - RØDE NTG-1
    Sony Vegas 6.0 - DVD-Architect 3.0
    Indiesnap Matte Box
    Pass dykk for ord delings feil! [/size]

Lieutenant
    Medlem siden
    Oct 2005
    Svar
    77

førsk skal vell eg og makketota lage vårt amandus bidrag....... åsså tenker vi på å lage en skrekk film........ blir vell nokken meire kotfilmer tenker eg.. men det er ikkje nokke vi har planlagt :P:P
    ag Aeger din MamMa

Commodore
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Rogaland
    Svar
    968

Sitat Opprinnelig postet av MiniMan
    Sitat Opprinnelig postet av vokteren

Bare ut av ren nysgjerrighet, hvor får dere PD-170?
    Vi skal låne det av en bekjent.
    Han som skal stå for sminke og effekter i "Xenophobia" :wink:

Commodore
    Medlem siden
    Jul 2004
    Sted
    Gjøvik
    Svar
    1,681

Har lyst å lage en Star Wars fan film, men kjenner ingen spessielle som kunne tenke seg å være med, kanskje en, men det holder jo ikke (bli med a! :P ).

Akkurat i disse dager driver jeg på med å mestre diverse Star Wars effekter, driver med en speederchase test akkurat nå. Rendrer faktisk nå også.

Utover dette vet jeg ikke så mye.
    url=http://www.odegaardstudio.com]Jeg liker kjeks-ungen, hva gjør han idag?[/url]

"Like eight bitches on a bitch-boat."
    -Garry Newman.

Side 1 av 3 123 SisteSiste

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •