Viser resultater 1 til 5 av 5
    Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Jun 2005
    Sted
    Volda
    Svar
    240

Standard Hva synes dere?

Driver jo for tiden å mekker en slags dokumentar..
    Så lurer jeg på hva dere mener om introduksjonen?
    Har ikke spillt inn stemme som snakker enda da, men tenker å gjøre det i morra.. Ellers må dere bare komme med gode tilbakemeldinger. :-)

Her er filmen (ca 5 mb)

http://torgeir.hobol.com/intro.htm
    ww.gratistur.com

Ensign
    Medlem siden
    Jul 2005
    Svar
    21

Standard Hva synes dere?

Musikken likte jeg svært godt. Men kommer ann på hva dokumentaren handler om?
    Musikken hørtes ut som noe skummelt.
    Bildene var jo bra, hus og div.
    Men alt kommer an på hva filmen skal handle om.

Hvis jeg ikke tenker på hva den skal handle om, synst jeg at det var en bra intro.
    color=red]~Levi[/color]

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Molde
    Svar
    176

Standard Hva synes dere?

Var veldig bra intro, men jeg skjønner ikke helt hva alt det i starten er før nedtellingen.
    Men jeg lurer også litt på hva den handler om?

Jeg mener å ha hørt musikken du brukte på slike gratis sider.
    Stemmer det?
    Jeg har lett etter slik musikk lenge, men finner det ikke.
    Kan du isåfall gi meg URL?

Må bare presisere at jeg har skrevet "En Bull produksjon" på alle filmene mine siden Desember 2003 og ser at du skriver "Bull Production" på din.
    Gruppenavnet for filmgruppa jeg holder på i heter Bull!

Lieutenant Junior Grade
    Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Haugesund
    Svar
    64

Standard Hva synes dere?

Jeg fikk en slik følelse av "fornemmelse for mord!" som gikk på TVN for en tid tilbake. Legg på hans stemme, og man vil sitte igjen med samme resultatet :lol:

Nei da, men introen var ok den, gjerne litt lang men det er vel en lang speak som skal være i begynnelsen. Bra stemningsmusikk hvis dette her gjelder en forsvinning, mord, gåte, noe mystisk... men den nedtellingen og det som var før det så jeg helt unødvendig...
    år medier og kom. vk2 | åkra

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Jun 2005
    Sted
    Volda
    Svar
    240

Standard Hva synes dere?

Den skal være litt creepy. Handler om en mann nesten ingen kjente. Han hadde mer for seg enn det folk visste....

SERIØST?! Kaller du deg det?! Har kalt meg det i mange år jeg! Bullproductions i ett ord da. Jaja, vi får slå oss sammen da veit du :-P
    Nå har det seg slik at jeg heter Bull da, så jeg har jo en unnskyldning. Hehe.

Husker ikke helt den URL'n, men jeg fant den på denna siden. Søk, så finner du.

Det som skal sies under filmen (med mørk stemme) er detta:

Alle steder har sine hemmeligheter. Alle byer har sine uoppklarte mysterier.
    Det finnes ingen unntak, dette gjelder og den lille bygda Rakkestad. Med rundt 7200 innbyggere ligger den lille kommunen i indre Østfold.
    Jeg Torgeir Bull og Martin Østby har vokst opp i denne bygda og som unge likte vi godt å gå på oppdagelsesturer. Ting vi fant den gangen virket ikke så hemmelighetsfulle da, men i seinere tid har vi sett at det kan ligge mer bak en det vi trodde...

F: Ved dørjebakken like ved holøsåsen boligfelt ligger det et falleferdig hus og en liten ødelagt låve oppå en liten ås. ++++

Noe slikt. Blir bra tror jeg. Og den lille effekten i begynnelsen er bare en liten effekt. Hehe. Synes den er kul jeg. Filmen skal virke litt gammeldags, så hele er i svart hvitt frem til slutten. Skal leie kostymer fra krigen og slikt snart. Har museum fra krigen her, så får låne gratis tror jeg. De liker at vi unge engasjerer oss. Hehehe
    ww.gratistur.com

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •